Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttäviä tapoja joita olet nähnyt keittiössä

Vierailija
26.04.2020 |

Ruokaa laittaessa tms.

Esim. pöytäpyyheellä sipaistaan välillä lattialle pudonneet kastikepisarat, sitten taas pyyhkäistään pöytää samalla rievulla.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisellä työpaikalla kollega tekee potilaiden voileivät paljain käsin.

Tätä nähnyt monissa paikoissa. Vartti sitten samoilla käsillä pesty naapurihuoneen mummon pyllyä ja sitten tehdään leipiä. Vaikka pesisikin välissä hyi yrjö.

Miten tämä poikkeaa siitä että käyt vessassa ja peset kädet (ainakin toivottavasti) sen jälkeen ja menet tekemään ruokaa?

Siten, että me oltiin töissä infektiolla. - se eka

Vierailija
42/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla asuva veli vaimoineen ei huuhdo koskaan mitään kasviksia, varmaan ei muutakaan. Jostain syystä kieltäydyin voileipäkeksien kanssa tarjolla olleista kurkusta ja paprikasta. Myös tiskirätti lilluu pysyvästi märkänä myttynä siellä pskaisen tiskialtaan pohjalla, siinä ei paljon anbacterial Fairy lohduta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juodaan halpaa punkkua kuhan kanssa.

Oi, mä voisin juoda halpaa punkkua Kuhan kanssa ❤️

Vierailija
44/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

antibacterial

Vierailija
45/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ite kalastaa ihan jeez. Jos ostaa halpuutus liikkeestä sitä 36e / kilo, niin voisi varmaan vähän panostaakin.

Zinc

Vierailija
46/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoo konjakit kahvin kanssa muttei ole kuohukermaa.

Vierailija
47/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu parikymppisenä opiskelijana päädyin huoltoaseman kahvioon töihin vuokratyöfirman kautta. Minulla oli kaupan kassan ja hyllyttäjän työkokemus / osaaminen. Kukaan ei kysynyt hygieniapassiani (mitä minulla ei ollut) vaikka keitin kahviossa joka päivä asiakkaiden kahvit, paistoin paninit, tein joskus leipiä jne.

Olin silloin niin nuori, että tajusin vasta jälkeen päin, että oli outoa että minulle tarjottiin tuollaista työtä ilman hygieniapasseja ym. Ei minulla tosin mitään salmonellaa olut koskaan ollut ja muutenkin huolehdin hygieniasta, mutta silti arveluttavaa. Lisäksi täytyy sanoa, että eivät ne huoltoaseman kahviotilat olleet muutenkaan kovin hygieenisen oloisia ja ruokatarvikkeet kaivettiin varaston perältä jostain einespakkauksista.

Vierailija
48/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä henkilöllä ei taida olla tietoa tiskirättien olemassa olosta, sillä keittiön kaapin ovet, tasot, pöydät ja lattia ovat kunnon talmakerroksen peittämiä.

On hyvin vaikeaa syödä heidän luonaan vaikkapa jouluateriaa. Ruokailuvälineetkin on tahmaisia joilla syödään. Taitavat olla puhtaita tullessaan tiskikoneesta, mutta ne otetaan tahmaisilla käsillä ja laitetaan tahmaisiin lokeroihin. Tämä kyseinen täti ei myöskään imuroi tai muutenkaan siivoa koskaan.

Tosielämän tahmatassut

Vierailija
49/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokarukous

Vierailija
50/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia en anna koskaan mieheni (tai muidenkaan) tehdä suurempaa ruokaa kuin iltapala, välipala yms., koska se epähygieenisuus on liian suurta. Minä tiedän, miten siellä keittiössä pitää toimia. Tiedän tasan tarkkaan kaikki laatikot ja paikat. Mieheni ei todellakaan mitään tiedä. 🤢🤮 En sano, että kaikki miehet olisivat samanlaisia, mutta minun mieheni pysyköön poissa keittiöstä. Kerran annoin ruoan tehdä, kun olin niin väsynyt. Ei olisi kannattanut... Havahduin palovarottimen piippaukseen. Menin keittiöön ja ilmeeni: 😱😱😱😵. Kaikkea kamalaa, siitä lähtien miehenikään ei halunnut tehdä sen suurempaa ruokaa. Ja todellakin opetan lapsilleni paremman käytöksen keittiössä. Sitä nenää ei kaivata 🤢🥴🥴🥴

Vierailija
51/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaverini tarjosi peltipiirakkaa. Kärpäsen lentäessä pöydälle hän tappoi sen lyömällä useita kertoja veitsellä. Samalla veitsellä hän leikkasi tämän jälkeen piirakasta paloja.

Vierailija
52/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, mä voisin juoda halpaa punkkua Kuhan kanssa ❤️

Kuha juodaan.

Vierailija
53/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia en anna koskaan mieheni (tai muidenkaan) tehdä suurempaa ruokaa kuin iltapala, välipala yms., koska se epähygieenisuus on liian suurta. Minä tiedän, miten siellä keittiössä pitää toimia. Tiedän tasan tarkkaan kaikki laatikot ja paikat. Mieheni ei todellakaan mitään tiedä. 🤢🤮 En sano, että kaikki miehet olisivat samanlaisia, mutta minun mieheni pysyköön poissa keittiöstä. Kerran annoin ruoan tehdä, kun olin niin väsynyt. Ei olisi kannattanut... Havahduin palovarottimen piippaukseen. Menin keittiöön ja ilmeeni: 😱😱😱😵. Kaikkea kamalaa, siitä lähtien miehenikään ei halunnut tehdä sen suurempaa ruokaa. Ja todellakin opetan lapsilleni paremman käytöksen keittiössä. Sitä nenää ei kaivata 🤢🥴🥴🥴

Yhtä lailla se epähygieenisyys vaikuttaa niihin "pieniin" ruokiin (iltapala ja välipala). Parempi ehkä olisi antaa sen miehen tehdä se suurempi ruoka, joka yleensä kypsennetään ja siinä bakteerit kuolee. 

Vierailija
54/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kaivo nenäänsä keittiön penkillä kun odottivat äitinsä tekemää ruokaa. Pesivät kyllä kätensä, mutta rsormissa pyöritetyt räkäkimpaleet jäi ruokapöydälle.

Vierailija
55/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kerran turkkilaisesta pizzeriasta rullakebabin,  jonka teon lomassa kokki kävi vessassa enkä kuullut vesihanan käyvän. Samoilla käsillä kokki alkoi levitellä jäävuorisalaattia kebabin sekaan. Yök.

Vierailija
56/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin keittiössä ei ole siivottu koskaan. Kaikki tasot ovat likakerrosten peittämiä, ja kissojen ruokakupit sijaitsevat tiskipöydällä. Kuivahtanutta kissan- ja koiranruokaa ja karvoja on pitkin pöytiä. Kerran sain joululahjaksi heillä itsetehtyä kinuskia, jonka seassa oli oikeasti kymmeniä koirankarvoja.

Vierailija
57/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan kakkavaipan vaihto ruokapöydällä, johon hetken päästä puhdistamatta katettiin sitten kahvit. Vieläkin inhottaa.

Vierailija
58/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitruunan mehun puristaminen kouraan ja siemenien siivilöiminen sormiväleissä. Asialla tv-kokit.

Mahtaa kirvellä

Vierailija
59/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kummastuttaa, että ihmiset eivät osaa/jaksa käyttää mikrokupua. Muuten siistissä keittiössä voi olla niin saastainen mikroaaltouuni, että ihme kun se vielä toimii. Mutta kaipa ne karstat sieltä välillä tippuvat ruokien päälle.

Vierailija
60/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri teki fetasalaattia. Leikkasi fetajuuston painamalla sitä pesemättömillä käsillään pöydän pintaa vasten. Pöytää ei pyyhitä koskaan ja jos pyyhitään, niin vuoden käytössä olleella tiskirätillä, jolla myös pyyhitään lattiaa ja roskakaappia. Käsiä ei pestä ulkoa sisälle tultaessa.