Näkeekö naisesta jotenkin päälle päin sen, kuinka suuret seksihalut hänellä on?
Ovatko seksuaaliset naiset paljastavammin pukeutuvia, flirttailevatko he avoimemmin tai käyttävätkö enemmän meikkiä?
Kommentit (28)
Ehkä. Aikoinani, kun harrastin seksiä, seksi oli todella hyvää. Nyt on ollut pitkä kuiva kausi. En osaa flirttailla, ja olen rauhallinen. Seksuaaliset ihmiset ovat levottomia, pitää aina saada.
Ei näe. Ja halukkuus voi vaihdella paljonkin elämän aikana.
En usko. En meikkaa vahvasti. Joku sanoisi etten lähes ollenkaan. En pukeudu paljastavasti. Sanotaan näin, että oikean henkilön kanssa seksihalut roihahtavat.
Oon itse naapurintyttömäinen nainen, joka kylläkin pyrkii pukeutumaan naisellisesti. Olen kuitenkin samaan aikaan hieman ujohko ja varautunut ihminen. Silti seksihaluni ovat suuret, ehkä jopa suurempia kuin keskivertonaisella. Ulkonäöstäni tuskin voisi päätellä, että olen erittäin halukas ihminen.
N30
Näkee minusta ainakin töissä. En kehtaa katsoa työkaveria silmiin ja välttelen välttämätöntäkin kontaktia, kun pupillini ovat lautasen kokoiset.
Yhtä hyvin voisin sanoa "haluatko olla mieluummin alla vai päällä" kuin että "ota tästä tämä A4 kopioitavaksi"
Kyllä näkee päällepäin. Jos se on mielessä aina, hakee katsekontaktia ja flirttailee ympäriinsä. Se oikein huokuu ihmisestä, tarve saada. Kokoajan naurattaa.
En usko että näkyy. Olen aika perinteinen ja harmaa ja tylsä enkä meikkaa ja muutenkin oikea siveydensipuli ulospäin, mutta sanotaanko, että mieheni ei kärsi puutteesta tai mielikuvituksettomasta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
En usko. En meikkaa vahvasti. Joku sanoisi etten lähes ollenkaan. En pukeudu paljastavasti. Sanotaan näin, että oikean henkilön kanssa seksihalut roihahtavat.
Tuollaiset "roihahdukset" tuppaavat yleensä loppumaan yhtä nopeasti kuin alkoivatkin. Yksi parhaista seksihalujen indikaattoreista on masturbointitiheys. Jos sinkkuna masturboi usein, haluaa seksiä yleensä myös enemmän pidemmälläkin ajanjaksolla tarkasteltuna.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkee päällepäin. Jos se on mielessä aina, hakee katsekontaktia ja flirttailee ympäriinsä. Se oikein huokuu ihmisestä, tarve saada. Kokoajan naurattaa.
Naurattaa, koska kokoajan on pervoja mielessä. Kaikki asiat viittaavat seksiin. Mitä tahansa sanoo ja miten sanoo, se on pervoa.
No jos kuolaa valuu ylä- ja alapäästä, niin aika suurella todennäköisyydellä hänellä on kovat seksihalut.
Vaatetus kerto. Ei huivi, paljon seksihalu.
hohhoijjakkaa kirjoitti:
No jos kuolaa valuu ylä- ja alapäästä, niin aika suurella todennäköisyydellä hänellä on kovat seksihalut.
Tai sitten rabies.
Vierailija kirjoitti:
Vaatetus kerto. Ei huivi, paljon seksihalu.
Näinhän se on. Veikkaan, että sinulla käy hyvin flaksi. Tarkoitatko huivi kaulassa.
hohhoijjakkaa kirjoitti:
Tai rabies.
En tiedä näkeekö, mutta sen haistaa. Kiimoissaan oleva nainen erittää tuoksua, jonka kova panomies kyllä bongaa. Kymmenien vuosien kokemuksen perusteella pitää paikkansa. Vahvistaako joku panoveikko? En laske leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
hohhoijjakkaa kirjoitti:
Tai rabies.
Tai sompi.
Juu juu, isot rinnat ja punainen tukka.
Vierailija kirjoitti:
Näkee minusta ainakin töissä. En kehtaa katsoa työkaveria silmiin ja välttelen välttämätöntäkin kontaktia, kun pupillini ovat lautasen kokoiset.
Yhtä hyvin voisin sanoa "haluatko olla mieluummin alla vai päällä" kuin että "ota tästä tämä A4 kopioitavaksi"
Kuka enää missään kopioi?
Jutuista sen yleensä kuulee, mutta on niitäkin tapauksia, jotka vain kiusaamalla hakevat huomiota.
Ei näe. Pyydä treffeille.