Alastomuus uuden kumppanin edessä
Jännittääkö teitä riisuutua ensimmäisen kerran uuden kumppanin katsellessa? Jännittääkö enemmän jos toinen on todella hyvässä kunnossa? Onko tullut koskaan negatiivista reagtiota? Millainen tämä ikävästi reagoinut oli itse vartaloltaan?
Kommentit (93)
Jos joskus kävisi niin hyvä tsägä että saisin naiselta vaatteet pois jallitettua niin tuskinpa olisin mitään muuta kuin tyytyväinen ja alkaisin sovittelemaan peenistä vaginaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus kävisi niin hyvä tsägä että saisin naiselta vaatteet pois jallitettua niin tuskinpa olisin mitään muuta kuin tyytyväinen ja alkaisin sovittelemaan peenistä vaginaan.
Ei kuulosta seksi sinun kanssasi kovin antoisalta.
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Ei kyllä normaalijärjellä varustettu mies ala tuossa kohtaa suolaamaan panoa, vaan kehuu maasta taivaisiin ja pistää sitten vaikka silmät kiinni ja ajattelee jotain meganfoxia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Ei kyllä normaalijärjellä varustettu mies ala tuossa kohtaa suolaamaan panoa, vaan kehuu maasta taivaisiin ja pistää sitten vaikka silmät kiinni ja ajattelee jotain meganfoxia.
Oikeastiko tällä palstalla on noin huonoja seksipartnereita? Vaatteet pois ja aletaan työnnellä? Ei pienintäkään käsitystä hyvästä seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että ketjua pitää hallussaan trolli taikka psyko (tai joku joka on todella traumatisoitunut kanssaihmisten kamaluudesta, jolloin pyydän anteeksi tätä kommenttia).
Ei minuakaan ole miehet koskaan arvostelleet, päin vastoin, pelkkää ihailua ja ylistystä olen saanut, enkä kyllä kuuntelisi hetkeäkään jos seksikumppanilta alkaisi tulla jotain vaatimuslistaa. Vastaus olisi tiukka "joo, ei tästä mitään taida tullakaan, kun sinulla on pieni niin muna, lörppäkivekset ja löysä peppu". Opetelkaa pitämään puolianne naiset, niin vältytte pahalta mieleltä.
Kiva että vähättelet kokemuksiamme vain siksi että itse olet välttynyt arvostelulta.
En minäkään ole kamalia kommentteja jäänyt kuuntelemaan. Totta kai juttu on loppunut tasan siihen paikkaan. Ei se siitä kommentista sen mukavampaa tee. Kyllä se jää minulla kaihertamaan mieltä, en ole niin vahva etteikö ihastukseni arvostelu satuttaisi. Hienoa jos joku toinen on.
Koen että pidän puoleni kyllä, mutta eihän se pahalta mieleltä mitenkään suojele. En tiedä miten voisin olla pahoittamatta mieltäni jos mukava, fiksu, ystävällinen mies josta olen jo pitempään haaveillut vihdoinkin näkee minut vähemmissä vaatteissa ja sanookin pahasti? t. tuo pienennysleikkauksesta haaveileva
Pahoittelen, jos vaikutan vähättelevältä. En kuitenkaan pidä sellaisen ajatuksen levittämisestä, että kaikki miehet ovat moukkia jotka haluavat vain loukata seksikumppaneitaan. Omat kokemukseni miesten kanssa ovat olleet yksinomaan positiivisia, joten sen verran haluan toista näkökulmaa ottaa mukaan.
Totta kai. Eikä tietenkään kaikki ole sellaisia. Omalle kohdalleni on valitettavasti sattunut vain heitä (3 kpl, enää en ole viitsinyt edes yrittää). Mutta toki tajuan että seuraava mies saattaisi olla kiva ja normaali.
Olen varattu mutta ajatuskin uuden miehen edessä alasti olemisesta kauhistuttaa.
En oikein tiedä miksi häpeilisin. Olen 38v ja treenaan aika kovaa. Bmi on 19, samoin rasvaprosentti. Tissit kokoa 70E. Silti löydän vartalosta paljon vikoja; selluliittiä, karvoja väärissä paikoissa, löysää vatsassa yms. Ehkä minulla on sitten vain huono itsetunto kun ilkosillaan olo jonkun vieraan silmien edessä tuntuu kamalalta ajatukselta.
Mä inhoan olla alasti yksinänikin, saatika sitten miehen edessä. Uimahalleihin, uimarannoille tms. paikkoihin en menisi mistään hinnasta.
Olisikin upea vartalo!
Ei oo koskaan hävettänyt oma kroppa, omistan ns. nallekarhuvartalon ja melko ison munan. Voi olla että jotain baaripokaa en ole aamulla miellyttänyt mutta mitäs noista. Sitä sattuu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa! Miksi jotkut miehet kokee tehtäväkseen arvostella ikävästi naisten vartaloja?
Läskejä naisia SAA ja PITÄÄKIN arvostella, ei ne muuten tajua laihduttaa. Syövät muuten itsensä vieläkin muodottomimiksi talipalloiksi.
Läskihän on joidenkin mielestä mikä tahansa muu kuin mallimittainen. Itselläni oli bmi normaalin alarajoilla kun sain kuulla arvostelua.
Ei jännitä enkä ole saanut negatiivista reaktiota. Positiivista vain. Olen sinut alastomuuden kanssa, olenhan kasvanut suomalaisessa kulttuurissa. Oon ihan tyytyväinen vartalooni, vaikka oonkin vähän liian laiha ja lihakseton löllö. Jännittää enemmän se itse seksi.
Ei, jännitä eikä nolota olla alasti kenenkään kanssa. En näe mitään syytä miksi minun pitäisi varsinaisesti olla alasti kenenkään EDESSÄ, mutta toisen ihmisen KANSSA se on ihan fine. Meillä olisi varmaan hyvä syy siihen että olemme tämän uuden kumppanin kanssa päätyneet alasti olemiseen ;)
Eli en edes ajattele vartaloani tällaisessa tilanteessa. Mikis ajattelisin kun en ole sitä näyttelemässä ja pisteyttämässä siinä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, jännitä eikä nolota olla alasti kenenkään kanssa. En näe mitään syytä miksi minun pitäisi varsinaisesti olla alasti kenenkään EDESSÄ, mutta toisen ihmisen KANSSA se on ihan fine. Meillä olisi varmaan hyvä syy siihen että olemme tämän uuden kumppanin kanssa päätyneet alasti olemiseen ;)
Eli en edes ajattele vartaloani tällaisessa tilanteessa. Mikis ajattelisin kun en ole sitä näyttelemässä ja pisteyttämässä siinä tilanteessa.
No miten reagoisit, jos siinä toisen KANSSA ollessa se toinen sanoisi pahasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko tällä palstalla on noin huonoja seksipartnereita? Vaatteet pois ja aletaan työnnellä? Ei pienintäkään käsitystä hyvästä seksistä?
Oikeastiko kuvittelet että joku alkaa nyt aivan aiheen vierestä tähän kirjoittamaan jotain kahdeksansivuista erotiikkanovellia siitä miten ne illan tapahtumat siellä makuukammarissa etenevät kun pointti on se että yksikään täysjärkinen mies ei tuossa kohtaa ala torpedoimaan mahdollisuuksiaan möläyttelemällä jotain vıtun typerää toisen ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan olla alasti yksinänikin, saatika sitten miehen edessä. Uimahalleihin, uimarannoille tms. paikkoihin en menisi mistään hinnasta.
Olisikin upea vartalo!
Kannattaisikohan tehdä sille asialle jotain että voisi nauttia elämästä.
Siis mitä ketunkoloa nyt taas?
Jos siihen tilanteeseen toisen kanssa päätyy että vaatteet otetaan pois, niin kyllä sitä pitää olla valmistautunut mihin tahansa. Sukupuoleen katsomatta. Jos jotain roikkuu vähän enemmän kuin normaalisti tai on karvoja tai arpia, niin eikös näihin olis pitänyt osata varautua jo aiemmin ja enemmänhän se on kiinni siitä psyykkeestä joka on siinä vartalossa!
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ollut näyttelemässä ja pisteyttämässä eikä käynyt mielessäkään että mies näin tekisi. Seksin jälkeen kertoi pisteyttäneensä ja jätti, koska luku oli liian huono. Niin uskomattomalta kun tämä voi kuulostaakin niin tätä oikeasti tapahtuu.
Sulla on sellanen kroppa ku on. Kyllähän sitä voi monella tavalla muokata, mutta kaikkeen ei voi vaikuttaa. Mä oon kohta viiskymppinen, vähemmän hehkee tanhupallero, mutta mä viihdyn tässä tomumajassani. Jos joku mollaa, nii saa ite hävetä.
Puutteessa oleva keski-ikäinen psykomies. Ettekö tunnista näitä naisen haukkumis provoja joiden tarkoitus on pahoittaa naisten mieli. Sairas oksettava tyyppi.