Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alastomuus uuden kumppanin edessä

Vierailija
26.04.2020 |

Jännittääkö teitä riisuutua ensimmäisen kerran uuden kumppanin katsellessa? Jännittääkö enemmän jos toinen on todella hyvässä kunnossa? Onko tullut koskaan negatiivista reagtiota? Millainen tämä ikävästi reagoinut oli itse vartaloltaan?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisikohan sensuellien kuvien (omissa rajoissa) laittaminen toisen nähtäväksi vähentämään epävarmuutta ennen tositilannetta?

Suurin osa miehistä pitää kuvista ja haluaisi myös esitellä omia kuviaan, mutta tilaisuutta tähän ei useinkaan tule. 

Naisten on vaikeaa ymmärtää sitä, että miehet laittavat ei-toivottuja dick pickkejä yms.

Miesten on vaikeaa ymmärtää sitä, että naiset valittavat epävarmuudestaan ja miten ruma vartalo heillä on, mutta eivät voi sitten laittaa yhtä kuvaa miesten kehuttavaksi; niillä naisten eniten pelkäämilläkin ajokortti-ikäisten miesten palstoilla enemmän tai vähemmän normaalit naiset saavat paljon kehuja. 

Vierailija
22/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa tuo on turvallista tehdä.

Jaa, minä olen lukenut sadoista keskusteluista kuinka aviopuoliso on rumasti arvostellut ulkonäköä ja vartaloa. Ja tiedän kymmeniä liittoja joissa petetään ja haetaan nuorta ja kiinteää vartaloa. Missä turvallisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en riisu alasti sellaisen ihmisen edessä, johon en luota. Toki tilanne on jännittävä ja esim. itse olen nuorempana häpeillyt rintojani, mutta iän myötä olen oppinut, että miehiä viehättää nimenomaan itsevarmuus eli makkaroita tai muita paljon pahempaa on se, että häpeilee itseään.

Vierailija
24/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, oon hyvännäköinen. Nyt laihduttelen muutaman kilon ja käsittelen eroni ennen kuin lähen treffailemaan. Paska parisuhde sai minut juomaan kaljaa ja lihomaan. Oikeasti parisuhde oli paska, vaikka mieleni sanookin "entä jos mies puhuikin totta". Hän siis jäi oikeasti todella monesta valheesta kiinni, mutta siis kaikesta ei ole konkreettista todisteita. Ainoastaan omia ja ystävien kanssa reflektoituja päätelmiä. Mutta sitten oli myös valheita, joista on ihan todisteet. Kuitenkin tässä miehessä oli jotain niin ihanaa, että ero ei ole helppo :(

Vierailija
25/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jännitän edelleen, 15 vuotta saman miehen kanssa ollut.

Vierailija
26/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
27/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yhden miehen edessä alasti ja jännitti enemmän kuin mikään muu koskaan aiemmin. Olen sinut kroppani kanssa vaikka tiedän ettei se täydellinen todellakaan ole, mutta tuossa tilanteessa tulin jotenkin todella tietoiseksi kaikista virheistäni. Ehkä osasyy tähän saattoi olla myös se, että olin tyhmänä valinnut täysin väärän miehen, joka arvoseli kroppaani hienovaraisesti jo ennen tilannetta (nimenomaan niitä ongelmakohtia, jotka itsekin tiedostin) ja vertaili muihin naisiin. Mies itse oli todella hyväkroppainen, joten kai hänellä oli varaa sanoakin. Parin kerran jälkeen jätti ja teki kyllä hyvin selväksi, etten ollut hänelle miltään osin riittävä.

Ai niin ja parastahan tässä oli kun mies vielä lopuksi totesi ettei pidä itseään pinnallisena. Kylläpä ihminen voi nähdä itsensä eri tavalla kuin ulkopuolinen....

Vierailija
28/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen normipainoinen nainen, pienehköt mutta minusta ihan nätit tissit, vähän on vatsamakkaraa ja selluliittiäkin löytyy mutta tykkään vartalostani. Tapasin avomieheni reilu vuosi sitten ja hän treenaa ihan tosissaan. Joku voisi sanoa että ollaan vartaloilta eri paria kun en ole mikään salimimmi :D En pahemmin jännittänyt ekaa kertaa kun olin alasti hänen kanssaan. Seksi oli hyvää ja nautin ja niin se on edelleen. Jälkikäteen mies sanonut että hänestä itsevarmuuteni oman kroppani suhteen oli todella seksikästä, kun en turhia häpeillyt. Hän myös aina kehuu vartaloani.

Nuorempana häpesin vartaloani ja pieniä tissejä. Nyt 37 vuotiaana olen itsevarmempi vaikka ei ole enää niin timmi kroppa.

Kiva tarina täti.

Just näi. Myötikset pärähti täältäkin, kun joku bingoikäinen lautaleena yrittää nöyräkehua itseään palstalla. Noloa.

Vierailija
29/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta 2 eri kerrasta. Toinen parikymppisenä nuorena eka kerta ikinä, jännitti kamalasti. No eipä siinä, naimisiin päädyttiin. Ero tuli 14 yhdessäolovuoden jälkeen muista syistä.

Toka kerta oli eron jälkeen, ekoilla treffeillä. Ajatus oli, että kerran se kirpaisee ja toista kertaa ei tule jos mies moukkailee millään tavalla. No tuli monta uutta kertaa ja pitkä parisuhde.

Ja olen perinteisen suomalainen persjalkainen tantta, jos sillä on mitään merkitystä.

Vierailija
30/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jännitä. Kokemuksesta tietää, että se haukkuminen alkaa kyllä. En tiedä mikä vika minussa sitten on kun en jaksa miettiä kumppanieni kehoa niin paljon että voisin yksityiskohtaisesti antaa arvioita suhteen aikana miten ruma ja vammainen se on minun silmiini. Minulla on sellainen outo luulo, että kun alkaa suhteeseen niin siinä hyväksyy sen mitä saa. Miehet ei toimi niin. Ne käyttää todella paljon aikaa sen pohtimiseen miten saada puolisolle viesti perille siitä miten ruma, kuvottava ja vastenmielinen tämä on keholtaan. Sen jälkeen he ihmettelee kun vaimo ei enää halua seksiä eikä ole rennosti seksin aikana.

Hei, et yleistäisi. Olet vain onnistunut valitsemaan peräreikiä mieheksi. Itsellä kokemusta sekä pitkistä suhteista että yhden illan jutuistakin ihan riittävästi, eikä yksikään ole ikinä haukkunut vartaloani. Keikun normaalipainon ylärajoilla enkä harrasta liikuntaa, eli sanottavaa varmasti olisi, mutta jos ei ihan sitä pohjasakkaa kelpuuta niin pääsääntöisesti miehilläkin on mielestäni ihan kunnolliset käytöstavat, ainakin tässä asiassa.

Olet varmaan hyvin kaunis keholtasi. Miehet on pääsääntöisesti hyvin julmia jos naisen keho ei olet täydellinen. Tietenkään minkään yhdenillanjutun vartaloa ei kukaan jaksa pohtia, mutta parisuhteissa on enemmän aikaa katsoa toista.

Vierailija
31/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on nuoruudessa ollut, muttei kukaan ole koskaan mitään ikävää sanonut, vaikka en todellakaan mikään täydellinen ole. Syntymävikojen vuoksi jalat ovat rumat ja täynnä leikkausarpia, mutta hyvin olen kelvannut. Ja kyseessä siis oikeita suhteita, ei yhden illan juttuja. Oon tosi kiitollinen ihanille ex:ille ja nykyiselle, että ovat aina minua arvostaneet. Ja minä heitä. Onneksi olen osannut kpäät kiertää kaukaa! Älkää antako idiooteille sitä valtaa mitä hakevat! Ootte just hyviä noin.<3

Vierailija
32/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jännitä. Kokemuksesta tietää, että se haukkuminen alkaa kyllä. En tiedä mikä vika minussa sitten on kun en jaksa miettiä kumppanieni kehoa niin paljon että voisin yksityiskohtaisesti antaa arvioita suhteen aikana miten ruma ja vammainen se on minun silmiini. Minulla on sellainen outo luulo, että kun alkaa suhteeseen niin siinä hyväksyy sen mitä saa. Miehet ei toimi niin. Ne käyttää todella paljon aikaa sen pohtimiseen miten saada puolisolle viesti perille siitä miten ruma, kuvottava ja vastenmielinen tämä on keholtaan. Sen jälkeen he ihmettelee kun vaimo ei enää halua seksiä eikä ole rennosti seksin aikana.

Hei, et yleistäisi. Olet vain onnistunut valitsemaan peräreikiä mieheksi. Itsellä kokemusta sekä pitkistä suhteista että yhden illan jutuistakin ihan riittävästi, eikä yksikään ole ikinä haukkunut vartaloani. Keikun normaalipainon ylärajoilla enkä harrasta liikuntaa, eli sanottavaa varmasti olisi, mutta jos ei ihan sitä pohjasakkaa kelpuuta niin pääsääntöisesti miehilläkin on mielestäni ihan kunnolliset käytöstavat, ainakin tässä asiassa.

Olet varmaan hyvin kaunis keholtasi. Miehet on pääsääntöisesti hyvin julmia jos naisen keho ei olet täydellinen. Tietenkään minkään yhdenillanjutun vartaloa ei kukaan jaksa pohtia, mutta parisuhteissa on enemmän aikaa katsoa toista.

Mä olen ihan kohtalaisen hyväkroppainen mutta tuon miesten pinnallisuuden takia mä biseksuaalina suuntaan mieluummin naisiin. En tykkää siitäkään jos mies kovasti kehuu kroppaa, tulee nihkeä olo siitä että ei se minusta ole kiinnostunut tai tykkää, vaan vain siitä miltä näytän.

Vierailija
33/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en riisu alasti sellaisen ihmisen edessä, johon en luota. Toki tilanne on jännittävä ja esim. itse olen nuorempana häpeillyt rintojani, mutta iän myötä olen oppinut, että miehiä viehättää nimenomaan itsevarmuus eli makkaroita tai muita paljon pahempaa on se, että häpeilee itseään.

Sinänsä ymmärrän tämän itsevarmuus-jutun, mutta epäreilulta se tuntuu. Siis se että muut ovat haukkuneet vartaloa ja saaneet sen epävarmuuden ihan uusiin sfääreihin. Sitten joku uusi kumppani ei pidä edes seksikkäänä ollenkaan, koska itsevarmuus se seksikästä on!

Miten voi tsempata itsensä itsevarmaksi kun ei ole yhtään positiivista kokemusta? Ja ei tule koskaan saamaankaan sellaista? Seksi on siis hyvää ja mukavaa ja hyväksyvää vain täydellisille tai heille joita ei ole tällä elämän alueella kolhittu? Kenenkään edessä ei saa olla vähän epävarma ja silti kuulla, hei oot kaunis? Pitäisi yrittää esittää jotain mitä ei ole - ja koko hommasta tulee suoritus, ei kahden ihmisen aito kohtaaminen?

:/

Vierailija
34/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa tuo on turvallista tehdä.

Huli huli hihhuli

Vierailija
35/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan uskaltaisi enää, sen verran on ikä tuonut roikkoa ja röpää joihin ei edes laihdutus tai kuntoilu auta...

Vierailija
36/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös, paitsi yli 20 vuotta yhdessä. Nuorena en jännittänyt, olin timmi ja hoikka. Nyt on synnytysten jälkeen kroppa jotenkin ”levähtänyt”, vaikka paino on suunnilleen sama. Lisäksi alavatsaan jäi pehmeä vatsamakkara, joka ei häviä vaikka kuinka laihduttaisin. Mies on hyvässä kunnossa, paremmassa kuin nuorena. Tunnen alemmuutta ja huonoutta mieheen nähden. Olen harkinnut rasvaimua ja jopa eroakin jo.

Vierailija
37/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jännitä. Vartaloni on kaunis, vaikka en treenaakaan ja olen valinnut hyviä, helliä ja sydämellisiä miehiä jotka ovat rakastaneet ja kohdelleet hyvin sen jokaista neliösenttiä.

Jos ikinä tulisi mitään nillitystä selluliitista, karvoituksesta tai mistä hyvänsä, seksi loppuisi siihen. Yksinkertaista.

Vierailija
38/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä(kin) syynä anglo-amerikkalainen häveliäisyys tai tekopyhyys, joka on levinnyt Suomeen enemmän kuin muualle Euroopan pohjoisosiin. Käykääpä saksankielisten maiden saunamaailmoissa tai puistoissa, niin opitte luontevaa alastomuutta. Sitä tarvitaan Suomeenkin tarpeettoman tuskan poistamiseksi. Saunomalla on hyvä aloittaa. Yhteis-, jopa pehesaunakulttuuri oli Suomessa melkein kuollut ennen 2010-lukua. Onneksi on taas elpymässä.

Photoshoppaus luo ihmisistä vääristetyn kuvan. Koska naiset enemmän arastelevat alastomuuttaan, täytynee taas kerran vakuuttaa, että nälkiintyneen näköinen nainen koripallot rintoina ei ole normaalia eikä viehätä miehiä.

Muutama kilo sinne tänne ei tee mitään. Kahdella saman mittaisella ihmisellä voi olla painoeroa 10-15 kiloa ja kumpikin voi olla ihan normaali ja viehättävä.

Vierailija
39/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jännitä. Vartaloni on kaunis, vaikka en treenaakaan ja olen valinnut hyviä, helliä ja sydämellisiä miehiä jotka ovat rakastaneet ja kohdelleet hyvin sen jokaista neliösenttiä.

Jos ikinä tulisi mitään nillitystä selluliitista, karvoituksesta tai mistä hyvänsä, seksi loppuisi siihen. Yksinkertaista.

Valinnut? Miten niin valinnut? Niin minäkin olen ollut treffeillä vain mukavien ja ystävällisten ja huomioivien miesten kanssa. Tämä ei ole estänyt ikäviä kommentteja vartalostani myöhemmin. Mistä saisi kristallipallon josta tällaiset näkisi etukäteen?

Vierailija
40/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös, paitsi yli 20 vuotta yhdessä. Nuorena en jännittänyt, olin timmi ja hoikka. Nyt on synnytysten jälkeen kroppa jotenkin ”levähtänyt”, vaikka paino on suunnilleen sama. Lisäksi alavatsaan jäi pehmeä vatsamakkara, joka ei häviä vaikka kuinka laihduttaisin. Mies on hyvässä kunnossa, paremmassa kuin nuorena. Tunnen alemmuutta ja huonoutta mieheen nähden. Olen harkinnut rasvaimua ja jopa eroakin jo.

Auttaisiko joku kohdennettu jumppa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä