Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alastomuus uuden kumppanin edessä

Vierailija
26.04.2020 |

Jännittääkö teitä riisuutua ensimmäisen kerran uuden kumppanin katsellessa? Jännittääkö enemmän jos toinen on todella hyvässä kunnossa? Onko tullut koskaan negatiivista reagtiota? Millainen tämä ikävästi reagoinut oli itse vartaloltaan?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen rupeaa tuollaisessa tilanteessa komentoimaan toisen kroppaa? Miten on edes pokkaa sellaiseen? Tapahtuuko tämä sitten ennen vai jälkeen aktin?

Vaikka kesken aktin. Entinen poikaystävä saattoi ihan yhtäkkiä todeta jotain tosi ilkeää, kuten sun rinnat on muuten rumat tai ootpa läskin näkönen, kun katsoo tästä asennosta. Kertoi moneen kertaan, mitä kaikkea minun pitäisi tehdä, jotta olisin edes jotenkin siedettävä. Olisi pitänyt laihduttaa, vaikka olinkin ihan normaalipainoinen. Saattoi ottaa esim vatsasta kiinni, että tämä löysä kohta kiinteämmäksi.

Vierailija
82/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani tämän keskustelun olen surullinen teidän puolesta, jotka olette saaneet kuulla inhottavia ja loukkaavia kommentteja kehoistanne. Olen pahoillani, että ihmiset ovat kohdelleet teitä rumasti.

Olen ollut onnekas, koska kaikkein rakkain ihmiseni maailmassa on puhunut kehostani kauniisti ja hyväksyvästi, vaikka siinä on ylipainon, sairauksien yms. seikkojen takia ollut varmasti paljon piirteitä, joita ei yleisesti pidetä kauniina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen samalla tavalla. Kroppa on riittävän kaunis ja jos joutuisin kritiikkiä kuuntelemaan niin loppuisi seksi ja vaihtaisin uuteen mieheen.

Vierailija kirjoitti:

Ei jännitä. Vartaloni on kaunis, vaikka en treenaakaan ja olen valinnut hyviä, helliä ja sydämellisiä miehiä jotka ovat rakastaneet ja kohdelleet hyvin sen jokaista neliösenttiä.

Jos ikinä tulisi mitään nillitystä selluliitista, karvoituksesta tai mistä hyvänsä, seksi loppuisi siihen. Yksinkertaista.

Vierailija
84/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on sellanen kroppa ku on. Kyllähän sitä voi monella tavalla muokata, mutta kaikkeen ei voi vaikuttaa. Mä oon kohta viiskymppinen, vähemmän hehkee tanhupallero, mutta mä viihdyn tässä tomumajassani. Jos joku mollaa, nii saa ite hävetä.

Tälle 100/5. Loistava asenne.

Vierailija
85/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä nämä mollaavat Pojat ovat?

M66

Vierailija
86/93 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä kohtaa, kun vaatteet lähtee päältä, miestä kiinnosta ihan jokin muu kuin onko selluliittia. Kuumaverinen mies kun saa alastoman naisen eteensä niin ei siinä ulkonäköä ehdi arvostella.

Naiset on kovin julmia itselleen ja aivan turhaan.

Mä katson peiliin ja näen upean naisen. Ajattelen, että ihan hyvältä näyttää.

Olen itsevarma nuorten rakastajieni kanssa. Sinut itseni kanssa. Seksi on hyvää, kun ei mieti turhuuksia, kuten miltä mä nyt näytän. Olisiko nuorilla naisilla yleisempää tuo itsensä arvosteleminen ja tuomitseminen?

Vierailija
87/93 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Eiköhän siinä kohtaa, kun vaatteet lähtee päältä, miestä kiinnosta ihan jokin muu kuin onko selluliittia. Kuumaverinen mies kun saa alastoman naisen eteensä niin ei siinä ulkonäköä ehdi arvostella.

Olen itsevarma nuorten rakastajieni kanssa. Sinut itseni kanssa. Seksi on hyvää, kun ei mieti turhuuksia, kuten miltä mä nyt näytän. Olisiko nuorilla naisilla yleisempää tuo itsensä arvosteleminen ja tuomitseminen?

Ei ole kyse ITSENSÄ arvostelemisesta. Vaan nimenomaan siitä että se kumppani on möläytellyt sammakoita suustaan. Miksi on niin vaikeaa tajuta että todellakin monelle on käynyt näin? Itseäni on haukuttu mm. liian isoista rinnoista, kuulemma pienirintaiset parempia. Aha. Miksi sitten vietät lainkaan aikaa kanssani? En ole itse arvostellut omia rintojani koskaan, ihan miesten suusta tämä on kuultu...

Vierailija
88/93 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Plaa plaa plaa

Vierailija
89/93 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnalliset, epäkypsät miehet arvostelee naistaan.

Lähes kaikille naisilla on selluliittia, löysää jossakin kohtaa, ja karvan kasvua ei-halutussa paikoissa.

Jos mies haluaa mallihartaloisen naisen, etsiköön sellaisen. Ongelma on että näille miehille ei oma taso riitä siihen Instabeibeen, jolla on kiinteä, sporttinen, isotissinen vartalo. Oma tyttis on tavis.

Jos mies alkaa haukkumaan, älkää otatko naiset itseenne. Miksi välittää idioottimaisuuk*sista??? Kundi ulkoruokintaan ja etsitte miehen joka rakastaa teitä sellaisenaan. Ei se mies itsekään ole kalsarimalli??? Joten turha vaatia liikoja!

Vierailija
90/93 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miestäkin jännittää esim. pitkän suhteen päättymisen jälkeen. Varsinkin jos suhde on päättynyt toisen osapuolen vahvaan pettämiseen. Ja voi olla että kovin montaa kumppania ei ole aiemmin ollutkaan.

On aika ohut olo lähteä lähestymään uusia ihmissuhteita, sekä henkisesti että fyysisesti.

Vaikeuksista huolimatta kyllä se lähtee lapasesta kun kiva seura löytyy..

Vierailija
91/93 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kommentoitu ja vertailtu joskus niin paljon että itsetunto meni aivan täysin. Siksi en ole koskaan mieheni kanssa pystynyt nauttimaan seksistä kunnolla. Aina mietin miltä näytän nyt tai nyt..raskasta. mieheni on minua usein kehunut mutta tiedän myös hänen tapansa ihastella oikeasti kauniita alstomia aisia netistä päivittäin. Joten summarum, hän valehtelee minulle. Jos päivittäin ihastelee ferrareita kuvista ja sitten hehkuttaa miten upelta se oma vanha toyota näyttää niin eihän kukaan usko. Surullista on se, että joidenkin esten ajattelemattomat rumat sanat voivat oikeasti tuhota jonkun nuoren naisen itsetunnon täysin ja saada ajatusmaailman muuttumaan itsestään aivan kamalaksi niin että siihen uskoo täsyin vaikka ikääkin tulisi.

N38

92/93 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta mikä idiootti, juu on oon mokannu oman parisuhteen. Mut en tuollaiseen käytökseen ole sortunut. Se on se kauneus siellä sisällä ja esim seksissä siinä osallistumisessa molemmin puolin.. mm. Et näyttää haluavansa toista. Mut se on vain minun mielipide.. tuommonen toisen arvostelu on lapsellista raukkamdista omat itsetunnon kohottamista toisen mollaamisen kustannuksella..

93/93 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja rintoja 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan