Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alastomuus uuden kumppanin edessä

Vierailija
26.04.2020 |

Jännittääkö teitä riisuutua ensimmäisen kerran uuden kumppanin katsellessa? Jännittääkö enemmän jos toinen on todella hyvässä kunnossa? Onko tullut koskaan negatiivista reagtiota? Millainen tämä ikävästi reagoinut oli itse vartaloltaan?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jännitä enää, koska en aio alastonta vartaloani kenellekään jatkossa näyttää. Sen verran pilkkaa ja naurua olen saanut pienestä munastani kuulla, että ei huvita ottaa vastaavasta kokemuksesta uutta riskiä.

Vierailija
42/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jännitä. Vartaloni on kaunis, vaikka en treenaakaan ja olen valinnut hyviä, helliä ja sydämellisiä miehiä jotka ovat rakastaneet ja kohdelleet hyvin sen jokaista neliösenttiä.

Jos ikinä tulisi mitään nillitystä selluliitista, karvoituksesta tai mistä hyvänsä, seksi loppuisi siihen. Yksinkertaista.

Valinnut? Miten niin valinnut? Niin minäkin olen ollut treffeillä vain mukavien ja ystävällisten ja huomioivien miesten kanssa. Tämä ei ole estänyt ikäviä kommentteja vartalostani myöhemmin. Mistä saisi kristallipallon josta tällaiset näkisi etukäteen?

No eipä minullakaan ole mitään kristallipalloa ollut, mutta yleensä sen keskinäisen luottamuksen ja välittämisen vain tietää. Minulla on omanarvontuntoa mikä varmaan näkyy ulospäin. Mieheni ovat olleet myös keskimääräistä älykkäämpiä eivätkä siten varmaankaan niin pinnallisia kuin useimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen normipainoinen nainen, pienehköt mutta minusta ihan nätit tissit, vähän on vatsamakkaraa ja selluliittiäkin löytyy mutta tykkään vartalostani. Tapasin avomieheni reilu vuosi sitten ja hän treenaa ihan tosissaan. Joku voisi sanoa että ollaan vartaloilta eri paria kun en ole mikään salimimmi :D En pahemmin jännittänyt ekaa kertaa kun olin alasti hänen kanssaan. Seksi oli hyvää ja nautin ja niin se on edelleen. Jälkikäteen mies sanonut että hänestä itsevarmuuteni oman kroppani suhteen oli todella seksikästä, kun en turhia häpeillyt. Hän myös aina kehuu vartaloani.

Nuorempana häpesin vartaloani ja pieniä tissejä. Nyt 37 vuotiaana olen itsevarmempi vaikka ei ole enää niin timmi kroppa.

Kiva tarina täti.

Just näi. Myötikset pärähti täältäkin, kun joku bingoikäinen lautaleena yrittää nöyräkehua itseään palstalla. Noloa.

Nää u l i t on niin noloja, kun ne vastailee itselleen.

Vierailija
44/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jännitä. Vartaloni on kaunis, vaikka en treenaakaan ja olen valinnut hyviä, helliä ja sydämellisiä miehiä jotka ovat rakastaneet ja kohdelleet hyvin sen jokaista neliösenttiä.

Jos ikinä tulisi mitään nillitystä selluliitista, karvoituksesta tai mistä hyvänsä, seksi loppuisi siihen. Yksinkertaista.

Valinnut? Miten niin valinnut? Niin minäkin olen ollut treffeillä vain mukavien ja ystävällisten ja huomioivien miesten kanssa. Tämä ei ole estänyt ikäviä kommentteja vartalostani myöhemmin. Mistä saisi kristallipallon josta tällaiset näkisi etukäteen?

No eipä minullakaan ole mitään kristallipalloa ollut, mutta yleensä sen keskinäisen luottamuksen ja välittämisen vain tietää. Minulla on omanarvontuntoa mikä varmaan näkyy ulospäin. Mieheni ovat olleet myös keskimääräistä älykkäämpiä eivätkä siten varmaankaan niin pinnallisia kuin useimmat.

Sanoisin edelleen että olet ollut vain onnekas. Ihan yhtä lailla minulla oli ko. miesten kanssa luottamusta ja välittämistä, enhän muuten itseäni heille olisi edes näyttänyt. Sehän siinä satuttaakin, kun se älykäs ja välittävä mies sanoo yhden kerran jälkeen että ei tämä kyllä jatkukaan koska sinulla on X. Jokin fyysinen ominaisuus siis. Kiitos vaan.

Vierailija
45/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni tämä ketju on todella outo. "Suurin osa miehistä haukkuu" wtf? Voin ihan suoraan sanoa, että mulla on ollut keskimääräistä enemmän seksikumppaneita. Pitkässä parisuhteessa olen ollut kymmenen miehen kanssa (pitkällä tarkoitan yli vuoden kestänyttä).

Koskaan, ikinä, milloinkaan ei yksikään mies ole haukkunut vartaloani. Olen ihan perusmamma, en lihava mutten laihakaan. Peilistä näkyy pömppömaha, sektioarpi ja hieman jo valahtaneet rinnat. Isot tissit ja ikää 38, joten niin vain käy. Itse vihaan röllykkämahaani, yksikään mies ei.

Tosin en jännitä alasti olemista, olen mitä olen. Itsevarmuus on kohdillaan.

Olen todella hämmentynyt näistä vastauksista.

Vierailija
46/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti vaatteet niin nopeasti, ettei kerinnyt jännittämään.

Vierailija
47/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt rinnoistani teinitytöstä asti. Olinkohan 13 kun tajusin miten vääränmuotoiset rintani ovat. Eivät ole vain pienet (80A / 75B riippuen painon vaihtelusta) vaan sellaiset suipot, jotka näyttää lähinnä manboobseilta. Häpeän niitä niin paljon etten mielelläni näytä niitä kenellekään. En voisi näyttää niitä edes omalle äidilleni. Silloin kun ne näytin ensimmäistä kertaa täysin paljaina eräälle seksikumppanilleni niin sain kuulla jälkeenpäin kun hän haukkuin rintani minun ja kavereidensa kuullen, olin siis paikalla. Ei tuo ainakaan lisännyt uskallustani jatkossakaan näyttää niitä.

Vierailija
48/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jännitän edelleen, 15 vuotta saman miehen kanssa ollut.

Miksi?

Koska olen median aivopesemä typerys, joka pitää omaa kehoaan vastenmielisenä, koska ei vastaa sellaista, kuin mitä mediassa aina esitellään täydellisenä.

En halua edes toisten naisten edessä olla alasti, koska he vasta julmia ovat (uimahallit yms on ehdoton nou nou).

Vierailija
49/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni tämä ketju on todella outo. "Suurin osa miehistä haukkuu" wtf? Voin ihan suoraan sanoa, että mulla on ollut keskimääräistä enemmän seksikumppaneita. Pitkässä parisuhteessa olen ollut kymmenen miehen kanssa (pitkällä tarkoitan yli vuoden kestänyttä).

Koskaan, ikinä, milloinkaan ei yksikään mies ole haukkunut vartaloani. Olen ihan perusmamma, en lihava mutten laihakaan. Peilistä näkyy pömppömaha, sektioarpi ja hieman jo valahtaneet rinnat. Isot tissit ja ikää 38, joten niin vain käy. Itse vihaan röllykkämahaani, yksikään mies ei.

Niin, sinäkin olet ollut onnekas. Hienoa ja toivon ettet koskaan kuulekaan näitä ikäviä kommentteja.

Vierailija
50/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan jännittänyt. Muutamaa venymisarpea lukuunottamatta olen upeassa kunnossa. Saanut kaikilta kehuja ja edelleen nykyinen mies kehuu päivittäin.

Vierailija
51/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sitten se tilastollinen poikkeama. Naisen itsevarmuudella ei ole mitään väliä. Sehän on vain haaste miten se itsetunto nujerretaan.  Minimi vaatimus on, että nainen on täydellinen. Olen monen miehen kanssa keskustellut ja kyllä he paljon haukkuu naisia ylipäätään ja omia vaimojaan.  Kun on niin rumia. Kun sillä keski-ikäisellä vaimolla ei ole enää sitä 18 vuotiaan vartaloa, eikä edes sillä 18 vuotiaalla ole nykyään sitä 18 vuotiaan vartaloa. Miehet suree paljon sitä miten naisista on tullut rumia ja lihavia.

Vierailija
52/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kärsinyt rinnoistani teinitytöstä asti. Olinkohan 13 kun tajusin miten vääränmuotoiset rintani ovat. Eivät ole vain pienet (80A / 75B riippuen painon vaihtelusta) vaan sellaiset suipot, jotka näyttää lähinnä manboobseilta. Häpeän niitä niin paljon etten mielelläni näytä niitä kenellekään. En voisi näyttää niitä edes omalle äidilleni. Silloin kun ne näytin ensimmäistä kertaa täysin paljaina eräälle seksikumppanilleni niin sain kuulla jälkeenpäin kun hän haukkuin rintani minun ja kavereidensa kuullen, olin siis paikalla. Ei tuo ainakaan lisännyt uskallustani jatkossakaan näyttää niitä.

Mulla on myös vääränlaiset. Liian isot ja suipot. Vain hyvin kylmässä vähän pyöreät mutta kukapa niitä pakkasessa näkisi?! Kaikenlaista lehmä-komenttia olen kuullut... Enpä sitten ole kenellekään enää näyttänyt. Pienennysleikkauksesta haaveilen, siinähän muotoillaan samalla.

Vierailija
53/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tehty laulukin.  Lapinlahden linnut

"Tapasin viehättävän naisen

Ehdotin lasillista luonani

Hän sanoi mikäpä siinä

Mutta juoksi nauraen pois

Tapasin valloittavan naisen

Ehdotin valaistuksen himmentämistä

Hän sanoi mikäpä siinä

Tapasin hehkeän naisen

Ehdotin kosteaa suudelmaa

Hän sanoi mikäpä siinä

Tapasin hurmaavan naisen

Ehdotin kosteaa suudelmaa

Ehdotin kiihkeää syleilyä

Hän sanoi mikäpä siinä

Tapasin kiihkeän naisen

Ehdotin kosteata suudelmaa

Ehdotin vaatteiden vähentämistä

Hän sanoi mikäpä siinä

Tapasin elämäni naisen

Ehdotin kosteata suudelmaa

Ehdotin vaatteiden vähentämistä

Ehdotin sukupuoliyhteyttä

Mutta hän sanoi no mikäs se siinä

Ja juoksi hirveästi nauraen pois"

Vierailija
54/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että ketjua pitää hallussaan trolli taikka psyko (tai joku joka on todella traumatisoitunut kanssaihmisten kamaluudesta, jolloin pyydän anteeksi tätä kommenttia).

Ei minuakaan ole miehet koskaan arvostelleet, päin vastoin, pelkkää ihailua ja ylistystä olen saanut, enkä kyllä kuuntelisi hetkeäkään jos seksikumppanilta alkaisi tulla jotain vaatimuslistaa. Vastaus olisi tiukka "joo, ei tästä mitään taida tullakaan, kun sinulla on pieni niin muna, lörppäkivekset ja löysä peppu". Opetelkaa pitämään puolianne naiset, niin vältytte pahalta mieleltä.

Vierailija
55/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sitten se tilastollinen poikkeama. Naisen itsevarmuudella ei ole mitään väliä. Sehän on vain haaste miten se itsetunto nujerretaan.  Minimi vaatimus on, että nainen on täydellinen. Olen monen miehen kanssa keskustellut ja kyllä he paljon haukkuu naisia ylipäätään ja omia vaimojaan.  Kun on niin rumia. Kun sillä keski-ikäisellä vaimolla ei ole enää sitä 18 vuotiaan vartaloa, eikä edes sillä 18 vuotiaalla ole nykyään sitä 18 vuotiaan vartaloa. Miehet suree paljon sitä miten naisista on tullut rumia ja lihavia.

?? Mun ystävistäni 85% on miehiä. Yksikään heistä ei koskaan, huom. koskaan ole haukkunut tyttöystävänsä/ vaimonsa vartaloa. Ei kahdenkeskisissä keskusteluissa, ei illanistujaisissa, ei mökkeillessä, ei milloinkaan.

T. Toinen "tilastollinen poikkeama". Ei minunkaan vartaloani ole haukuttu ja olen kaukana täydellisestä.

Vierailija
56/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi keskustelet vain id io ottimiesten kanssa? Ainiin joo... 🤔 😂

Vierailija
57/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että ketjua pitää hallussaan trolli taikka psyko (tai joku joka on todella traumatisoitunut kanssaihmisten kamaluudesta, jolloin pyydän anteeksi tätä kommenttia).

Ei minuakaan ole miehet koskaan arvostelleet, päin vastoin, pelkkää ihailua ja ylistystä olen saanut, enkä kyllä kuuntelisi hetkeäkään jos seksikumppanilta alkaisi tulla jotain vaatimuslistaa. Vastaus olisi tiukka "joo, ei tästä mitään taida tullakaan, kun sinulla on pieni niin muna, lörppäkivekset ja löysä peppu". Opetelkaa pitämään puolianne naiset, niin vältytte pahalta mieleltä.

Kiva että vähättelet kokemuksiamme vain siksi että itse olet välttynyt arvostelulta.

En minäkään ole kamalia kommentteja jäänyt kuuntelemaan. Totta kai juttu on loppunut tasan siihen paikkaan. Ei se siitä kommentista sen mukavampaa tee. Kyllä se jää minulla kaihertamaan mieltä, en ole niin vahva etteikö ihastukseni arvostelu satuttaisi. Hienoa jos joku toinen on.

Koen että pidän puoleni kyllä, mutta eihän se pahalta mieleltä mitenkään suojele. En tiedä miten voisin olla pahoittamatta mieltäni jos mukava, fiksu, ystävällinen mies josta olen jo pitempään haaveillut vihdoinkin näkee minut vähemmissä vaatteissa ja sanookin pahasti? t. tuo pienennysleikkauksesta haaveileva

Vierailija
58/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Kymmeniä seksikumppaneita ja useampi pitkäaikainen parisuhdekumppani eikä koskaan ole kukaan sanonut pahasti. Nykyisin olen kaikkea muuta kuin seksikäs, kun on ylipainoa ja ikä näkyy, mutta niin vaan puoliso löytää jotain kivaa mistä aina kehuu.

Vierailija
59/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen rupeaa tuollaisessa tilanteessa komentoimaan toisen kroppaa? Miten on edes pokkaa sellaiseen? Tapahtuuko tämä sitten ennen vai jälkeen aktin?

Vierailija
60/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että vähättelet kokemuksiamme vain siksi että itse olet välttynyt arvostelulta.

En minäkään ole kamalia kommentteja jäänyt kuuntelemaan. Totta kai juttu on loppunut tasan siihen paikkaan. Ei se siitä kommentista sen mukavampaa tee. Kyllä se jää minulla kaihertamaan mieltä, en ole niin vahva etteikö ihastukseni arvostelu satuttaisi. Hienoa jos joku toinen on.

Koen että pidän puoleni kyllä, mutta eihän se pahalta mieleltä mitenkään suojele. En tiedä miten voisin olla pahoittamatta mieltäni jos mukava, fiksu, ystävällinen mies josta olen jo pitempään haaveillut vihdoinkin näkee minut vähemmissä vaatteissa ja sanookin pahasti? t. tuo pienennysleikkauksesta haaveileva

Pahoittelen, jos vaikutan vähättelevältä. En kuitenkaan pidä sellaisen ajatuksen levittämisestä, että kaikki miehet ovat moukkia jotka haluavat vain loukata seksikumppaneitaan. Omat kokemukseni miesten kanssa ovat olleet yksinomaan positiivisia, joten sen verran haluan toista näkökulmaa ottaa mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän