Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas Tindermies pettymys! Kuvat eivät vastanneet todellisuutta

Vierailija
26.04.2020 |

Harmittaa. Jo 5. Mies, joka tapaamisessa näytti ihan eriltä kuin kuvissa! Itsellä on Tinderissä uudet, ja aidot kuvat, on kasvokuva ja vartalokuva. Kuvista näkee minut sellaisena kuin olen.

Mutta mulle on sattunut näitä itseäni vanhemmat miehet, joita olen tapaillut, että kuvat ovat olleet ihan eri kuin mies livenä. On kerrottu, että on nuorekas ja sporttinen. Ja kun ollaan tavattu mies on ollut vanhemman oloinen, ei todellakaan nuorekas, eikä sporttinen!!! Itse olen. Harrastan urheilua, ja se myös näkyy kropassa.

Miksi miehet suoraavalehtelevat. Tänäänkin olin treffeillä kävelylenkillä meren rannalla niin mies tuli tapaamiseen KEPIN kanssa, kun oli selkäongelmaa. Ja niin oli minulle mainostanut olevansa urheilullinen!!

Ja vielä tupakoi. Itselleni se on iso turn off.

Ja ahdistaa kun nämä samaiset miehet tuntuu hullaantuvan heti. Tämäkin tännivänen deitti haluaa tavata jo seuraavana viikonloppuna ja puhui jo että haluaa parisuhteeseen mun kanssa. Hyi yöks! Heti uidaan iholle. Mikä miehiä vaivaa?

En enää suostu treffeille itseäni vanhempien miesten kanssa. Nämä on niin nähty ”sporttiset ja nuorekkaat”

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan voi ymmärtää. Kyllähän se totuus tulee ilmi sitten viimeistään livenä. Miksi tuottaa pettymys?

Ja se suoranainen valehtelu. Mulle turn off.

Etsin sporttista miestä, kun itselleni on tärkeää myös urheilu ja liikunnallinen elämäntapa. Olisi kiva esim treenata yhdessä. Ja sitten mies osoittautuu ihan toisenlaiseksi! Miksi valehdella? Luuleeko ne valehtelemalla saavansa mut??? Ei todellakaan!

Jos tällä uudella kumppanillasi, onneksi olkoon muuten parisuhteen johdosta, clap! clap!, on huono selkä ja tarvitsee kävelykeppiä turvakseen niin onhan kaikkia kivoja jumppia. Istumajumppaa, vähätempoisia lajeja yms.

Vierailija
22/76 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiseen itseään urheilulliseksi itseään mainostavaan mieheen kun törmäät seuraavan kerran, sovi treffit lenkkipolulle. Sovitte juoksevanne kymmenen kilometrin lenkin. Jos mies keksii selityksiä miksi ei käy, skippaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes yrittää tapailla vanhempaa miestä?

Jotkut (harvat) tapaukset saattaakin näyttää tapaamishetkellä hyvältä, mutta rupsahdus on jo nurkan takana. Mun sisko meni aikoinaan yhteen 45v. miehen kanssa ja jo parin vuoden sisällä äijä teki syöksyrupsahduksen. Se oli jo ennen viittäkymppiä vanha setä, niin ulkoisesti kuin henkisesti. Sisko itse alle 40 ja vielä elämää täynnä.

Itse pysyttelen visusti omassa ikäluokassa. Tai jos ikäeroa "pitää" olla, niin sitten nuorempaa miestä kehiin.

N32

Vierailija
24/76 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiseen itseään urheilulliseksi itseään mainostavaan mieheen kun törmäät seuraavan kerran, sovi treffit lenkkipolulle. Sovitte juoksevanne kymmenen kilometrin lenkin. Jos mies keksii selityksiä miksi ei käy, skippaa!

No nyt oli järkevä aloitus! Kiitos tästä. Otan käyttöön.

Vierailija
25/76 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanaa "nuorekas" ei käytä kukaan alle 6-kymppinen.

Kuule viimeksi pari päivää sitten tuli vastaan alle 30-vuotiaan miehen profiili, jossa kuvaili itseään nuorekkaaksi.

No sitten hän olikin oikeasti 55-vuotias!

Vierailija
26/76 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut (harvat) tapaukset saattaakin näyttää tapaamishetkellä hyvältä, mutta rupsahdus on jo nurkan takana. Mun sisko meni aikoinaan yhteen 45v. miehen kanssa ja jo parin vuoden sisällä äijä teki syöksyrupsahduksen. Se oli jo ennen viittäkymppiä vanha setä, niin ulkoisesti kuin henkisesti. Sisko itse alle 40 ja vielä elämää täynnä.

Itse pysyttelen visusti omassa ikäluokassa. Tai jos ikäeroa "pitää" olla, niin sitten nuorempaa miestä kehiin.

N32

Sinä oot jo vanha kääkkä, typerys!

Jaa, mutta yli 45-vuotiaaseen verrattuna aika hemmetin nuori.

Vierailija
27/76 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan naiset ovat mainostaneet somekuviaan. Kävin katsomassa. En olisi tunnistanut ketään heistä kuvista. Kyllä naiset osaavat kuvata itsensä ihan erillaisena kuin luonnossa

Vierailija
28/76 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli urheilullinen on automaattisesti juoksija? Muistetaan että juoksun rajaksi on määritelty PV:n toimesta 5:20 / km tai nopeammin.

Vierailija
29/76 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli urheilullinen on automaattisesti juoksija? Muistetaan että juoksun rajaksi on määritelty PV:n toimesta 5:20 / km tai nopeammin.

Juu, mitä sitten? Millainen mielestäsi on urheilullinen mies?

Vierailija
30/76 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksijat ovat kovimpia idiootteja!

Vierailija
31/76 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sen mulle niin nuukaa. Voin mä hölkötellä vieressä vaikka mies juoksisi 5:30 vauhtia. Kympin joko juoksee tai ei :D

Vierailija
32/76 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää AP, usein sama tilanne naisten kanssa. Itse en erästä deittiä tunnistanut kun oltiin sovittu tapaaminen aikanaan erääseen kahvilaan. 

Vierailija
33/76 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan naiset ovat mainostaneet somekuviaan. Kävin katsomassa. En olisi tunnistanut ketään heistä kuvista. Kyllä naiset osaavat kuvata itsensä ihan erillaisena kuin luonnossa

Kuulostaa keksityltä, ei kukaan yli 16-vuotias "mainosta somekuviaan". Tai sitten työkaverisi ovat teinejä.

Vierailija
34/76 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#10 Tinderh**an avaus AV:llä tänä päivänä. Joillain ei oo parempaa tekemistä kun epätoivoisesti ettiä jotain sokrupappoja tinderissä, luoja. Nauran AP:n kaltaisille ihmisille. 

Vierailija
35/76 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa keksityltä, ei kukaan yli 16-vuotias "mainosta somekuviaan". Tai sitten työkaverisi ovat teinejä.

Totta. 

Vierailija
36/76 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi juuri myös minulle.

Henkilö oli valehtelematta 20-30 kg painavampi ja 10 v. vanhempi kuin kuvissa. Ylipainon vuoksi kasvotkin näyttivät erilaiselta.

Mun profiilissa lukee, et haen mm. liikunnallista henkilöä ja mulla on kokovartalokuva, josta voinee päätellä, että harrastan liikuntaa.

Eikä tää ollut eka kerta. Itse asiassa kaksi muutakin kertaa on käynyt näin.

Eikä se paino mua haittaa, mutta se, ettei sitten tykkääkään esim. ulkoilla, kävellä, lähteä joskus vaikka uimaan, pelaa jotain peliä. Kun mm. siihenhän mä sitä seuraa etsin, kun liikunta on tärkeä osa elämääni.

Mä olen miettinyt, et laitetaanko me tinderiin sellaisia kuvia (ja tekstiä), mitä me toivottaisiin olevan. Tai että me nähdään itsemme sellaisina, paljon nuorempina, kevyempinä ja liikunnallisina. En tiedä.

Vierailija
37/76 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, olen sitä mieltä, että noi Tinder- miehet eivät suoranaisesti valehtele. Miehet nyt ylipäätään eivät ole ulkomuotonsa suhteen niin itsekriittisiä kuin naiset ja useimmilla on vankka itseluottamus ja usko omaan vetovoimaan. He OIKEASTI pitävät itseään nuorekkaina ja sporttisina ja varsinaisina

herkkupaloina, vaikka naiset voivat olla eri mieltä. Ei hyvää itseluottamusta voi moittia:)

Vierailija
38/76 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#10 Tinderh**an avaus AV:llä tänä päivänä. Joillain ei oo parempaa tekemistä kun epätoivoisesti ettiä jotain sokrupappoja tinderissä, luoja. Nauran AP:n kaltaisille ihmisille. 

Onko kaikki hyvin? Ei ole normaalia ottaa näin paljon itseensä jonkun toisen kirjoittamasta keskustelunavauksesta.

Vierailija
39/76 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo

Vierailija
40/76 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32

Et ehkä harhaisesta skeemastasi johtuen sitä ymmärrä, mutta ne nuoremmat miehet ajattelevat ihan samalla tavalla sinusta -ehkäpä vielä raadollisemmin, sillä ovat naisia visuaalisempia tutkimusten mukaan - kun sinä vanhemmista miehistä. Eli kalikan kalahdus ei ajatusmaailman vinouman vuoksi kuulu, mutta realiteeti on, että nuoremmat miehet pysyvät omanikäsissään tai katselevat nuorempia. Miehet ohjautuvat kohti nuoruutta, joka indikoi lisääntymiskyvykkyyttä yms.