Taas Tindermies pettymys! Kuvat eivät vastanneet todellisuutta
Harmittaa. Jo 5. Mies, joka tapaamisessa näytti ihan eriltä kuin kuvissa! Itsellä on Tinderissä uudet, ja aidot kuvat, on kasvokuva ja vartalokuva. Kuvista näkee minut sellaisena kuin olen.
Mutta mulle on sattunut näitä itseäni vanhemmat miehet, joita olen tapaillut, että kuvat ovat olleet ihan eri kuin mies livenä. On kerrottu, että on nuorekas ja sporttinen. Ja kun ollaan tavattu mies on ollut vanhemman oloinen, ei todellakaan nuorekas, eikä sporttinen!!! Itse olen. Harrastan urheilua, ja se myös näkyy kropassa.
Miksi miehet suoraavalehtelevat. Tänäänkin olin treffeillä kävelylenkillä meren rannalla niin mies tuli tapaamiseen KEPIN kanssa, kun oli selkäongelmaa. Ja niin oli minulle mainostanut olevansa urheilullinen!!
Ja vielä tupakoi. Itselleni se on iso turn off.
Ja ahdistaa kun nämä samaiset miehet tuntuu hullaantuvan heti. Tämäkin tännivänen deitti haluaa tavata jo seuraavana viikonloppuna ja puhui jo että haluaa parisuhteeseen mun kanssa. Hyi yöks! Heti uidaan iholle. Mikä miehiä vaivaa?
En enää suostu treffeille itseäni vanhempien miesten kanssa. Nämä on niin nähty ”sporttiset ja nuorekkaat”
Kommentit (76)
Ihan turha paikka ihmisille, jotka löytää parisuhteita muualtakin.
En vaan voi ymmärtää. Kyllähän se totuus tulee ilmi sitten viimeistään livenä. Miksi tuottaa pettymys?
Ja se suoranainen valehtelu. Mulle turn off.
Etsin sporttista miestä, kun itselleni on tärkeää myös urheilu ja liikunnallinen elämäntapa. Olisi kiva esim treenata yhdessä. Ja sitten mies osoittautuu ihan toisenlaiseksi! Miksi valehdella? Luuleeko ne valehtelemalla saavansa mut??? Ei todellakaan!
Syy on varmaan se, että ne miehet ihan oikeasti itse luulevat olevansa sporttisia ja nuorekkaita. Jos joku mies sanoo itsensä komeaksi, se on varmasti ihan muuta. Komean ei tarvitse sanoa sellaista. Pätee ehkä naisiinkin, että omakehu on huono merkki.
Saman olen huomannut miehissä. Kuvat ovat vanhoja, ja niiden oton jälkeen on tullut rutkasti ikää ja painoa lisää :(
Tinder on vielä sovelluksena sellainen, ettei siinä voi kuvia lähettää. Esim. Badoo on tässä suhteessa parempi sovellus.
Mä olen tavannut miehiä, joiden "tykkään laittaa ruokaa" = pakastepitsan paisto, "harrastan liikuntaa" = satunnainen kävely, "arvostan rehellisyyttä" = mies itse on kiero kuin mikä jne. En jaksa enää vaivautua tinderiin/treffeille.
Ei näille tinderissä roikkujille ja siitä valittajille voi kuin nauraa.
Sopii hyvin yksinkertaisille ihmisille.
Eipä aloittajakaan kummoinen saalis ole, jos ei normaalisti vientiä riitä.
Mutta siellä panosovelluksessa se roskasakki vain kummasti viihtyy, ap mukaan lukien
Nuorekas tarkoittaa henkistä ikää.
Ja ahdistaa kun ne miehet kyselee tulevaisuudesta.
Siis mun pitäis vastata jo heti ekoilla treffeillä ”meidän parisuhteesta ” Enhän mä edes tunne toista! Miksi kiire? Ja itselleni kiusallista kun toinen henkisesti painaa päälle ja itseä ei sytytä. Inhottavaa!
Oon päättänyt että yhtään deittiä en enää ota itseäni vanhemmista. Syyttäkööt miehet itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ei näille tinderissä roikkujille ja siitä valittajille voi kuin nauraa.
Sopii hyvin yksinkertaisille ihmisille.
Eipä aloittajakaan kummoinen saalis ole, jos ei normaalisti vientiä riitä.
Mutta siellä panosovelluksessa se roskasakki vain kummasti viihtyy, ap mukaan lukien
Kylläpä puhut rumasti ihmisistä. Puheesi perusteella vaikutat itse siltä mitä muita haukut. Sydämen kylmyydestä suu puhuu.. vanha totuus joka pitää paikkaansa.
Sanaa "nuorekas" ei käytä kukaan alle 6-kymppinen.
Milloinkohan ap on näillä "treffeillä" ollut?
Toki av-mamma käy korona-aikana treffeilläkin. Tai sitten puhuu täyttä paskaa
Olen nuorekas 66-v nainen, näytän Winona Ryderiltä! Kaikki Tinterissä haluavat minua!
Kokemukseni mukaan jos ihminen käyttää itsestään sanaa "nuorekas", ei hän sitä todellakaan silloin ole. Suosittelen hakemaan ihan omanikäistäsi seuraa.
Aloitusviestin loppu paljasti, että AP ei ole ketään miestä koskaan tavannutkaan Tinderin kautta, vaan se on taas tämä vanhempia miehiä halventava hörhö asialla vähän ennen palstan sulkeutumista. Hohhoijaa.
Toki aloittajalla, kuten kaikilla naisilla on täysin realistiset kuvat tinderissä. Huutista
Vierailija kirjoitti:
Kuule viimeksi pari päivää sitten tuli vastaan alle 30-vuotiaan miehen profiili, jossa kuvaili itseään nuorekkaaksi.
Minä rakastan näitä nettipalstoja! olen monta kertaa rakastellut, tapaillut... varmaan 200 kertaa! Parin kanssa jopa kihloissa!
Ihanaa, että naisetkin saavat kunnolla köniinsä joskus!
Vierailija kirjoitti:
Sanaa "nuorekas" ei käytä kukaan järkevä. Ehkä jossain Savonlinnassa.
Vierailija kirjoitti:
No ihan totta puhun. Mutta toki pitäkää fantasianne.
Itse tiedän totuuden.Taas tuli katkeria miehiä tänne haukkumaan. Hohoijjakaa.
Miksi teit ketjun? Halust nausten runkkuringin haukkumaan miehiä? Ja nyt närkästyt kun sinua ei kompata aivan kaikkien toimesta?
Näitä on niin paljon Tinderissä sekä naisilla että miehillä. Monen naisenkin kuvat ovat otettu ” 10 kiloa sitten” :-(