Puoliso saa raivokohtauksia seksin vähäisyyden vuoksi
Huutamista ja mököttämistä seuraa jos ei saa aina kun haluaa. Pettämisellä uhkailee.. Meillä on seksiä lähes viikottain eikä sekään riitä hänelle. Pitäisi olla paljon enemmän. Ei huomioi minua muutenkaan jos en anna. Olen kai vain eräänlainen virkistymisalue hänelle. Ei kiinnosta koko seksi kun se aiheuttaa niin paljon mielipahaa!
Kommentit (80)
Oletko sianjättöä harkinnut? Olisi varmaan molemmille paras ratkaisu.
Mä lähtisin heti tuollaisesta suhteesta. Meillä rakkaus ei ole seksistä kiinni, eikä parisuhde perustu seksiin.
Meillä on tällä hetkellä äärimmäisen harvoin seksiä. Siis oikeasti kerran kuukaudessa tai kahdessa kuukaudessa. Minä olen niin stressaantunut ja väsynyt, etten jaksa ja mies ei pysy iltaisin hereillä. Kolme teini-ikäistä lasta ja kaksi vaippaikäistä, niin eipä niitä vapaita hetkiäkään ole.
Ollaan puhuttu asiasta ja tämä on kummallekin niin ok kuin se voi olla. Ei toista voi pakottaa, jos ei pysty. Mä en esim. pysty rentoutumaan missään saunassa keskellä päivää, jos tiedän, että lapset ovat hereillä. Ja vaikka mä jaksaisin valvoa aamukolmeen, että teinitkin sammuvat, niin mies ei pysy hereillä, enkä sitä väkisinkään voi valvottaa.
Annat kohdella itseäsi huonosti, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kuvottava mies!
AP vai puolisonsa? Mistä tiedät, että kumpikaan on mies?
Millon te pihtaajat tajuatte että ette saavuta mitään tolla käytöksellänne? Mies rakastas sitä joka antaa
Parisuhde ilman seksiä kuin rusinapulla ilman rusinaa. Jättäisin milloin vain kauniin naiseni jos se rupeisi frigidiksi. Halukkaitakin naisia on. Mielummin ruma ja halukas.
MIes on varakas ja maksaa asumisen ja muut kulut, sekä matkat joka vuosi .
ap
Vierailija kirjoitti:
Annat kohdella itseäsi huonosti, miksi?
Mitä huonoa?
Kurjaa, että turhautuminen purkautuu noin rumalla tavalla, mutta onko mitenkään mahdollista harrastaa sitä seksiä parikin kertaa viikossa? Jopa naisenkin halut voivat kasvaa, kun seksiä harrastetaan useammin, nälkä kasvaa syödessä :)
Kauanko tätä vähäistä seksiä on jatkunut?
Miksi on niin vaikeaa antaa sitä reikää?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillä ole omia käsiä?
Sanoi että ei aio tyytyä runkkaukseen kun maailma on pillui pullollaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei herätä haluja seksiin pakottaminen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käy pyllistämässä omaa pyllyäsi kaikille halukkaille miehille... Kun ei se sun mukaan ole vaikeaa!
Kolme teini-ikäistä ja kaksi vaippaikäistä syntyneet pyhästä hengestä ilman seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Millon te pihtaajat tajuatte että ette saavuta mitään tolla käytöksellänne? Mies rakastas sitä joka antaa
En haluas sellasta rakkautta mikä loppuu jos seksi loppuu
Mutta olette edelleen yhdessä koska:__________________ ?