Auttakaa! Löysin lattialtani rusinan, en ole syönyt rusinoita n. 25 vuoteen, asun yksin eikä täällä ole muuttoni jälkeen käynyt ketään.........
Tai ei minun tietääkseni pitäisi olla kenelläkään muulla pääsyä tänne. Tai no vuokraisännällä lienee toinen avain, mutta hän on n.80v pappa joka asuu Lapissa eikä pääse liikkumaan ilman pyörätuolia.
Muutin tähän asuntoon vuonna 2012.
Nyt aamulla kun imuroin ja siirsin sohvaa, sen alla oli rusina. Ja siis muutettaessa siivosin kaikki paikat todella huolellisesti ja uuden sohvan ostin. n. 2 vuotta sitten ikeasta. Sitä oli kantamassa toisessa päässä veljeni joka vihaa rusinoita yhtä paljon kun minäkin (sairastimme lapsena yhtä aikaa oksennustaudin ja olimme ennen sitä syöneet rusinoita) Hän myös vannotti ettei ole mahdollista että rusina olisi kulkeutunut hänen mukanaan.
Ja tuo rusina oli vielä sellainen "tuore" ja pullea, no niin tuore kun rusina nyt voi olla :D eikä sellainen olemattomaksi kuivanut känttyrä.
Siivoan kyllä kämpässä ihan säännöllisesti.
Auttakaa minua selvittämään rusinamysteeri!
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ap:n omista kalsareista tippunut perärusina.
Tai tämän tyypin:
Joku käynyt ottaan aurinkoa ap:n parvekkeella. ;)
Keksitty juttu, nuo oksennaustaudit ja muut. Liian läpinäkyvää.
Joku sukulainen on sen vaikka laittanut sinne, kun tietää että inhoat rusinoita. Nauroi vielä matkalla kotiinsa kun tiesi että jonain päivänä sen löydät.
Rusina sen verran kevyt, et jos vaikka naapurin mummo on rivakasti tuulettanut pellavaliinaansa. Ja sitten ilmavirran mukana paiskautunut avonaisesta ikkunasta. En nyt yhdestä rusinasta olis vielä huolissani. Mitäpä jos aamulla löytyy rusinapaketti ruokakaapista. Sitten olis jo syytä huolestua. Tyyliin pitääkö olla huolissaan?
Rusina sen verran kevyt, et jos vaikka naapurin mummo on rivakasti tuulettanut pellavaliinaansa. Ja sitten ilmavirran mukana paiskautunut avonaisesta ikkunasta. En nyt yhdestä rusinasta olis vielä huolissani. Mitäpä jos aamulla löytyy rusinapaketti ruokakaapista. Sitten olis jo syytä huolestua. Tyyliin pitääkö olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Ja mun sängyn alle ilmaantuu villakoiran karvoja, vaikkei mulla ole koiraakaan. Ja herkut häviää kaapista. Ja sama tyyppi sotkee minun perussiistin asuntoa.
Mulla on tää ihan sama! On todella omituista. Olen nyt seitsemättä viikkoa etätöissä ja yrittänyt vahtia, mitä täällä päivisin tapahtuu, mutta en ole vielä saanut todistusaineistoa.
Tuo vielä mitään. Minä löysin jokin aika sitten keittiöni lattialta hunajapaahdetun pähkinän, enkä ikimaailmassa ole niitä syönyt. Mutta mikä kummallisempaa, saman illan Villissä kortissa Tommy Lindgren kysyi Riku Riihilahdelta että "Oletkos koskaan syönyt hunajapaahdettuja pähkinöitä?" "En" sanoi Riku, johon Tommy vastasi "Maistapas joskus. Ne on hyviä."
Paranormaali ilmiö. Onko kuvausryhmä soitettu paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä kaikkea kulkeutuu kengänpohjissa kotiin. Minulta löytyy välillä ruuasta pitkiä vaaleita hiuksia ja pitkiä tummia hiuksia. Minulla on 3 millin siili eikä luonani käy vieraita. Huoltomiehelläkään ei juuri enempää hiuksia ole kuin minulla.
Huolestuttavinta tuossa on se, että yleensä jotain kulkeutuu kengänpohjista ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Se kirjotetaan introveRtti.
Mutta jos pohdit kävikö vuokraisäntä, asenna joku halpa kamera eteiseen. Omassa kodissa saa kuvata
Jos ulko-oven edessä on sisäovi, voi myös laittaa sisäoven eteen lattialle jonkin vierivän esineen (pallo, purkki tms) asunnosta poistuessaan. Palatessa avaa sisäoven varovasti samalla kuunnellen, osuuko ovi siihen esineeseen, ts. onko joku avannut sisäoven.
Vierailija kirjoitti:
Kävisi hyvin nyt vapun alla yks-yhteen, että jostain kyläpaikasta tai vaikka sieltä kahvilan lattialta tarttunut kenkään, rusinoita kun tulvii nyt joka paikasta.
Kahvilat on kiinni ja kyläily kieletty.
Vierailija kirjoitti:
Keksitty juttu, nuo oksennaustaudit ja muut. Liian läpinäkyvää.
Siis on kyllä hyvinkin yleistä että jotain, mitä on syöty ennen oksennustautia tai sen aikana, ei pysty enää jälkeenpäin syömään. Esimerkiksi minulle ja siskolle, kuten monelle aikakautemme lapsille juotettiin oksutaudissa keltaista jaffaa. Kumpikaan meistä ei voi vieläkään, lähes nelikymppisinä juoda sitä. Mikähän älynväläys se oli muutenkaan juottaa oksenteleville lapsille hiilihapotettua juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisi hyvin nyt vapun alla yks-yhteen, että jostain kyläpaikasta tai vaikka sieltä kahvilan lattialta tarttunut kenkään, rusinoita kun tulvii nyt joka paikasta.
Kahvilat on kiinni ja kyläily kieletty.
Onhan se voinut majailla siellä vaikka kuinka pitkään.
a.p.n rusina aivot ovat tippuneet korvasta lattialle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se aukko mihin tavarat katoaa, ja sieltä tulee muuta tilalle. Onko se nimeltään madonreikä n.s. aikaportaali.
Ap sai tilalle vain rusinan. Mitähän lähti toiselle puolen, kultakello? 🤔
Erinäinen määrä sukkia. Mutta vain yksittäisiä, ei pareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se aukko mihin tavarat katoaa, ja sieltä tulee muuta tilalle. Onko se nimeltään madonreikä n.s. aikaportaali.
No itseasiassa olen hiljattain kadottanut yhden suht. arvokkaan sormuksen :( Aika surkea vaihtokauppa.
Ap
Jes, ketju palasi! Kiitos modet!