Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entäs jos festivaaleja, rock-konsertteja ja kaljakelluntaa ei sallittaisi enää koskaan?

Vierailija
26.04.2020 |

Minulle se kävisi oikein hyvin ja olisi vaan hyvä, jos kaikki turha känniriekkuminen, älämölö ja luonnon roskaaminen jäisi pois kokonaan.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös tupakkatuotanto- ja myynti pitäisi lopettaa ja alkoholi mennä kortille.

Astmaiset ja muut tupakkamyrkyn vihaajat kiittäisivä ja se toisi kansanterveydellisesti paljon säästöä, kun tupakka- ja alkoholijohteiset syöpäpotilaat vähenisivät merkittävän paljon, toisi rauhaa koteihin ja puhdasta luontoa ilman röökinkatkua.

Minulle riittäisi, että sätkäntupruttelijat siirtyisivät käyttämään ainoastaan nuuskaa.

Se auttaisi jo helkatin paljon ja pystyisin pitämään makuuhuoneeni ikkunaakin kerrankin auki, eikä tarvitsisi karttaa nikotiininistejä myrkkysavun takia.

Arvostan enemmän nuuskaajia, varsinkin niitä jotka heittävät tyynyt ja purut roskiin eikä ympäristöön.

Autoiletko? Lapsella mopo?

ps. itse en tupakoi, naurattaa vain nuo myrkkysavukommentit.

Vierailija
22/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos me saatais persu- tai is lamistidiktaattori, niin toteutuis.

Mtä ihmettä tarkoitat???Eihän näillä kummallakaan ole mitään yhteyttä Ap:n aloitukseen.

Onhan nimenomaan. Ei mikään demokraattinen hallitus tuollaista päätöstä tekisi.

SDP on ainoa aseellisen kapinan aloittanut puolue suomessa. Se on sitä parempaa demokratiaa kun punikit nostaa päätään.

Heillä ei ole mitään diktatuuria koskaan Suomessa ollut. Ja me valkoiset voitettiin sisällissota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten täytyy herätä! Meillä on nyt jo koko maa täynnä masentuneita syrjäytyneitä ja vihaisia aikuisia.

Nyt olisi jo korkea aika muuttaa mentaliteetti ja yrittää pitää hauskaa ja olla muiden ihmisten kanssa.

Suomalaisten introverttiyys, vakava ja veltto olo tuhoavat kaiken.

Vierailija
24/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljakelluntaa voi olla vaikea kieltää kun ei sillä ole edes virallista järjestäjää.

Toki poliisi voi mennä päivystämään joen varteen ja onkimaan kumiveneissään ja uimapatjoilaan kelluvia kaljoittelijoita, mutta vähän hankalaa se on.

Vierailija
25/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma miten tyytyväisenä enemmistö katsoo näitä järjettömiä rajotustoimia ja oikein vaatii lisää oikeuksiensa polkemista. Muuttakaa Pohjois-Koreaan.

Tässä korona hommassa haisee nimenomaan oikeuksien poisottaminen määräämättömäksi ajaksi. Ensin se oli noin 2kk. Nyt puhutaan jo vuosista. Seuraavaksi vuosikymmenistä.

Vierailija
26/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenteko pitäisi kieltää, turhaa hommaa eikä koske minua. Päiväkodit ja koulut lopullisesti kiinni, en tarvitse niitä. Olisin niin onnellinen:))))))))))) Myös urheilu tv:stä kieltoon, minä en sitä tarvi. Minun lempiohjelmia tilalle. Minäminäminäminäää. Liha-ja maitotuotteet ikuiseen kieltoon, en tarvitse niitä. Oi mikä paratiisi:))))))) Vtut muista.

Urheilun kieltäminen ennen festareita. Aiheuttaa ryyppäämistä ja aggressiivista käytöstä. Plus haittaa se mölinä ja huuto naapureiden elämää.

Minä en seuraa mitään niin kaikki urheilu pois.

Vierailija
27/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mtä ihmettä tarkoitat???Eihän näillä kummallakaan ole mitään yhteyttä Ap:n aloitukseen.

SDP on ainoa aseellisen kapinan aloittanut puolue suomessa. Se on sitä parempaa demokratiaa kun punikit nostaa päätään.

Heillä ei ole mitään diktatuuria koskaan Suomessa ollut. Ja me valkoiset voitettiin sisällissota.

Niin no, hallitsi ne puolta suomea hetken aikaa, ja voit kysyä itseltäsi millainen suomi olisi ollut jos he olisivat voittaneet...

Vierailija
28/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma miten tyytyväisenä enemmistö katsoo näitä järjettömiä rajotustoimia ja oikein vaatii lisää oikeuksiensa polkemista. Muuttakaa Pohjois-Koreaan.

Tässä korona hommassa haisee nimenomaan oikeuksien poisottaminen määräämättömäksi ajaksi. Ensin se oli noin 2kk. Nyt puhutaan jo vuosista. Seuraavaksi vuosikymmenistä.

Juuri näin.

Ranskassa on ollut terroriuhan varjolla poikkeustila jo 5 vuotta, Yhdysvalloissa kohta 19 vuotta.

Kammottavaa seurata, miten suuri himo ihmisillä on pienimmälläkin verukkeella polkea ihmisoikeudet, oikeusvaltio ja demokratia syvimpää suohon.

Vierailija
29/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljakelluntaa voi olla vaikea kieltää kun ei sillä ole edes virallista järjestäjää.

Toki poliisi voi mennä päivystämään joen varteen ja onkimaan kumiveneissään ja uimapatjoilaan kelluvia kaljoittelijoita, mutta vähän hankalaa se on.

No se olisi oikeus ja kohtuus jos niitä saisi vain ampua.

Vierailija
30/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihan tavallisten ihmisten ihannointi ja kaipaus fasismia kohtaan on kyllä hämmentävää ja huolestuttavaa. Kai te ymmärrätte, että eivät ne kiellot siihen lopu, kun kerran on päätetty, että ihmisoikeuksilla ei ole väliä?

Se mikä lähinnä hämmentää, on kommenttisi - Miten ihmisten ihannointi ja kaipaus fasismia kohtaan kuuluu tähän aiheeseen yhtään mitenkään???

Vierailija
31/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös tupakkatuotanto- ja myynti pitäisi lopettaa ja alkoholi mennä kortille.

Astmaiset ja muut tupakkamyrkyn vihaajat kiittäisivä ja se toisi kansanterveydellisesti paljon säästöä, kun tupakka- ja alkoholijohteiset syöpäpotilaat vähenisivät merkittävän paljon, toisi rauhaa koteihin ja puhdasta luontoa ilman röökinkatkua.

Minulle riittäisi, että sätkäntupruttelijat siirtyisivät käyttämään ainoastaan nuuskaa.

Se auttaisi jo helkatin paljon ja pystyisin pitämään makuuhuoneeni ikkunaakin kerrankin auki, eikä tarvitsisi karttaa nikotiininistejä myrkkysavun takia.

Arvostan enemmän nuuskaajia, varsinkin niitä jotka heittävät tyynyt ja purut roskiin eikä ympäristöön.

Niin. Tämä jos mikä on ihmisoikeuksien polkemista, kun ei saa hengittää edes raikasta ilmaa, vaan on pakko haistella myrkkykatkuja naapurista, jos helteen takia on pakko avata ikkuna, etä voi nukkua.

Vierailija
32/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koronaa ei saada aisoihin, eikä rokotusta keksitä -  ei näitä kokoontumisia voi oikeasti ikinä enää pitää, sehän on selvä.

Ja kuka tietää, ettei niin käy? Nythän on jo todettu ne kaikki lupaavat rokotteet täysin tehottomaksi, joista niin kovasti on kohkattu.

Oletko vähän tyhmä? Voitaisiinhan, homma menisi vain niin, että tällä karsittaisiin luonnonvalintaa. Koronaselviytyjät jäävät jatkamaan sukua, ei siinä missään rajoituksissa eleltäis. Kuka se sinunkin ruokasi maksaisi, nii? Ei kukaan.

Itse olet tyhmä, kun edes ehdotat moista toisten murrrhaamista!!

Ja kuka on se "Luonto", joka valitsee toiset ihmiset elämään, toiset kuolemaan??

Entä miksi minun ruokani pitäisi jonkun toisen maksaa??

Vierailija
33/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastenteko pitäisi kieltää, turhaa hommaa eikä koske minua. Päiväkodit ja koulut lopullisesti kiinni, en tarvitse niitä. Olisin niin onnellinen:))))))))))) Myös urheilu tv:stä kieltoon, minä en sitä tarvi. Minun lempiohjelmia tilalle. Minäminäminäminäää. Liha-ja maitotuotteet ikuiseen kieltoon, en tarvitse niitä. Oi mikä paratiisi:))))))) Vtut muista.

Urheilun kieltäminen ennen festareita. Aiheuttaa ryyppäämistä ja aggressiivista käytöstä. Plus haittaa se mölinä ja huuto naapureiden elämää.

Minä en seuraa mitään niin kaikki urheilu pois.

Molemmat riekkujaiset vaan pois, niin on rauha maassa!

Vierailija
34/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt ihmisten kontrollinhalua. Jos itse ei jostain pidä, muutkaan eivät saisi pitää tai tehdä. Mikä teitä kontrollifriikkejä vaivaa?

Vierailija
35/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tekisi, jos korona riehuisi aina vaan - eihän sitä voida ihan kaikkia sentään tapppaa, vaikka sinä niin kovasti sitä haluaisitkit.

Vierailija
36/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan samalla lopetetaan teatteri, elokuvanäytökset, ooppera, toritapahtumat, sirkus, muutkin konsertit, ja muut vastaavat yleisötapahtumat.

Juu, ilman muuta - kaikki vaan pois, jos kerran korona edelleen vaan riehuisi.

Jokainen voi näitä kotonaan katselle netistä.

Vierailija
37/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja kesken kaiken - tajuaako monikaan, että meillä on kommunistihallitus (diktatuuri) juuri nyt vallassa??

Odottakaas kun oikein pääsevät vauhtiin, sitä en haluaisi enää olla näkemässä ja kokemassa!!

Vierailija
38/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihan tavallisten ihmisten ihannointi ja kaipaus fasismia kohtaan on kyllä hämmentävää ja huolestuttavaa. Kai te ymmärrätte, että eivät ne kiellot siihen lopu, kun kerran on päätetty, että ihmisoikeuksilla ei ole väliä?

Kenellä tässä on "tavallisten ihmisten ihannointia" ja fasismia kohtaan kaipautta? Sinullako?

Ei minulla ainakaan, ne ovat minulle kauhistuksia. Ap

No oletko vähän tyhmä luullessasi, että jos rokotetta ei keksitä tai immuniteettia synny, niin etteikö elämä jatkuisi normaalisti ennen pitkää? Onko tupakkatuotteet kielletty? Tai liikenne? Tai kausiflunssat? Se ois aivan sama tilanne silloin. Se ois vaan tosi kätevää, kun kaikki heikot kuolisivat pois vahvojen tieltä.

T: SS-Obersturmbannführer Rudolf Höss

Vierailija
39/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten täytyy herätä! Meillä on nyt jo koko maa täynnä masentuneita syrjäytyneitä ja vihaisia aikuisia.

Nyt olisi jo korkea aika muuttaa mentaliteetti ja yrittää pitää hauskaa ja olla muiden ihmisten kanssa.

Suomalaisten introverttiyys, vakava ja veltto olo tuhoavat kaiken.

Itse ainakin olen melko masentunut ja syrjäytynyt nuori ja en todellakaan silti ole kieltämässä ketään pitämästä hauskaa ja jos oikein hyvin käy voin joskus itsekin vielä mennä johonkin konserttiin tai muuhun vastaavaan ja vaikka en sinne menisikään niin kuuntelen sitten musiikkia senkin edestä kotoa käsin ja katson ehkä tv:n tai netin välityksellä fiiliksiä sieltä. Introvertti silti olen myös, mutta varsinkin musiikkia arvostan todella paljon. Oikeastaan se on omalla kohdalla vähän niin, että saan vaan voimaa kaikista tapahtumista vaikka en edes itse olisi siellä. Jotenkin se kaikki tuo sellaisen tunteen, että olen osa sitä kaikkea jopa kotoa käsin ja netistäkin katsottuna moni konsertti tai vastaava piristää mieltä. Jos nämä lopetettaisiin niin minultakin menisi aika iso osa kaikkea hyvää pois elämästäni. Puhumattakaan tietenkään niistä, jotka paikan päälle menevät. Eli en suostu olemaan se ilonpilaaja, vaikka elämässäni monia surullisia asioita. Ainoa asia mikä itseä huolettaa on varmasti vaan roskaaminen ja esim kaljakellujat saisivat ne roskansa kerätä. Muuten se kaikki ei ole  minulta pois.

Vierailija
40/53 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hiihto- maraton- thrialthon- kehonrakennus, fitnes- twerkkaus- painonnosto- ja vastaavat tapahtumat saa kieltää.

Jalkapallo myös, jääkiekkoa voi olla silloin kun Suomi pelaa.

Golf- tennis- pesäpallo- lentopallo- ja vastaavat tapahtumat.

En näistä niin välitä joten ei niitä muutkaan tarvitse.