Auttakaa! Löysin lattialtani rusinan, en ole syönyt rusinoita n. 25 vuoteen, asun yksin eikä täällä ole muuttoni jälkeen käynyt ketään.........
Tai ei minun tietääkseni pitäisi olla kenelläkään muulla pääsyä tänne. Tai no vuokraisännällä lienee toinen avain, mutta hän on n.80v pappa joka asuu Lapissa eikä pääse liikkumaan ilman pyörätuolia.
Muutin tähän asuntoon vuonna 2012.
Nyt aamulla kun imuroin ja siirsin sohvaa, sen alla oli rusina. Ja siis muutettaessa siivosin kaikki paikat todella huolellisesti ja uuden sohvan ostin. n. 2 vuotta sitten ikeasta. Sitä oli kantamassa toisessa päässä veljeni joka vihaa rusinoita yhtä paljon kun minäkin (sairastimme lapsena yhtä aikaa oksennustaudin ja olimme ennen sitä syöneet rusinoita) Hän myös vannotti ettei ole mahdollista että rusina olisi kulkeutunut hänen mukanaan.
Ja tuo rusina oli vielä sellainen "tuore" ja pullea, no niin tuore kun rusina nyt voi olla :D eikä sellainen olemattomaksi kuivanut känttyrä.
Siivoan kyllä kämpässä ihan säännöllisesti.
Auttakaa minua selvittämään rusinamysteeri!
Kommentit (101)
Itse löysin puolison aamutakista punaisen kiharan huksen ja minulla on vaaleat hiukset. Mies ei ole ollut yksin kotona koronan vuoksi puoleentoista kuukauteen joten en hetkeäkään usko että täällä on ollut joku ylimääräinen enkä kyllä muutenkaan puolisoani epäilisi.
Kaikelle ei vaan löydy selitystä, mutta kaikenlaista kulkeutuu kotiin kengissä, vaatteissa ja ostosten mukana.
Vierailija kirjoitti:
Siivouskomerossa piileskelee murhaaja
Rusinamurhaaja! Patentoin tämän idean dekkaria varten, kiitos.
Se voi olla todiste kvanttitunneloitumisesta makrotasolla. Käy kysymässä onko naapuri kadottanut rusinan?
Minä luulin jo seonneeni kun löysin nojatuolin alta kolme pähkinää (joita inhoan enkä ole syönyt myös pariinkymmeneen vuoteen) Selitys asialle löytyi, kun nukuin terassin ovi auki ja kuulin yöllä rapinaa. Hiivin henki kurkussa katsomaan mistä ääni tuli, ja näin oravan ryntäävän tuhatta ja sataa terassin ovesta ulos :D Pihamaallani hengaillut orava oli päättänyt ottaa tuolinalusen pähkinäjemmakseen.
Ja minä kun luulin, että mulla alkaa menemään kuviot vähän ahtaiksi koronan takia...
Siis ihan oikeasti nyt, onhan se voinut kulkeutua mistä tahansa. Kauppakassin mukana, ruokapakkauksessa ylimääräisenä, sukassa, farkun lahkeessa, nettikauppatilauksen pahvilaatikossa.
Se on se aukko mihin tavarat katoaa, ja sieltä tulee muuta tilalle. Onko se nimeltään madonreikä n.s. aikaportaali.
Ja mun sängyn alle ilmaantuu villakoiran karvoja, vaikkei mulla ole koiraakaan. Ja herkut häviää kaapista. Ja sama tyyppi sotkee minun perussiistin asuntoa.
Minulle tuli heti mieleen että jollain muksulla on ollut siellä Ikeassa eväänä rusinoita ja kun on vanhempien silmä välttänyt, on lykännyt yhden sinne jonnekin sohvan välikköön. Ne pysyvät "pulleina" yllättävän pitkään. Sieltä se sitten siirtäessä on tipahtanut?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli heti mieleen että jollain muksulla on ollut siellä Ikeassa eväänä rusinoita ja kun on vanhempien silmä välttänyt, on lykännyt yhden sinne jonnekin sohvan välikköön. Ne pysyvät "pulleina" yllättävän pitkään. Sieltä se sitten siirtäessä on tipahtanut?
Täh? Ikean sohvat toimitetaan varastosta osina, ne on pakattu umpinaisiin laatikoihin.
Kyllähän sitä kaikkea kulkeutuu kengänpohjissa kotiin. Minulta löytyy välillä ruuasta pitkiä vaaleita hiuksia ja pitkiä tummia hiuksia. Minulla on 3 millin siili eikä luonani käy vieraita. Huoltomiehelläkään ei juuri enempää hiuksia ole kuin minulla.
Kyllä se on ap:n omista kalsareista tippunut perärusina.
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin puolison aamutakista punaisen kiharan huksen ja minulla on vaaleat hiukset. Mies ei ole ollut yksin kotona koronan vuoksi puoleentoista kuukauteen joten en hetkeäkään usko että täällä on ollut joku ylimääräinen enkä kyllä muutenkaan puolisoani epäilisi.
Kaikelle ei vaan löydy selitystä, mutta kaikenlaista kulkeutuu kotiin kengissä, vaatteissa ja ostosten mukana.
Sama, löysin lattialta pitkän mustan hiuksen. Näytin sitä tyttärellekin ja kysyin onkohan joku kaveri käynyt kylässä, mutta ei omista mustahiuksisia kavereita, saati että koronan aikaan meillä kävisivätkään. Miestäni kiusoittelin, lähinnä huumorilla, kun ei oo pettäjätyyppiä : D Lisäksi näin korona-aikaan olen linnottautunut kotiin pikaisia kauppareissuja lukuunottamatta.
Voi, ettekö te tiedä, jokaisessa asunnossa asuu JOKU!
Meillä se tekee yhtä sun toista....
Olisko hiiren tuomaa? Kerrostaloissakin voi olla hiiria, muista asumismuodoista puhumattakaan
Sarjamurhaaja jätti sen, hänellä on tapana piinata seuraavaa uhriaan, ennen lopullista tuhoa, rusinoilla muutaman viikon. Eräänä yönä heräät ja tajuat ettet pysty liikkumaan. Hullu rusinamurhaaja piinaa sinua kaikilla kuviteltavissa olevilla kauheuksilla (myös niillä, joita et osaa edes kuvitella) ja lopulta hän tukehduttaa sinut rusinavuoren alle.
Joten kannattaa muuttaa heti Siperiaan.
MOT
Se on voinut olla vaikka vehnäjauhopussin tai sokeripussin pohjassa ja olet kuljettanut sen kaupasta kotiin. Tai sukkaasi/kenkääsi on tarttunut kaupassa rusina.
ÄKKIÄ SOITTOA POLIISILLE!! SIELLÄ ON KÄYNYT YÖLLÄ VARAS!!
Vierailija kirjoitti:
Sarjamurhaaja jätti sen, hänellä on tapana piinata seuraavaa uhriaan, ennen lopullista tuhoa, rusinoilla muutaman viikon. Eräänä yönä heräät ja tajuat ettet pysty liikkumaan. Hullu rusinamurhaaja piinaa sinua kaikilla kuviteltavissa olevilla kauheuksilla (myös niillä, joita et osaa edes kuvitella) ja lopulta hän tukehduttaa sinut rusinavuoren alle.
Joten kannattaa muuttaa heti Siperiaan.
MOT
☝️Tuon kirjoittaja nyt huomaSI, että joku muukin tuntee rusinamurhaajan.
😂
Foliohattu, valkaisuaineet sisäisesti ja hopeavesi auttavat näihin 5G verkon synnytämien rusinoiden aiheuttamiin oireisiin ;)