Taas Tindermies pettymys! Kuvat eivät vastanneet todellisuutta
Harmittaa. Jo 5. Mies, joka tapaamisessa näytti ihan eriltä kuin kuvissa! Itsellä on Tinderissä uudet, ja aidot kuvat, on kasvokuva ja vartalokuva. Kuvista näkee minut sellaisena kuin olen.
Mutta mulle on sattunut näitä itseäni vanhemmat miehet, joita olen tapaillut, että kuvat ovat olleet ihan eri kuin mies livenä. On kerrottu, että on nuorekas ja sporttinen. Ja kun ollaan tavattu mies on ollut vanhemman oloinen, ei todellakaan nuorekas, eikä sporttinen!!! Itse olen. Harrastan urheilua, ja se myös näkyy kropassa.
Miksi miehet suoraavalehtelevat. Tänäänkin olin treffeillä kävelylenkillä meren rannalla niin mies tuli tapaamiseen KEPIN kanssa, kun oli selkäongelmaa. Ja niin oli minulle mainostanut olevansa urheilullinen!!
Ja vielä tupakoi. Itselleni se on iso turn off.
Ja ahdistaa kun nämä samaiset miehet tuntuu hullaantuvan heti. Tämäkin tännivänen deitti haluaa tavata jo seuraavana viikonloppuna ja puhui jo että haluaa parisuhteeseen mun kanssa. Hyi yöks! Heti uidaan iholle. Mikä miehiä vaivaa?
En enää suostu treffeille itseäni vanhempien miesten kanssa. Nämä on niin nähty ”sporttiset ja nuorekkaat”
Kommentit (76)
En nyt halua mollata ketään, mutta "nuorekas" ja "sporttinen" kuulostaa juurikin siltä, että skippaisin samantien.
Tulee mieleen henkilö, joka kuvittelee olevansa ikinuori ja urheilua katsotaan korkeintaan telkkarista..
Some muuttaa ihmiset lapsellisiksi narsisteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näille tinderissä roikkujille ja siitä valittajille voi kuin nauraa.
Sopii hyvin yksinkertaisille ihmisille.
Eipä aloittajakaan kummoinen saalis ole, jos ei normaalisti vientiä riitä.
Mutta siellä panosovelluksessa se roskasakki vain kummasti viihtyy, ap mukaan lukien
Kylläpä puhut rumasti ihmisistä. Puheesi perusteella vaikutat itse siltä mitä muita haukut. Sydämen kylmyydestä suu puhuu.. vanha totuus joka pitää paikkaansa.
Nyt täytyy kyllä korjata. Se on "sydämen kyllyydestä suu puhuu" Tarkoittaa sitä, että ihminen tuppaa puhumaan juuri niistä asioista jotka ovat hänelle ajankohtaisia ja sillä hetkellä sydämellään
Vierailija kirjoitti:
En nyt halua mollata ketään, mutta "nuorekas" ja "sporttinen" kuulostaa juurikin siltä, että skippaisin samantien.
Tulee mieleen henkilö, joka kuvittelee olevansa ikinuori ja urheilua katsotaan korkeintaan telkkarista..
Tätähän miehet etsii naisessa, niin varmaan luulevat että tepsii myös naisiin. Täydellinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan naiset ovat mainostaneet somekuviaan. Kävin katsomassa. En olisi tunnistanut ketään heistä kuvista. Kyllä naiset osaavat kuvata itsensä ihan erillaisena kuin luonnossa
Tän takia en laita nettiin kuvia. En halua vahingossakaan näyttää erilaiselta.
No täytyypi sanoa, että JOKAINEN Tinder-treffini näyttänyt kuvissa paljon paremmalta. Kuvat joko käsiteltyjä tai vanhoja. Puhun siis suomalaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Kerran oli yks mies joka tätä nuorekkuuttaan korosti jatkuvasti ja jonkin aikaa viestiteltyämme selvisi, ihan sivulauseessa vaan, että miehellä on jo lapsen lapsi. Sittenkin jatkoi nuorekkuuden kehumista, kertoi kuinka ei koe itseään vaariksi jne. Mieluummin mies joka on sinut itsensä kanssa. Joku jossa on muutakin kuin ulkonäkö, nuorekkuus ja sporttisuus. Joku joka ajattelee naisesta samoin. Ja on ylpeästi vaari, jos niin hienon "tittelin" on itselleen saanut.
En ymmärrä tuota sporttisuus-valehtelua. Jos ap on sporttinen ja miehen profiilissa lukee että on sporttinen, niin eikö se tule puheeksi? Vaikka harrastuksista puhuttaessa, ap kysyy että mitä liikuntaa harrastat. Mies sanoo, kävelyä ja pyöräilyä. Ap vastaa, ai kiva, juoksin itse naisten kympin viime vuonna ja nyt treenaan triathlonia, mitä matkoja itse kävelet ja pyöräilet? Mies vastaa että jääkaapin ja sohvan väliä, ja pyörällä kaljakauppaan. Molemmille selvisi mistä on kysymys.
Ei kai kukaan ala harrastuksista kysyttäessä keksimään omiaan? Vai mistä ihmeestä te juttelette potentiaalisten treffikumppanienne kanssa?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota sporttisuus-valehtelua. Jos ap on sporttinen ja miehen profiilissa lukee että on sporttinen, niin eikö se tule puheeksi? Vaikka harrastuksista puhuttaessa, ap kysyy että mitä liikuntaa harrastat. Mies sanoo, kävelyä ja pyöräilyä. Ap vastaa, ai kiva, juoksin itse naisten kympin viime vuonna ja nyt treenaan triathlonia, mitä matkoja itse kävelet ja pyöräilet? Mies vastaa että jääkaapin ja sohvan väliä, ja pyörällä kaljakauppaan. Molemmille selvisi mistä on kysymys.
Ei kai kukaan ala harrastuksista kysyttäessä keksimään omiaan? Vai mistä ihmeestä te juttelette potentiaalisten treffikumppanienne kanssa?
Ne on niitä samoja jotka kahden moikka -viestin jälkeen ei muuta osaa kuin jankuttaa koska nähdään. Jos yrität tutustua ja jotain kysellä alkaa selostus kuinka kemian näkee vasta livenä. :)
Kylläpä mun tapailemani mies mielestään harrasti pyöräilyä ja oli jopa hieno pyörä sitä varten. Olikin melkoinen järkytys, kun käytiin ekaa kertaa yhdessä pyörälenkillä. Tyypille teki 20km tiukkaa suht tasaisessa maastossa. Itselläni oli ollut siinä vaiheessa pidempi tauko muusta kuin hyötyliikunnasta, mutta silti pidin reissua sunnuntaipyöräilynä. Ei ole ainoa mies, jolla on ollut harhainen käsitys liikunnallisuudestaan!
Yritin löytää tinderistä miehen, joka tykkäisi meloa/soutaa/kalastaa/liikkua luonnossa. Sen sijaan viestiä laittoivat leffoista/salilla käymisestä/ulkonäöstä kiinnostuneet miehet. En tiedä missä meni vikaan.
54 jatkaa, laitoin itse tykkäyksiä miehille, joilla oli kuvia kalastamisesta yms ja jopa aloitin keskustelun. Eivät koskaan vastanneet.
Tuo keppijuttu paljasti tämän provokaatioksi, mutta on tuo varmaan aika yleistä. Seksiseuraa hakiessa olen itsekin ruuvannut ikää muutaman vuoden alemmaksi, jotta halut ja kohteet löytäisivät paremmin toisensa. Tosin nuorekkaaksi tai komeaksi ei tarvitse itseä selittää, sillä olen molempia luonnostani. Tosielämässäkin aloitteita tekee lähinnä vain nuoremmat naiset ja ihmiset poikkeuksetta luulevat minua sen 5-10 vuotta nuoremmaksi.
Mäkin urheilen, sarjatasolla, vaikka viisikymppinen nainen olenkin. Huonokuntoiset sohvaperunat silti valehtelee olevansa liikunnallisia, vaikka eivät edes portaita pysty kävelemään. Toinen on just toi nuorekas. Miten miehet ei tajua, että tarkoittaa sitä, että elää henkisesti 2020-luvulla. Tuoreimmat kokemukset vaikka musiikista ja elokuvista voi olla 90-luvulta. Eikä siinä mitä, jos tällainen mies, voi olla ihan hyvä mies. Mutta kun valehdellaan heti aluksi, niin kiinnostus lopahtaa heti. Aloin muuten sopia treffejä liikuntapaikoille. Tunti sulkapalloa tai hiihtolenkki kertoo miehestä paljon. Jos mies ei yhtään halua, niin eihän me sovittaisi ollenkaan yhteen.
Mä olen tavannut myös useamman joka kertoo harrastavansa paljonkin urheilua Ja todellisuudessa polttavat tupakkaa, eivätkä urheile ollenkaan.. luulevatkohan jotenkin ettei totuus tule ilmi..?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tavannut miehiä, joiden "tykkään laittaa ruokaa" = pakastepitsan paisto, "harrastan liikuntaa" = satunnainen kävely, "arvostan rehellisyyttä" = mies itse on kiero kuin mikä jne. En jaksa enää vaivautua tinderiin/treffeille.
Naisille tällainen on ihan vierasta. 🤣🤣
Suurin törkeys on se, että väittävät olevansa hyvin toimeentulevia, eivätkä olekaan kuin korkeintaan keskituloisia.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä mun tapailemani mies mielestään harrasti pyöräilyä ja oli jopa hieno pyörä sitä varten. Olikin melkoinen järkytys, kun käytiin ekaa kertaa yhdessä pyörälenkillä. Tyypille teki 20km tiukkaa suht tasaisessa maastossa. Itselläni oli ollut siinä vaiheessa pidempi tauko muusta kuin hyötyliikunnasta, mutta silti pidin reissua sunnuntaipyöräilynä. Ei ole ainoa mies, jolla on ollut harhainen käsitys liikunnallisuudestaan!
Toimii se toisinkin päin. pari tapaamaani sporttista ja urheilua harrastavaa naista ovat hyytyneet ätysin normaalilla pyörälenkillä tai kävely(!)lenkillä. Suurimmalle osalle naisia kun "urheilu" tarkoitaa salilla ja ryhmäliikunassa käyntiä ja saliselfieiden ottamista...
Vierailija kirjoitti:
Tällaiseen itseään urheilulliseksi itseään mainostavaan mieheen kun törmäät seuraavan kerran, sovi treffit lenkkipolulle. Sovitte juoksevanne kymmenen kilometrin lenkin. Jos mies keksii selityksiä miksi ei käy, skippaa!
Ei tuokaan pettämätön tapa ole. Tiedän monia urheilullisia ihmisiä joilla juoksu ei onnistu erilaisten jalkojen vaivojen takia, mutta pyöräilee ja treenaa salilla aktiivisesti. Ehkä järkevin tapa olisi vaivautua kirjoittamaan yksilause jossa kysyy mitä lajeja ja minkä verran harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes yrittää tapailla vanhempaa miestä?
Jotkut (harvat) tapaukset saattaakin näyttää tapaamishetkellä hyvältä, mutta rupsahdus on jo nurkan takana. Mun sisko meni aikoinaan yhteen 45v. miehen kanssa ja jo parin vuoden sisällä äijä teki syöksyrupsahduksen. Se oli jo ennen viittäkymppiä vanha setä, niin ulkoisesti kuin henkisesti. Sisko itse alle 40 ja vielä elämää täynnä.
Itse pysyttelen visusti omassa ikäluokassa. Tai jos ikäeroa "pitää" olla, niin sitten nuorempaa miestä kehiin.
N32
Et ehkä harhaisesta skeemastasi johtuen sitä ymmärrä, mutta ne nuoremmat miehet ajattelevat ihan samalla tavalla sinusta -ehkäpä vielä raadollisemmin, sillä ovat naisia visuaalisempia tutkimusten mukaan - kun sinä vanhemmista miehistä. Eli kalikan kalahdus ei ajatusmaailman vinouman vuoksi kuulu, mutta realiteeti on, että nuoremmat miehet pysyvät omanikäsissään tai katselevat nuorempia. Miehet ohjautuvat kohti nuoruutta, joka indikoi lisääntymiskyvykkyyttä yms.
Ei ole realiteetti. Nuoret miehet ovat hyvin innokkaasti keski-ikäisten naisten kimpussa.
Nimim. kokemusta on.
Paljonkos sulla on itselläsi meikkiä pinnassa? Aika harva nainen näyttää omalta itseltään...