Yleisönosastoillakin kirjoitellaan, kuinkan hedelmäpussin saa auki vain vetämällä kahvoista eri suuntiin.
Yritin tänään kaupassa, ei onnistunut. Pakko oli vain nuolaista sormia.
Kommentit (13)
Ei ole mikään pakko. No, Siperia ja korona opettavat.
Kokeilin samaa, kun luin täältä ohjeen.
Ei toiminut.
Zinc
Kuten yleensä mikään palstalla ..
Yäk, en ole eläissäni nuolaissut. Oletteko niitä paperin nuolijoitakin?
Jos on erityisen hankala pussi niin sen saa auki kun hieroo käsien välissä pussin sivuja vastakkain.
Mä menen ensimmäisenä hedelmäosastolle, joten sormien nuolaisusta ei ole mitään haittaa ;)
Zinc
Eräs mies näperti muovista ostoskassia auki ja nuoli sormiaan. Sitten antoi sen räkäisen kassin kassatyöntekijälle ja sanoi "avaa sinä tämä. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies näperti muovista ostoskassia auki ja nuoli sormiaan. Sitten antoi sen räkäisen kassin kassatyöntekijälle ja sanoi "avaa sinä tämä. Yäk.
Suunnitteluvirhe, jos niissä kassisa olisi joku kohta mistä sen saa auki, niin problem solved
Zinc
Asia täytyy siis korjata kuntoon.
Eikö se tekniikka ole, että vetää toisesta kahvasta ja toisella kädellä pitää kiinni pussin avauskohdasta? (Vanha kikka) Minusta helpointa on pyöritellä pussia sormien välissä.
Minä kyllä sain auki vetämällä kahvoista,
Helppo homma.
Vierailija kirjoitti:
Näin onnistuu aina:
Tuota tarkoitin vanhalla kikalla :)
Näin yritin kun viimeksi kävin, en saanut millään auki , heitin pois ja hain kassista kestopussin. Nauratti tuo tyhjänpäiväinen ongelma tässä kontekstissa.
Vierailija kirjoitti:
Näin onnistuu aina:
Kiitos tästä linkistä. Kokeilin kaupassa tänään ja sehän toimi. -ap
Mä en ikinä silloin nuole sormia vaan sen saa auki siitä kahvan kohdalta sen alapuolelta