Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttäviä tapoja joita olet nähnyt keittiössä

Vierailija
26.04.2020 |

Ruokaa laittaessa tms.

Esim. pöytäpyyheellä sipaistaan välillä lattialle pudonneet kastikepisarat, sitten taas pyyhkäistään pöytää samalla rievulla.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä söin salaattia, joka oli täynnä koirankarvoja.

Minulla on työkaveri,joka tykkää leipoa ja tuo usein leipomuksia töihin. Harmi vaan, että hänellä on todella pitkät kynnet ja jokin ihosairaus, jonka takia kämmenistä lähtee iho irti laattoina. Voin vaan kuvitella sitä ihon määrää, joka esimerkiksi pullataikinassa on. Töissäkin saattaa rapsutella kynsillään ihoa irti. En todellakaan syö niitä leipomuksia, mutta monelle muulle tuntuu maistuvan.

Sisko käyttää samoja astioita kissojen kanssa, syö itse ja seuraavana päivänä kaataa kippoon kissan ruuat. Minusta eläimillä kuuluu olla omat astiat, vaikka ne pesukoneen kaitta käykin.

Vierailija
62/67 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juodaan halpaa punkkua kuhan kanssa.

Oi, mä voisin juoda halpaa punkkua Kuhan kanssa ❤️

Kuha juodaan.

Ei Kuhaa juoda, Kuha on ihana 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ällöttävää kun pannussa monen edellispaistokerran rasvat 😧

Aloin kananmunia paistamaan kyläpaikassa ja ällötti se pekonin käry jo pannun käteen ottaessa. Toiset kummasteli kun aloin pesemään "puhdasta" pannua.

Ja toisaalta nolottaa alkaa tuolla tavalla huseeraamaan toisten keittiössä.. Sama jos joutuu kysymään puhdasta tiskiliinaa tai keittiöpyyhettä.

Vierailija
64/67 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormukset ja rannekello kädessä ruokaa laittaessa. Pitkät hiukset hulmuavat avoimina. Keitosta maistetaan suoraan kauhasta, jolla sitä sekoitetaan taas uudestaan.

Ihmiset on oikeastaan aika kuvottavia otuksia monesti.

Vierailija
65/67 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen kaverini tarjosi peltipiirakkaa. Kärpäsen lentäessä pöydälle hän tappoi sen lyömällä useita kertoja veitsellä. Samalla veitsellä hän leikkasi tämän jälkeen piirakasta paloja.

Melkonen ninja kyllä on, jos tosta vaan saa kärpäsen tapettua puukolla huitomalla. Mä söisin toisenkin palan piirakaa ihan vaan kunnioittaakseni tuollaista suoritusta.

Vierailija
66/67 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailen leivontabloggaajia instassa, ja joku heistä laittoi storeihin videota lapsensa kakun koristelusta. Lapsi laittoi karkkeja kermalla kuorrutettuun kakkuun, hyvin syvälle, joten joka kerta sormet kermassa. Lapsi nuoli antaumuksella sormet ja eikun seuraavaa karkkia kakkuun.

Hyi hlvetti. Tämä kakku syötettiin sukulaisille. 

Lopetin tilin seuraamisen välittömästi. Toki jokainen voi tehdä omille leivonnaisilleen mitä haluaa, mutten en olisi koskaan kehdannut jakaa kyseistä videota, etenkin kun siitä tuli ilmi, että kakkua söivät muutkin kuin ydinperheen jäsenet. 

Vierailija
67/67 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylässä söin salaattia, joka oli täynnä koirankarvoja.

Minulla on työkaveri,joka tykkää leipoa ja tuo usein leipomuksia töihin. Harmi vaan, että hänellä on todella pitkät kynnet ja jokin ihosairaus, jonka takia kämmenistä lähtee iho irti laattoina. Voin vaan kuvitella sitä ihon määrää, joka esimerkiksi pullataikinassa on. Töissäkin saattaa rapsutella kynsillään ihoa irti. En todellakaan syö niitä leipomuksia, mutta monelle muulle tuntuu maistuvan.

Sisko käyttää samoja astioita kissojen kanssa, syö itse ja seuraavana päivänä kaataa kippoon kissan ruuat. Minusta eläimillä kuuluu olla omat astiat, vaikka ne pesukoneen kaitta käykin.

Yäk, yäk ja vielä kerran YÄK!! 🤮