Joko te liikutte normaalisti kauppakeskuksissa yms.?
Olen niin nököttänyt kotona etten enää tiedä missä mennään. Joko voi lähteä shoppailemaan? Onko esim. Jumbo auki normaalisti? Onko siellä paljon väkeä?
Kommentit (66)
En, mutta Vapun jälkeen palaan töihin. Kyseessä on minulle välttämättömyys, koska en voi elää vuosikausia näin. Shoppailut voin edelleen hoitaa netissä ja hoidankin. Kaikkien on mietittävä, keiden ihmisten tapaamiset ja mitkä menot ovat sellaisia, joita ilman ei voi elää kahta vuotta. Suurimmalle osalle se 24/7 neljän seinän sisälle sulkeutuminen ei riitä.
Lähimpään kauppakeskukseen yli 100km joten en käy.
Ihan hysteeriikkojen sekoilua taas koko ketju. Mikä hemmetin tarve teillä on huolehtia toisten menemisistä? Huolehtikaa vaqn omistanne.
Ap menee vaan ostamaan sen mitä tarvitsee mutta tuskin on järkeä kierrellä ostarilla vain huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hysteeriikkojen sekoilua taas koko ketju. Mikä hemmetin tarve teillä on huolehtia toisten menemisistä? Huolehtikaa vaqn omistanne.
Ap menee vaan ostamaan sen mitä tarvitsee mutta tuskin on järkeä kierrellä ostarilla vain huvikseen.
Mikä hemmetin tarve sinulla on huolehtia ap:n menemisistä? Jos ap haluaa kierrellä ostareilla ihan huvikseen, niin mitä se sinulle kuuluu, huolehdi vain omistasi.
Olen käynyt koko ajan. Triplassa tosin iso osa kaupoista on kiinni joten en Prismaa, lidliä ja Alkoa kummemmissa ole käynyt. Ruohonjuuressa pari kertaa.
Max. 2 kertaa viikossa käyn kaupassa. Ulkona en liiku yhtään, näin on parasta. Kotikonttorista hoituu kaikki työhommat. Löytyy käsipainot, kuntopyörä sekä soutulaite. 5x viikossa kunnon hikikuntoilu. Saunaa ja kylmää olutta. Parasta aikaa tässä nyt eletään.