Entäs jos festivaaleja, rock-konsertteja ja kaljakelluntaa ei sallittaisi enää koskaan?
Minulle se kävisi oikein hyvin ja olisi vaan hyvä, jos kaikki turha känniriekkuminen, älämölö ja luonnon roskaaminen jäisi pois kokonaan.
Kommentit (53)
Minä, minä, minä.
Minun elämään ei vaikuta, niin kaikki minulle tarpeeton voidaan tietenkin lakkauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma miten tyytyväisenä enemmistö katsoo näitä järjettömiä rajotustoimia ja oikein vaatii lisää oikeuksiensa polkemista. Muuttakaa Pohjois-Koreaan.
Tässä korona hommassa haisee nimenomaan oikeuksien poisottaminen määräämättömäksi ajaksi. Ensin se oli noin 2kk. Nyt puhutaan jo vuosista. Seuraavaksi vuosikymmenistä.
Aijaa, että kuorossa rääkyminen, kiekuminen, riekkuminen, huume/kännisekoilut, roskaaminen, tuhansien ihmisten röökinpoltto, pahoinpitelyt, raizkaamiset, helvetinmoinen hevin ja muun paskamusan huudatus helvetillisistä ämyreistä onkin nyt sitten IHMISOIKEUS + lähellä asuvien ihmisten myös ÄÄRIMMÄISESTÄ häiritsemisestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi jo lähellä Paratiisia. Olisi aina rauhallista ja mukavan siistiä.
Meinaatko, että sodat haittaa sinua vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenteko pitäisi kieltää, turhaa hommaa eikä koske minua. Päiväkodit ja koulut lopullisesti kiinni, en tarvitse niitä. Olisin niin onnellinen:))))))))))) Myös urheilu tv:stä kieltoon, minä en sitä tarvi. Minun lempiohjelmia tilalle. Minäminäminäminäää. Liha-ja maitotuotteet ikuiseen kieltoon, en tarvitse niitä. Oi mikä paratiisi:))))))) Vtut muista.
Urheilun kieltäminen ennen festareita. Aiheuttaa ryyppäämistä ja aggressiivista käytöstä. Plus haittaa se mölinä ja huuto naapureiden elämää.
Minä en seuraa mitään niin kaikki urheilu pois.Niin sinä et seuraa. Itse taas seuraan aina ja kaikkea joten minulle se olisi ikävä menetys ja oikeasti urheilu on tärkeä asia ollut jo lapsesta saakka ja myös sen seuraaminen. Jatkoa tuohon viestiin, jossa puolustien konserttien pitoa. Sivusta.
HAHHAHAHHAA, toivottavasti et kuule, etkä näe typerää urheiluasi ENÄÄ KOSKAAN!!! =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi jo lähellä Paratiisia. Olisi aina rauhallista ja mukavan siistiä.
Meinaatko, että sodat haittaa sinua vähemmän?
Miten niin??Jos rakastan rauhallista olotilaa, en kai sotaa halua??
Ei tarvitse enää ihmetellä miten DDR ja Nazzzzzzi-Saksa olivat mahdollisia vielä muutama vuosikymmen sitten. Eivät ihmiset ole miksikään muuttuneet. Suurin osa oli aivan onnessaan, kun Uusimaa suljettiin ja uuninluukut kolisisivat välittömästi, jos tavan tallaaja saisi päättää, mitä ”karanteeninrikkojille” tehtäisiin.
Ja nämä samat hullut kaivautuvat aika ajoin äänestämään. Pelottavaa on.
Luvassa olisi helkutisti häiriötä, kun ihmiset huudattaisivat musiikkia parvekkeilla ja pihoillaan ja riekkuisivat kännissä myöhään yöhön. Kotibileet ovat tuhat kertaa pahemmat kuin festarit.
Meidän paikkakunnalla on festarit nyt peruttu.
Suuri menetys rahallisesti. Hotellit ja majoituspaikat muutoin täyteen buukattu. Myös leirintäalue. Paikkakunnan ravintolat, terassit, myös festarialueella olevat, tekivät tuottoa ja myös työpaikkoja. Muutenkin paikkakunnalla tuli lisämyyntiä kauppoihin jne.
Puhumattakaan artisteista ja mukana olevista työntekijöiden palkoista.
Onhan festareiden ja vastaavien peruuntuminen iso tappio monella tavalla.
Toivottavasti ainakin osa tästä systeemistä toipuu rahallisesti ja myös terveydellisesti ja toiminta jatkuu kuten ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös tupakkatuotanto- ja myynti pitäisi lopettaa ja alkoholi mennä kortille.
Astmaiset ja muut tupakkamyrkyn vihaajat kiittäisivä ja se toisi kansanterveydellisesti paljon säästöä, kun tupakka- ja alkoholijohteiset syöpäpotilaat vähenisivät merkittävän paljon, toisi rauhaa koteihin ja puhdasta luontoa ilman röökinkatkua.
Minulle riittäisi, että sätkäntupruttelijat siirtyisivät käyttämään ainoastaan nuuskaa.
Se auttaisi jo helkatin paljon ja pystyisin pitämään makuuhuoneeni ikkunaakin kerrankin auki, eikä tarvitsisi karttaa nikotiininistejä myrkkysavun takia.
Arvostan enemmän nuuskaajia, varsinkin niitä jotka heittävät tyynyt ja purut roskiin eikä ympäristöön.Autoiletko? Lapsella mopo?
ps. itse en tupakoi, naurattaa vain nuo myrkkysavukommentit.
Ei ole autoa eikä mopoa. Ei ole lapsia.
Miksi ne naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astmaiset ja muut tupakkamyrkyn vihaajat kiittäisivä ja se toisi kansanterveydellisesti paljon säästöä, kun tupakka- ja alkoholijohteiset syöpäpotilaat vähenisivät merkittävän paljon, toisi rauhaa koteihin ja puhdasta luontoa ilman röökinkatkua.
Minulle riittäisi, että sätkäntupruttelijat siirtyisivät käyttämään ainoastaan nuuskaa.
Se auttaisi jo helkatin paljon ja pystyisin pitämään makuuhuoneeni ikkunaakin kerrankin auki, eikä tarvitsisi karttaa nikotiininistejä myrkkysavun takia.
Arvostan enemmän nuuskaajia, varsinkin niitä jotka heittävät tyynyt ja purut roskiin eikä ympäristöön.Niin. Tämä jos mikä on ihmisoikeuksien polkemista, kun ei saa hengittää edes raikasta ilmaa, vaan on pakko haistella myrkkykatkuja naapurista, jos helteen takia on pakko avata ikkuna, etä voi nukkua.
En nyt sanoisi ihmisoikeuden, mutta terveys voi olla toki vaarassa pitemmän päälle. Siinä ei monet tupakoitsijat ymmärrä, että se vaikuttaa muihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan enemmän nuuskaajia, varsinkin niitä jotka heittävät tyynyt ja purut roskiin eikä ympäristöön.Niin. Tämä jos mikä on ihmisoikeuksien polkemista, kun ei saa hengittää edes raikasta ilmaa, vaan on pakko haistella myrkkykatkuja naapurista, jos helteen takia on pakko avata ikkuna, etä voi nukkua.
Minua taas häiritsee liikenne, varsinkin mopot.
Kielletäään kaikki häiritsevä samalla.
Niin ja lätkä ärsyttää muuten vain, joten ei jatkossa kisakatsomoita. Jengihän juo samalla.
Grillaus -> olut, kielletään grillaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi ihmisoikeuden, mutta terveys voi olla toki vaarassa pitemmän päälle. Siinä ei monet tupakoitsijat ymmärrä, että se vaikuttaa muihinkin.
autoiletko? Onko polttomoottori käsitteenä tuttu?
Niin sinä et seuraa. Itse taas seuraan aina ja kaikkea joten minulle se olisi ikävä menetys ja oikeasti urheilu on tärkeä asia ollut jo lapsesta saakka ja myös sen seuraaminen. Jatkoa tuohon viestiin, jossa puolustien konserttien pitoa. Sivusta.