Onko pakko jättää tapailumies, jos alkaa suhteeseen?
Olen nyt löytänyt miehen, jonka kanssa haluaisin hiukan vakavampaakin seurustelusuhdetta ja tunne on molemminpuolinen. Hän ei kuitenkaan sulata sitä, että minulla on tapailumies, joka on ystäväni pitkältä ajalta jo. Hän tuntuu vaativan, että lopetan tapaamasta tapailumiestäni. En kuitenkaan haluaisi, sillä kuten mainitsin, olemme lähes lapsuudenystäviä tapailumiehen kanssa. Kuinka tämän voisi ratkaista?
Kommentit (23)
En katselisi moista menoa hetkeäkään ja nainen saisi äkkilähdön ulkokierteeseen. Noh, onneksi mun naisystävä kunnioittaa ja arvostaa minua sen verran ettei tollasta peliä edes alkaisi pelaamaan. Enkä minäkään, arvostan parisuhdetta enemmän kuin (naispuolisia)ystäviäni. M42
Voi pyhä päänsärky. Onko tapailumies jokin uusi juttu? Mitä tapahtui tutuille, kavereille ja ystäville?
Miehiä kuten naisia on erilaisia. Toiset keskittyy yhteen, toisilla salajuttuja ja osalla yhteisesti sovittu avoin suhde. Kukin tyylillään ja tärkeintä, että seurustelukumppanin kanssa ollaan samoilla linjoilla.
Voisin kuvitella, että itselleni olisi ongelma seurustelukumppanin tapailukuviot. Kaverit ovat sitten eri juttu.