Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rikas mies valitsee vähän koulutetun naisen?

Vierailija
27.04.2020 |

Mielestäni aika selvää.
-nainen on riippuvaisempi miehestä kuin koulutettu nainen
-nainen on valmiimpi tekemään lapsia. Useampi parempi.
- naiselle mies on kingi

Rikas mies voi asettaa naiselle myös äänettömiä vaatimuksia: pysy hoikkana ja kauniina, pidä koti siistinä ja kauniina. Edusta! Koulutettu ja tienaava nainen saattaa lihoa, ruveta hankalaksi ja lähteä lätkimään. Tietysti on hyvä, jos nainen tekee jotain pientä sivubisnestä ja tienaa myös itse vaaterahoja. Somebisnekset ovat hyvä, sillä niillä nainen pärjäilee maksimissaan 10 vuotta. Sen jälkeen somekama on nähty ja nainen on yhä riippuvainen miehestä, kun työmarkkinoilla on tarjolla vain pienipalkkaista hommaa.

Mitä mieltä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleeni sen paremmin tuttavapiiristä kuin julkisuudesta tuollaisia pareja. Ja tutkimuskin osoittaa, että Suomessa puolisoiden koulutusero harvoin on suuri.

Kuinka monta esimerkiksi tieteen ja liike-elämän varakasta julkisuuden henkilöä sinulle tulee mieleen, joilla olisi vähän koulutettu puoliso?

Vierailija
2/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi luonnehtia minua rikkaaksi mieheksi. En ole koskaan ihastunut naisissa koulutukseen tai varallisuuteen, vaan enemmänkin sielukkuuteen ja yleiseen ihanuuteen. Ei todellakaan ole juuri mitään tekemistä koulutuksen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ulkonäön takia

Vierailija
4/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule mieleeni sen paremmin tuttavapiiristä kuin julkisuudesta tuollaisia pareja. Ja tutkimuskin osoittaa, että Suomessa puolisoiden koulutusero harvoin on suuri.

Kuinka monta esimerkiksi tieteen ja liike-elämän varakasta julkisuuden henkilöä sinulle tulee mieleen, joilla olisi vähän koulutettu puoliso?

Niinpä. Suomessa on tyypillisempää, että rikkaalla miehellä on vaimo, jolla on jokin koulutus. Tyypillisiä ovat sairaanhoitaja ja opettaja. Perheen varakkuus tulee kuitenkin miehen kautta,

Vierailija
5/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä osa näistä rikkaista on perinyt rahaa tai on perustanut pärjäävän yrityksen ilman kummempaa koulutusta. Ei tuo merkonomi/tradenomi-menestyjä mitään filosofian tohtoria tai lääkärinaista valitse. Ei vaikka nainen olisi kaunis.

6/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö

On helpompi laittaa kahleisii ja alkaa rynkyttää?

Vierailija
7/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden täydellisesti uraansa keskittyvän on hankala perustaa perhe ( töitä 18h/vrk, työmatkoja jne). Oli se mies tai nainen, voi olla eduksi , jos toinen voi keskittyä enemmän kotiin lasten ollessa pieniä.

Vierailija
8/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässäkin pitää nähdä jotain alistamista tai kontrollinhalua? Ehkä se varakas mies nyt vain kiinnostuu mukavasta ja nätistä naisesta eikä miehelle ole merkitystä onko nainen koulutettu vai ei.

Vierailija
9/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on nähty että oikeasti miehet haluavat naisen palvelijaksi eivätkä kumppaniksi. Seksi, kotityöt, lastenhoito ja itsensä edustavana pitäminen ovat miehille ne asiat mitä he haluavat.

Olen menettänyt uskoni miehiin.

Vierailija
10/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rikas, mutta minulle on kyllä ihan toissijainen asia mitä nainen tienaa.

M37

Vierailija
11/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden täydellisesti uraansa keskittyvän on hankala perustaa perhe ( töitä 18h/vrk, työmatkoja jne). Oli se mies tai nainen, voi olla eduksi , jos toinen voi keskittyä enemmän kotiin lasten ollessa pieniä.

Joo. Harmi ettei vaan uranaisille löydy tollaisia kotimiehiä niin helpolla, joten jäävät lapsettomiksi.

Vierailija
12/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on rikas, minä olen tohtori. Taas meni oletukset pieleen, lienemme siis poikkeus säännöstä.

Vierailija
13/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle miehelle ulkonäkö, status ja nautinto ovat kaikki kaikessa. Tarkkasilmäinen huomaa etuliitteen monelle, joskaan ei suinkaan kaikille.

Vierailija
14/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja ei paljon tienaa. otsikko voisi olla: miksi rikas mies ei valitse ylemmän kk-tutkinnon suorittanutta naista. Ja rikas on siis rikas, ei 80 000 e tienaava.

Vierailija
15/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Harmi ettei vaan uranaisille löydy tollaisia kotimiehiä niin helpolla, joten jäävät lapsettomiksi.

Kreikasta löytyy. Ruotsista saattaa myöskin hyvässä lykyssä löytyä joku pullantuoksuinen kotimies joka suostuu jättämään uransa hetkellisesti jäihin perheensä vuoksi.

Vierailija
16/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka rikas mies? 

Nämä aloitukset on kyllä täysin käsittämätöntä paskaa. 

Vierailija
17/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rikas. Yksikään minun naisystävä/puoliso ei ole ollut huonommin kouluttautunut. Myös tähtään tällä hetkellä myös että seuraava olisi kouluttautuneempi kuin minä (ei vaadi paljoa). Ja olisin erittäin tyytyväinen jos nainen olisi jopa paremmassa asemassa työelämässä kuin minä. 😁

Vierailija
18/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on rikas, minä olen tohtori. Taas meni oletukset pieleen, lienemme siis poikkeus säännöstä.

Rikas ja opisto- tai amk-kouluttautunut?

Vierailija
19/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka rikas mies? 

Nämä aloitukset on kyllä täysin käsittämätöntä paskaa. 

Provo nostaa keskustelua. Rikkaalla on omaisuutta ja tulot yli sata tonnia vuodessa.

Vierailija
20/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi luonnehtia minua rikkaaksi mieheksi. En ole koskaan ihastunut naisissa koulutukseen tai varallisuuteen, vaan enemmänkin sielukkuuteen ja yleiseen ihanuuteen. Ei todellakaan ole juuri mitään tekemistä koulutuksen kanssa.

Yleinen ihanuus usein liittyy älykkyyteen, joten koulutuksesta voi jotain päätellä. Vai onko sinusta kivaa olla se fiksumpi osapuoli ja nainen vain kikattelee vieressä tekoripsiään räpsyttelemällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi