Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko jättää tapailumies, jos alkaa suhteeseen?

Vierailija
27.04.2020 |

Olen nyt löytänyt miehen, jonka kanssa haluaisin hiukan vakavampaakin seurustelusuhdetta ja tunne on molemminpuolinen. Hän ei kuitenkaan sulata sitä, että minulla on tapailumies, joka on ystäväni pitkältä ajalta jo. Hän tuntuu vaativan, että lopetan tapaamasta tapailumiestäni. En kuitenkaan haluaisi, sillä kuten mainitsin, olemme lähes lapsuudenystäviä tapailumiehen kanssa. Kuinka tämän voisi ratkaista?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on usein sivusuhteita, joten ei kai heitä voi haitata, jos naisellakin sellainen on.

Miehiä kuten naisia on erilaisia. Toiset keskittyy yhteen, toisilla salajuttuja ja osalla yhteisesti sovittu avoin suhde. Kukin tyylillään ja tärkeintä, että seurustelukumppanin kanssa ollaan samoilla linjoilla.

Voisin kuvitella, että itselleni olisi ongelma seurustelukumppanin tapailukuviot. Kaverit ovat sitten eri juttu.

Vierailija
22/23 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi moista menoa hetkeäkään ja nainen saisi äkkilähdön ulkokierteeseen. Noh, onneksi mun naisystävä kunnioittaa ja arvostaa minua sen verran ettei tollasta peliä edes alkaisi pelaamaan. Enkä minäkään, arvostan parisuhdetta enemmän kuin (naispuolisia)ystäviäni. M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä päänsärky. Onko tapailumies jokin uusi juttu? Mitä tapahtui tutuille, kavereille ja ystäville?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi