Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alastomuus uuden kumppanin edessä

Vierailija
26.04.2020 |

Jännittääkö teitä riisuutua ensimmäisen kerran uuden kumppanin katsellessa? Jännittääkö enemmän jos toinen on todella hyvässä kunnossa? Onko tullut koskaan negatiivista reagtiota? Millainen tämä ikävästi reagoinut oli itse vartaloltaan?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, reaktiota tarkoitin.

Vierailija
2/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo vinkkua alle niin kyllä se siitä.. Selvin päin ei pysty :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa tuo on turvallista tehdä.

Vierailija
4/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normipainoinen nainen, pienehköt mutta minusta ihan nätit tissit, vähän on vatsamakkaraa ja selluliittiäkin löytyy mutta tykkään vartalostani. Tapasin avomieheni reilu vuosi sitten ja hän treenaa ihan tosissaan. Joku voisi sanoa että ollaan vartaloilta eri paria kun en ole mikään salimimmi :D En pahemmin jännittänyt ekaa kertaa kun olin alasti hänen kanssaan. Seksi oli hyvää ja nautin ja niin se on edelleen. Jälkikäteen mies sanonut että hänestä itsevarmuuteni oman kroppani suhteen oli todella seksikästä, kun en turhia häpeillyt. Hän myös aina kehuu vartaloani.

Nuorempana häpesin vartaloani ja pieniä tissejä. Nyt 37 vuotiaana olen itsevarmempi vaikka ei ole enää niin timmi kroppa.

Vierailija
5/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen normipainoinen nainen, pienehköt mutta minusta ihan nätit tissit, vähän on vatsamakkaraa ja selluliittiäkin löytyy mutta tykkään vartalostani. Tapasin avomieheni reilu vuosi sitten ja hän treenaa ihan tosissaan. Joku voisi sanoa että ollaan vartaloilta eri paria kun en ole mikään salimimmi :D En pahemmin jännittänyt ekaa kertaa kun olin alasti hänen kanssaan. Seksi oli hyvää ja nautin ja niin se on edelleen. Jälkikäteen mies sanonut että hänestä itsevarmuuteni oman kroppani suhteen oli todella seksikästä, kun en turhia häpeillyt. Hän myös aina kehuu vartaloani.

Nuorempana häpesin vartaloani ja pieniä tissejä. Nyt 37 vuotiaana olen itsevarmempi vaikka ei ole enää niin timmi kroppa.

Kiva tarina täti.

Vierailija
6/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyinen kumppanini on nähnyt minut alasti mm. mökkisaunassa jo kauan ennen kuin meistä tuli pari. Oltiin ensin vuosia kavereita. Mutta muutenkaan ei jännitä alastomuus ja olen hyvin sinut kroppani kanssa. Olen hoikka, en kuitenkaan tosiaankaan mallimitoissa ja selluliittiakin löytyy, mutta ei sen niin väliä. Nuorempana olin kovin ankara itselleni, löytyy syömishäiriötaustaa sun muuta, mutta mitä enemmän ikää tulee, en jaksa stressata. Nykyisestä miehestäni tiedän, että kelpaan juuri tällaisena kuin olen, vartalon muhkuroineni kaikkineni.

Vierailija
7/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa kokemuksesta, että hyvin on kelvannut lihoineen kaikkineen miehelle. Uudelle .

Vierailija
8/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pystynkö siihen enää koskaan. Edelliset miehet ovat kommentoineet niin rumasti... Ehkä jos treenaan itsestäni täydellisen. Tällä hetkellä urheilen jo mutta omaksi ilokseni, en miehet mielessä. En vain ymmärrä miksi pitää sanoa pahasti toisen kropasta, itselleni ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
9/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pystynkö siihen enää koskaan. Edelliset miehet ovat kommentoineet niin rumasti... Ehkä jos treenaan itsestäni täydellisen. Tällä hetkellä urheilen jo mutta omaksi ilokseni, en miehet mielessä. En vain ymmärrä miksi pitää sanoa pahasti toisen kropasta, itselleni ei tulisi mieleenkään.

Olen todella pahoillani puolestasi. Varmasti on tullut paha mieli ja aiheuttaa epävarman olon. Idiootteja ovat tuollaiset ihmiset eikä kuulu hyviin käytöstapoihin. Toivottavasti vielä tulee vastaan hyvä mies jonka edessä tuntuu luontevalta ja turvalliselta riisuutua. Omaa alastomuutta ei pitäisi joutua häpeämään.

Vierailija
10/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella pahoillani puolestasi. Varmasti on tullut paha mieli ja aiheuttaa epävarman olon. Idiootteja ovat tuollaiset ihmiset eikä kuulu hyviin käytöstapoihin. Toivottavasti vielä tulee vastaan hyvä mies jonka edessä tuntuu luontevalta ja turvalliselta riisuutua. Omaa alastomuutta ei pitäisi joutua häpeämään.

Kiitos, olisi kiva kokea edes kerran elämässä että joku hyväksyisi ja haluaisi tällaisena kuin olen. Lisäksi vielä nuo kommentit ovat olleet siitä järjettömiä että itsehän se valitsivat viettää aikaa kanssani. Ei isoja rintoja esim voi piilottaa vaatteet päälläkään - jos et niistä pi, miksi lähdet isorintaisen naisen matkaan ja sitten haukut ne rinnat? Etsi joku pienirintainen sitten! En vaan tajua, en sitten millään.

Vierailija
11/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti liity asiaan, mutta teininä harrastin juoksemista ja painoindeksi oli 19.6. Olin bikineissä ulkona ja tuttu "sali Markku" otti asiakseen arvostella mun vartaloani. Näytti sormilla vatsasta mistä kohtaa pitäisi lähteä pois jotta olisi hyvä. Ei ollut ainut kerta, mutta jäi mieleen. Jäi kammo. Kiva jos sun mies on noin kannustava.

Vierailija
12/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jännittänyt ja olen kuullut tosi ikäviä kommentteja. Mutta olen koettanut päästä niistä yli ja ajatellut, että omapahan on häpeänsä - minä saan omalla kropallani nauttia seksistä siinä missä muutkin. On ollut myös hyviä kokemuksia, missä mies ei ole huomautellut.

Tällä hetkellä en ole suhteessa ja edelliskerrastakin on ikuisuus. Toivon löytäväni mukavan kumppanin ja pääseväni lemmenpuuhiin. Ikää on 40+ eikä kroppa ole virheetön, mutta jos seksi ja nautinto on ulkonäöstä kiinni niin olen ymmärtänyt jotain väärin.

Vierailija
13/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa! Miksi jotkut miehet kokee tehtäväkseen arvostella ikävästi naisten vartaloja?

Vierailija
14/93 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole haukkunut naisen ulkonäköä. Kadun vain, etten ole kehunut enemmän.

M66

Vierailija
15/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhden miehen edessä alasti ja jännitti enemmän kuin mikään muu koskaan aiemmin. Olen sinut kroppani kanssa vaikka tiedän ettei se täydellinen todellakaan ole, mutta tuossa tilanteessa tulin jotenkin todella tietoiseksi kaikista virheistäni. Ehkä osasyy tähän saattoi olla myös se, että olin tyhmänä valinnut täysin väärän miehen, joka arvoseli kroppaani hienovaraisesti jo ennen tilannetta (nimenomaan niitä ongelmakohtia, jotka itsekin tiedostin) ja vertaili muihin naisiin. Mies itse oli todella hyväkroppainen, joten kai hänellä oli varaa sanoakin. Parin kerran jälkeen jätti ja teki kyllä hyvin selväksi, etten ollut hänelle miltään osin riittävä.

Vierailija
16/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jännitä. Kokemuksesta tietää, että se haukkuminen alkaa kyllä. En tiedä mikä vika minussa sitten on kun en jaksa miettiä kumppanieni kehoa niin paljon että voisin yksityiskohtaisesti antaa arvioita suhteen aikana miten ruma ja vammainen se on minun silmiini. Minulla on sellainen outo luulo, että kun alkaa suhteeseen niin siinä hyväksyy sen mitä saa. Miehet ei toimi niin. Ne käyttää todella paljon aikaa sen pohtimiseen miten saada puolisolle viesti perille siitä miten ruma, kuvottava ja vastenmielinen tämä on keholtaan. Sen jälkeen he ihmettelee kun vaimo ei enää halua seksiä eikä ole rennosti seksin aikana.

Vierailija
17/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jännitä. Kokemuksesta tietää, että se haukkuminen alkaa kyllä. En tiedä mikä vika minussa sitten on kun en jaksa miettiä kumppanieni kehoa niin paljon että voisin yksityiskohtaisesti antaa arvioita suhteen aikana miten ruma ja vammainen se on minun silmiini. Minulla on sellainen outo luulo, että kun alkaa suhteeseen niin siinä hyväksyy sen mitä saa. Miehet ei toimi niin. Ne käyttää todella paljon aikaa sen pohtimiseen miten saada puolisolle viesti perille siitä miten ruma, kuvottava ja vastenmielinen tämä on keholtaan. Sen jälkeen he ihmettelee kun vaimo ei enää halua seksiä eikä ole rennosti seksin aikana.

Hei, et yleistäisi. Olet vain onnistunut valitsemaan peräreikiä mieheksi. Itsellä kokemusta sekä pitkistä suhteista että yhden illan jutuistakin ihan riittävästi, eikä yksikään ole ikinä haukkunut vartaloani. Keikun normaalipainon ylärajoilla enkä harrasta liikuntaa, eli sanottavaa varmasti olisi, mutta jos ei ihan sitä pohjasakkaa kelpuuta niin pääsääntöisesti miehilläkin on mielestäni ihan kunnolliset käytöstavat, ainakin tässä asiassa.

Vierailija
18/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelukumppanien kanssa ei ole ollut ongelmaa, mutta sellaiset muutaman kerran petikumppanit... Eräskin nainen kommentoi, että pitäisi hankkia enemmän lihasta, että miehellä pitää olla iso hauis. En siis ole huonossa kunnossa, mutta enemmän juoksijavartaloa kuin bodari. Sitten löytyy toinen astetta ikävämpi kommentti, jonka jälkeen sitä tovin jo epäili miehuuttaan. Mutta sekin kommentti onneksi kuultu vain kerran. 

Vierailija
19/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei alastomuus jännitä. Jos siihen asti päästään, tiedän jo että voin luottaa siihen toiseen ihmiseen. Sitä vastoin mua on aina jännittänyt tosi paljon uuden ihmisen näkeminen ensimmäisen kerran ihan vaatteet päällä.

Vierailija
20/93 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa kuvia niin arvioidaan.

Iisakki 77

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän