Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko te liikutte normaalisti kauppakeskuksissa yms.?

Vierailija
27.04.2020 |

Olen niin nököttänyt kotona etten enää tiedä missä mennään. Joko voi lähteä shoppailemaan? Onko esim. Jumbo auki normaalisti? Onko siellä paljon väkeä?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viimeksi pakon edessä asioin paikallisessa kauppakeskuksessa (Mylly, Raisio) niin olisikohan siellä ollut n. puolet myymälöistä kiinni. Firmoilla on helposti kassa kuivana eikä varaa pitää auki.

Nimenomaan hengailu tuollaisissa paikoissa on riskialtista. Ihmiset ovat jo kyllästyneet, ja "tottuneet" uuteen normaaliin mutta virusta on nyt oikeasti paljon useammalla kuin silloin rajoitusten alkuviikkoina!

Vierailija
22/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö huvikseen kiertelemään ostoskeskuksiin! Mene vaikka lenkille mielummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne te sitten nyt menette?

Kun ei enää jaksa sisälläkään istua ja etätyöt on tehty.

Mä en jaksais enää olla vaan kotona. Normaalisti käyn shoppailemassa monta kertaa viikossa. Tämä on ollut aika raskasta ja ankaraa kieltäytymistä normaalin elämän touhuista.

Vierailija
24/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka jaksat tuollaista kotona oloa? Tuossahan tulee todellakin mökkihöperöksi. Olen koko ajan käynyt isossa Prismassa joka on kauppakeskuksessa,ja alussa oli hiljaisempaa ja nyt on jo tavallinen meno päällä.

Miksi ei voisi shoppailla, pitää omalta osaltaan kansantaloutta käynnissä.Autojakin on liikkeellä, kuten ennen koronaa.

Vierailija
25/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuten normaalistikin. Moni paikka on vaan kiinni. Sairastin koronan maaliskuussa.

Vierailija
26/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ihan normaalisti. Normaalisti meinaa sitä, että en käy kuin pakon edessä.

Vierailija
27/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt koko koronan ajan kaupassa, kauppakeskuksissa jne jos on ollut tarvetta, esim. urheiluliikkeeseen tai apteekkiin. En ole mennyt vain huvin vuoksi kiertelemään. 

Viime päivinä, sanotaan parin viikon aikana, on tuntunut että ihmiset alkavat pikkuhiljaa "unohtaa" viruksen olemassaolon. Kassoilla pyritään pitämään etäisyydet, mutta muuten Prismassa ja tavarataloissa sama ruuhka kuin aina ennenkin. 

Vierailija
28/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sulla nyt muuta elämänsisältöä ole kuin shoppailu monta kertaa viikossa??? Miten tyhjää. Mitä sä oikein shoppailet???

Vierailija
29/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailemaan menee ne, joilla on rahaa shoppailla. Hei, moni shoppailija myös tekee muutakin. Moni opiskelee, käy töissä, harrastaa. 

Vierailija
30/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ajan käynyt ostoksilla normaalisti, niin pienissä kuin isoissa kaupoissa. Asiakkaita on ollut selvästi vähemmän ja kassajonot siksi lyhyitä. Minä en harrasta shoppailua vaan menen ostamaan tavaraa, jota tarvitsen, oli se sitten lapselle kengät, perheelle ruokaa tai uusi kirjahylly.

Vierailija
31/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö sulla nyt muuta elämänsisältöä ole kuin shoppailu monta kertaa viikossa??? Miten tyhjää. Mitä sä oikein shoppailet???

Teen mä muutakin tietysti. Mutta kirjasto on kiinni, uimahalli ja lähisali samoin.

Vierailija
32/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa kyllä on (vuositulot perheessä yli 200te). Ei kuitenkaan yleensä eikä etenkään nyt mitään shoppailun tarvetta. Ruokaa lähikaupasta. Lapsille lenkkarit. Koiranruokaa. Siinä ne viime viikon shoppailut.

Vierailija
33/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikkunut koko ajan ihan normaalisti joka paikassa.

Vierailija
34/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuten koko ajan ja niin myös jatkossa.

Vierailija
35/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin vaatekaupoilla kiertelemässä ekaa kertaa kuuteen viikkoon. Vaatekaupoissa ehkä viisi ihmistä lisäkseni eli hiljaista oli.

Vierailija
36/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen pitäisi kyllä saada sama liikkumiskielto kuin esim. täällä Kreikassa. Kaikki paikat kiinni jo seitsemättä viikkoa ja vain lupalapun kanssa ulos jos pitää välttämättömästi käydä esim. ruokaa hakemassa tai apteekissa. Kaikki muu aika neljän seinän sisällä. Mikäli jää kiinni ilman lupaa olla ulkona, seuraa siitä sakko.

Onneksi suurin osa suomalaisista kunnioittaa taudin estämistä. Arvostan isosti!

Harmi, että taas kerran kansan "heikko aines" vähät välittää taudista ja tartuttaa sitä eteenpäin. Kauniin tietämättömänä siitä, että sitä tautia levitetään myös ilman mitään oireita.

Vierailija
37/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä hommaa kirjoitti:

Suomeen pitäisi kyllä saada sama liikkumiskielto kuin esim. täällä Kreikassa. Kaikki paikat kiinni jo seitsemättä viikkoa ja vain lupalapun kanssa ulos jos pitää välttämättömästi käydä esim. ruokaa hakemassa tai apteekissa. Kaikki muu aika neljän seinän sisällä. Mikäli jää kiinni ilman lupaa olla ulkona, seuraa siitä sakko.

Onneksi suurin osa suomalaisista kunnioittaa taudin estämistä. Arvostan isosti!

Harmi, että taas kerran kansan "heikko aines" vähät välittää taudista ja tartuttaa sitä eteenpäin. Kauniin tietämättömänä siitä, että sitä tautia levitetään myös ilman mitään oireita.

Mene hoitoon hysteerikko!

Vierailija
38/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja ostanut vaikka mitä. Tyhjillään oli ja peräti 7 tartuntaa tässä pienessä kaupungissa.

Vierailija
39/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset sentään tukee taloutta ja yrityksiä.

Vierailija
40/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liikun vain pakolliset ruokakauppakäynnit kerran viikkoon tai kahteen. Tilaan tuotteita kotiinkuljetuksena ja puuttuvat täydennän noilla ajoittaisilla kauppakäynneillä. Myös netistä tilatut paketit olen ottanut suoraan kotiinkuljetuksella. Ulkoilen kerran päivässä ettei ihan seinät kaatuisi päälle. Raitis ilma kun jo itsessään tekee hyvää mielelle ja unelle. Paikkakunta keskikokoinen kaupunki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän