Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttäviä tapoja joita olet nähnyt keittiössä

Vierailija
26.04.2020 |

Ruokaa laittaessa tms.

Esim. pöytäpyyheellä sipaistaan välillä lattialle pudonneet kastikepisarat, sitten taas pyyhkäistään pöytää samalla rievulla.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleet pestiin tiskialtaan pohjalla pyörittelemällä.

Vierailija
2/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelemattomuutta ehkä, mutta monesti nähty. Ihmiset lätkäisevät missä hyvänsä ratikan lattialla lojuneen ostoskassin suoraan tasolle johon jääkaapistakin elintarvikkeet yleensä sitten lasketaan. Jaiks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelemattomuutta ehkä, mutta monesti nähty. Ihmiset lätkäisevät missä hyvänsä ratikan lattialla lojuneen ostoskassin suoraan tasolle johon jääkaapistakin elintarvikkeet yleensä sitten lasketaan. Jaiks!

Tämä! Ja käsilaukku ruokapöydälle kun kylään tullaan.

Vierailija
4/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakalla kun kokki käy välillä niin ei pese käsiään. Niillä haisevilla nakeilla jatkaa kokkaamista.

Vierailija
5/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsien leikkaaminen ja kynnenalusten kaivelu keittiösaksilla. Kyseessä oli vielä henkilö, joka on ammatiltaan kokki.

Vierailija
6/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistellaan sormella kaikkea, tai sitten maistatutetaan ruokaa kaikille samalla lusikalla.

Leikataan lihat ja vihannekset samalla veitsellä ja leikkuulaudalla ruoanlaiton yhteydessä ja tässä järjestyksessä.

Annetaan lasten lähmiä salaatteja yms. likaisilla käsillä, kun paikalla on muitakin kuin vain perheenjäseniä syömässä.

Pestään lemmikkieläinten kipot samalla tiskiharjalla kuin muutkin astiat.

Pidetään samaa likaista tiskivettä altaassa tuntikausia ja siinä pestään kaikki mahdollinen.

Tiskirättiä ei vaihdeta ja sitä säilytetään märässä haisevassa mytyssä pöydällä.

Vierailija
7/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puisella pinttyneellä leikkuulaudalla pilkotaan jotain, pyyhkäisy tiskirätillä ja uutta pilkottavaa jonoon...

Vierailija
8/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunan mehun puristaminen kouraan ja siemenien siivilöiminen sormiväleissä. Asialla tv-kokit.

Vierailija
9/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raavitaan päänahkaa ruuan yläpuolella. Hilseet vaan tippuu tomusokerin lailla ruokaan. Omnomnom!

Vierailija
10/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestään astioita tiskirätillä, jolla pyyhitään pöytätasoja. Työpaikalla eräs teki niin ja ihmetteli kun laitoin ”pestyt” astiat samantien pesukoneeseen.

Vierailija
11/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmisten kodeissa ny vaikka ja mitä mut järkyttävin ikinä tapahtu huoltoaseman keittiössä. Siellä kokki pisti samalle pannulle possu pihvin ja vegaanisen pihvin joka oltiin juuri tilattu erikoistilauksella. Itse olin vain tettiläinen etten kehdannut sanoa mitään. Jälkikäteen mietittynä ois pitäny mennä asiakkaalle kertoo et häne ruokansa ei sitte todellakaan ole vege

Vierailija
12/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astia jossa ollut raakaa broileria huuhtaistaan nopsaan kylmällä vedellä ennenkuin kypsennetty tuote laitetaan siihen takaisin.

Vierailija
13/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitruunan mehun puristaminen kouraan ja siemenien siivilöiminen sormiväleissä. Asialla tv-kokit.

Ne tekee myös niin että oliiviöljyä laittaessa valmiisen ruokaan laittavat peukalon oliiviöljypullon pullonsuuhun.

Vierailija
14/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kissaihminen ja rakastan kissoja. Mutta kissantassun jäljet taikinassa, hyi hitto ja facebookissa hauska kuva leivonta- tai eläinryhmissä. Ei ole hauskaa, vaan ällöä. Se kissaa peittää jätöksensä niillä tassuilla. Jos itse syö, ei kuulu mulle, mutta tästä syystä en osta ikinä myyjäisistä mitään. Tosin leivon itsekin myyjäisiin, mutta mulla on vakio-ostajat, jotka tietävät miten friikki olen hygienian suhteen.

Vierailija
15/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmiksessä hoitaja pyyhkäisi peukalolla liiat voit pois lapsen näkkäriltä 🤮

Vierailija
16/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti antaa koiran nuolla pannut, kattilat ja lautaset, koska ne ovat silloin muka helpompia tiskata.

Itse olen keittiöalalla ja lähes hysteerinen hygienian suhteen.

Vierailija
17/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut käyttää lihatuotteissa olevan marinadin kastikkeena ruualle.

Vierailija
18/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää samat päälliköt myös sormus sormessa erottelee kananmunat käsissään, jotka sitten jätetään paistaessa tietenkin puoliraaoiksi kaiken kukkuraksi ;)

Zinc

Vierailija
19/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten silloisen poikakaverini koti oli melko suurpiirteisesti hoidettu. Mitään ei varsinaisesti hamstrattu, mutta mitään ei heitetty poiskaan. Astioita ei pesty, vaan huuhtaistiin, joten ne olivat silminnähden rasvan peitossa. Poikakaverini oli tottunut tuollaiseen elämään ja kertoi muun muassa sen, että hänen isänsä pisteli poskeensa vaikka homehtunutta puuroa, jos sattui löytämään. Minusta oli kammottava ajatus, että keittiössä edes oli homeista ruokaa, saati sitten se, että joku tahallaan söi sitä.

Mieleenpainuvimpia näkyjä oli se, kun perheen äiti liotteli tiskialtaan vedessä jäisiä silakoita kissalle ja kissa istui pyllyllään ruokien ja astioiden seassa koukkimassa kaloja saaliikseen. Tuon jälkeen jouduin juomaan kahvia kupista, jonka laidassa oli kuivahtaneita kalansuomuja. Onneksi muistikuvat alkavat haalistua.

Vierailija
20/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvimittaa säilytetään kahvipussissa. Sitten se likasilla kourilla sieltä kahvijauhojen seasta kaivellaan. Moniko pesee kätensä ennen kahvinkeittoa..en oo kenenkään nähny pesevän. Työpaikoilla tää vielä ällömpää kun kahvin keittää kuka millonkin.