Taas Tindermies pettymys! Kuvat eivät vastanneet todellisuutta
Harmittaa. Jo 5. Mies, joka tapaamisessa näytti ihan eriltä kuin kuvissa! Itsellä on Tinderissä uudet, ja aidot kuvat, on kasvokuva ja vartalokuva. Kuvista näkee minut sellaisena kuin olen.
Mutta mulle on sattunut näitä itseäni vanhemmat miehet, joita olen tapaillut, että kuvat ovat olleet ihan eri kuin mies livenä. On kerrottu, että on nuorekas ja sporttinen. Ja kun ollaan tavattu mies on ollut vanhemman oloinen, ei todellakaan nuorekas, eikä sporttinen!!! Itse olen. Harrastan urheilua, ja se myös näkyy kropassa.
Miksi miehet suoraavalehtelevat. Tänäänkin olin treffeillä kävelylenkillä meren rannalla niin mies tuli tapaamiseen KEPIN kanssa, kun oli selkäongelmaa. Ja niin oli minulle mainostanut olevansa urheilullinen!!
Ja vielä tupakoi. Itselleni se on iso turn off.
Ja ahdistaa kun nämä samaiset miehet tuntuu hullaantuvan heti. Tämäkin tännivänen deitti haluaa tavata jo seuraavana viikonloppuna ja puhui jo että haluaa parisuhteeseen mun kanssa. Hyi yöks! Heti uidaan iholle. Mikä miehiä vaivaa?
En enää suostu treffeille itseäni vanhempien miesten kanssa. Nämä on niin nähty ”sporttiset ja nuorekkaat”
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
En vaan voi ymmärtää. Kyllähän se totuus tulee ilmi sitten viimeistään livenä. Miksi tuottaa pettymys?
Ja se suoranainen valehtelu. Mulle turn off.
Etsin sporttista miestä, kun itselleni on tärkeää myös urheilu ja liikunnallinen elämäntapa. Olisi kiva esim treenata yhdessä. Ja sitten mies osoittautuu ihan toisenlaiseksi! Miksi valehdella? Luuleeko ne valehtelemalla saavansa mut??? Ei todellakaan!
No minä voin ihan rehellisesti sanoa, että ei olisi kiva treenata yhdessä. No ehkä sulkapalloa, mutta muuten ei.
Olen pitkään ollut naimisissa ja näistä asioista en tiedä mutta eikö voi ilmaista että tuore ja muokkaamaton kuva.
Minä en ymmärrä että miksi pitäisi valehdella sellaisista asioista, joista jää välittömästi kiinni. Esim. ikä, ulkonäkö, jne. Kun eihän se välttämättä ole turn off, että toinen on sen ikäinen ja näköinen, vaan se, että hän valehteli asiasta. Jos valehtelee tuollaisesta, niin miksi puhuisi muistakaan asioista totta?
Olen kotoisin pienehköltä paikkakunnalta. Siskoni treffaili aikoinaan yhtä miestä jolla oli vakituinen työ, hyvä palkka, asui kivassa ja siistissä omakotitalossa. Siskoni kävi siellä kylässäkin.
Kunnes sitten jonkin ajan päästä selvisi, että tuo mies tekee pätkätyötä matalalla palkalla, pätkän sitä ja tätä mitä nyt sattuu saamaan. Ei minkään alan koulutusta peruskoulun jälkeen, pari amistutkintoa jäänyt kesken. Talokin oli äitinsä miehen omistama. Tuo siskoni treffaileva mies siis asui äitinsä luona, ja se äitikin asui jonkun miehen talossa siipeilijänä :O
Oli muuten melkoinen turn off tuo, että mies valehteli asioista.
Minä voisin aivan hyvin kirjoittaa tinder-profiiliin olevani 25-vuotias. MEenisi taatusti läpi jokaiselle joka ei tiedä, että olen oikeasti 35 v. Niin moni (esim. työpaikalla :D) on viime vuosina saanut lähes sydärin, kun on kuullut ikäni ja ihmetellyt "Luulin sua huomattavasti nuoremmaksi, oot niin nuoren näköinen!". No se on kyllä totta, minä ja siskoni olemme perineet äidiltä todella hyvät "en ryppyynny iän myötä" -geenit :)
(Opiskeluaikana tein töitä sairalassa siivoojana, ja minulta kysyttiin useasti olenko siellä tetissä ja menenkö lukioon ja koska kirjoitan ylioppilaaksi jne. Olin jo tuolloin n. 26 v. Olin siis useamman vuoden siellä töissä.)
Mutta en keksi ainuttakaan syytä siihen, miksi minun pitäisi valehdella ikäni yhtään kenellekään.
Satuin lukemaan että jotkut käyttää feikkikuvia ja sitten vaihtaa kun alkaa keskustella. onko muille tullut vastaan? Löysin aiheesta artikkelinkin https://pakomatkalla.com/itsensa-kehittaminen/havyton-metodi-nain-monin…
Tästä lähin, arvon naisihminen, et tapaa KETÄÄN ennen kuin he ovat laittaneet sinulle kuvan jossa on timestamp. Eli aikaleima vaikkapa paperilappu tai päivänlehti voi todistaa että on tuoreesta kuvasta kyse. Samaa tosin tapahtuu naistenkin kohdalla. Otetaan kuva vain naamasta ja väitetään että ollaan urheilullisia vaikka urheilullisuus ei ole sitä että jaksaa kävellä sängystä vessaan tai roskia viemään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, olen sitä mieltä, että noi Tinder- miehet eivät suoranaisesti valehtele. Miehet nyt ylipäätään eivät ole ulkomuotonsa suhteen niin itsekriittisiä kuin naiset ja useimmilla on vankka itseluottamus ja usko omaan vetovoimaan. He OIKEASTI pitävät itseään nuorekkaina ja sporttisina ja varsinaisina
herkkupaloina, vaikka naiset voivat olla eri mieltä. Ei hyvää itseluottamusta voi moittia:)
Tää on kyllä niin totta!! No, eihän se periaatteessa valehtelua ole, jos itsekin siihen ihan vilpittömästi uskoo.
Niin miten tässä nyt pitäisi toimia? Ensin naiset valittavat, että mies ei panosta kuviin vaan laittaa ensimmäisen räpsäisyn nettiin. Sitten kun kuviin panostaakin ja katsoo tarkkaan kuvakulman, jossa näyttää likimain ihmiseltä, nainen valittaa, että kuvat eivät vastaa todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä mun tapailemani mies mielestään harrasti pyöräilyä ja oli jopa hieno pyörä sitä varten. Olikin melkoinen järkytys, kun käytiin ekaa kertaa yhdessä pyörälenkillä. Tyypille teki 20km tiukkaa suht tasaisessa maastossa. Itselläni oli ollut siinä vaiheessa pidempi tauko muusta kuin hyötyliikunnasta, mutta silti pidin reissua sunnuntaipyöräilynä. Ei ole ainoa mies, jolla on ollut harhainen käsitys liikunnallisuudestaan!
Yritin löytää tinderistä miehen, joka tykkäisi meloa/soutaa/kalastaa/liikkua luonnossa. Sen sijaan viestiä laittoivat leffoista/salilla käymisestä/ulkonäöstä kiinnostuneet miehet. En tiedä missä meni vikaan.
Ehkä mies pyöräili, mutta ei 20 km lenkkejä? En tajua miksi harrastusta pitää suorittaa. Kuulostaa ahdistavalta elämältä
Vierailija kirjoitti:
Mäkin urheilen, sarjatasolla, vaikka viisikymppinen nainen olenkin. Huonokuntoiset sohvaperunat silti valehtelee olevansa liikunnallisia, vaikka eivät edes portaita pysty kävelemään. Toinen on just toi nuorekas. Miten miehet ei tajua, että tarkoittaa sitä, että elää henkisesti 2020-luvulla. Tuoreimmat kokemukset vaikka musiikista ja elokuvista voi olla 90-luvulta. Eikä siinä mitä, jos tällainen mies, voi olla ihan hyvä mies. Mutta kun valehdellaan heti aluksi, niin kiinnostus lopahtaa heti. Aloin muuten sopia treffejä liikuntapaikoille. Tunti sulkapalloa tai hiihtolenkki kertoo miehestä paljon. Jos mies ei yhtään halua, niin eihän me sovittaisi ollenkaan yhteen.
Teen itse samaa naisten kanssa. Ehdotan esim treffejä portaisiin, siellä kyllä huomaa nopeasti minkälainen kunto löytyy. Kerran yksi nainen ei pystynyt edes puhumaan kun puuskutti niin pahasti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin urheilen, sarjatasolla, vaikka viisikymppinen nainen olenkin. Huonokuntoiset sohvaperunat silti valehtelee olevansa liikunnallisia, vaikka eivät edes portaita pysty kävelemään. Toinen on just toi nuorekas. Miten miehet ei tajua, että tarkoittaa sitä, että elää henkisesti 2020-luvulla. Tuoreimmat kokemukset vaikka musiikista ja elokuvista voi olla 90-luvulta. Eikä siinä mitä, jos tällainen mies, voi olla ihan hyvä mies. Mutta kun valehdellaan heti aluksi, niin kiinnostus lopahtaa heti. Aloin muuten sopia treffejä liikuntapaikoille. Tunti sulkapalloa tai hiihtolenkki kertoo miehestä paljon. Jos mies ei yhtään halua, niin eihän me sovittaisi ollenkaan yhteen.
Teen itse samaa naisten kanssa. Ehdotan esim treffejä portaisiin, siellä kyllä huomaa nopeasti minkälainen kunto löytyy. Kerran yksi nainen ei pystynyt edes puhumaan kun puuskutti niin pahasti :D
Treffit sinun kanssasi ovat siis verrattavissa koulun liikuntatuntiin, jossa on arviointi koko ajan käynnissä. Varmaan todella rento tunnelma niillä treffeillä. Jättäisin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, olen sitIä mieltä, että noi Tinder- miehet eivät suoranaisesti valehtele. Miehet nyt ylipäätään eivät ole ulkomuotonsa suhteen niin itsekriittisiä kuin naiset ja useimmilla on vankka itseluottamus ja usko omaan vetovoimaan. He OIKEASTI pitävät itseään nuorekkaina ja sporttisina ja varsinaisina
herkkupaloina, vaikka naiset voivat olla eri mieltä. Ei hyvää itseluottamusta voi moittia:)
Mies tekee itsensä naurettavaksi pelleksi, jos kuvailee itseään urheilulliseksi, mutta sitten onkin mahaa ja tupakoi. Itse mies polttaa näppinsä, jos elää vain omassa todellisuudessaan. Monille realistisille ihmisille epärealistisuus on todellakin turn off.
Vierailija kirjoitti:
Niin miten tässä nytl pitäisi toimia? Ensin naiset valittavat, että mies ei panosta kuviin vaan laittaa ensimmäisen räpsäisyn nettiin. Sitten kun kuviin panostaakin ja katsoo tarkkaan kuvakulman, jossa näyttää likimain ihmiseltä, nainen valittaa, että kuvat eivät vastaa todellisuutta.
Valehtelu on aina valehtelua, vaikka kuinka vääntäisi. Kukaan ei näytä enää samalta esim. yli viisi vuotta vanhoissa kuvissa. Niiden laittaminen on valehtelua. Tärkeintä, ettei liioittele kykyjään ennen treffejä. Jos ei pidä oikeasti liikunnasta niin silloin ei ole liikunnallinen. Saattaa olla sunnuntailiikkuja, mutta silloin ei kannata etsiä naista, joka vetää 20 km pyörälenkin työmatkaliikuntana ja tuskin pitää sitä edes liikuntana, vaan kulkemismuotona paikasta toiseen.
Kuvista näkee sinut sellaisena, kuin olet - sinlla on siis meikittömät profiilikuvat...?
Minulla on ihan rehelliset kuvat tinderissä ja profiilissa kerron itsestäni ja olevani parisuhdemielellä liikkeellä. Ei tunnu toimivan. Ilmeisesti ulkonäkö ei vaan riitä itsellä, harmi :/
M37
Joo huijataan surutta..
Mullekin yksi mies väitti että on liikunnallinen.. käveltiin alle 2 km ravintolaan niin se puski hikeä kuin pieni sika.
Ja oli lenkkivaatteissa, tosissaan lenkille menossa...
Huoh.
Tai haukkuvat naista läskiksi vaikka itsellä mahapömppö pullottaa...ai niin sitähän ei näe kun katselee itseään vain edestäpäin ....😁😁😁 surkeita valehtelijoita suurin osa.
Onneksi löysin rehellisen miehen.