Entäs jos festivaaleja, rock-konsertteja ja kaljakelluntaa ei sallittaisi enää koskaan?
Minulle se kävisi oikein hyvin ja olisi vaan hyvä, jos kaikki turha känniriekkuminen, älämölö ja luonnon roskaaminen jäisi pois kokonaan.
Kommentit (53)
Voidaan lopettaa tällä päätöksellä *kopauttaa pöytää*.
Mikä hinku teillä on kieltää kaikilta muilta sellainen, mikä itseänne ei satu kiinnostamaan? Ei sivistyneessä yhteiskunnassa toimita niin. Elinkeinon- ja kokoontumisvapaus ovat ihmis- ja perusoikeuksia.
En käy noissa missään ikinä mutta ei ne haittaakaan, paitsi kaljakellunta.
Typerä tapahtuma jossa eivät osallistujat piittaa kikkaraisenkaan vertaa ympäristöstä. Sotkevat luonnon ja jättävät roskansa ja paskansa joen pohjille ja rannoille.
Toisin kuin järjestetyt festarit, missä erikseen puhtaanapitohuolto, kaljakellunnassa kukaan ei ota vastuuta.
Myös tupakkatuotanto- ja myynti pitäisi lopettaa ja alkoholi mennä kortille.
Astmaiset ja muut tupakkamyrkyn vihaajat kiittäisivä ja se toisi kansanterveydellisesti paljon säästöä, kun tupakka- ja alkoholijohteiset syöpäpotilaat vähenisivät merkittävän paljon, toisi rauhaa koteihin ja puhdasta luontoa ilman röökinkatkua.
Jos me saatais persu- tai is lamistidiktaattori, niin toteutuis.
Tämä ihan tavallisten ihmisten ihannointi ja kaipaus fasismia kohtaan on kyllä hämmentävää ja huolestuttavaa. Kai te ymmärrätte, että eivät ne kiellot siihen lopu, kun kerran on päätetty, että ihmisoikeuksilla ei ole väliä?
Jos koronaa ei saada aisoihin, eikä rokotusta keksitä - ei näitä kokoontumisia voi oikeasti ikinä enää pitää, sehän on selvä.
Ja kuka tietää, ettei niin käy? Nythän on jo todettu ne kaikki lupaavat rokotteet täysin tehottomaksi, joista niin kovasti on kohkattu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihan tavallisten ihmisten ihannointi ja kaipaus fasismia kohtaan on kyllä hämmentävää ja huolestuttavaa. Kai te ymmärrätte, että eivät ne kiellot siihen lopu, kun kerran on päätetty, että ihmisoikeuksilla ei ole väliä?
Kenellä tässä on "tavallisten ihmisten ihannointia" ja fasismia kohtaan kaipautta? Sinullako?
Ei minulla ainakaan, ne ovat minulle kauhistuksia. Ap
Lastenteko pitäisi kieltää, turhaa hommaa eikä koske minua. Päiväkodit ja koulut lopullisesti kiinni, en tarvitse niitä. Olisin niin onnellinen:))))))))))) Myös urheilu tv:stä kieltoon, minä en sitä tarvi. Minun lempiohjelmia tilalle. Minäminäminäminäää. Liha-ja maitotuotteet ikuiseen kieltoon, en tarvitse niitä. Oi mikä paratiisi:))))))) Vtut muista.
Vierailija kirjoitti:
Mtä ihmettä tarkoitat???Eihän näillä kummallakaan ole mitään yhteyttä Ap:n aloitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Astmaiset ja muut tupakkamyrkyn vihaajat kiittäisivä ja se toisi kansanterveydellisesti paljon säästöä, kun tupakka- ja alkoholijohteiset syöpäpotilaat vähenisivät merkittävän paljon, toisi rauhaa koteihin ja puhdasta luontoa ilman röökinkatkua.
Minulle riittäisi, että sätkäntupruttelijat siirtyisivät käyttämään ainoastaan nuuskaa.
Se auttaisi jo helkatin paljon ja pystyisin pitämään makuuhuoneeni ikkunaakin kerrankin auki, eikä tarvitsisi karttaa nikotiininistejä myrkkysavun takia.
Arvostan enemmän nuuskaajia, varsinkin niitä jotka heittävät tyynyt ja purut roskiin eikä ympäristöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittäisi, että sätkäntupruttelijat siirtyisivät käyttämään ainoastaan nuuskaa.
Se auttaisi jo helkatin paljon ja pystyisin pitämään makuuhuoneeni ikkunaakin kerrankin auki, eikä tarvitsisi karttaa nikotiininistejä myrkkysavun takia.
Arvostan enemmän nuuskaajia, varsinkin niitä jotka heittävät tyynyt ja purut roskiin eikä ympäristöön.
Niin. Miksei muita tupakkatuotteita lopeteta ja vain nuuskaa saisivat kaikki itsestään välittämättömät käyttää, mutta se ei kiusaisi muita ihmisiä.
Tottakai nämäkin tulevat kalliiksi suusyöpineen yhteiskunnalle, mutta maksavathan ne veroa yhteiskunnalle syöpänsä hoitoa varten edes vähän.
Tervetuloa 70-luvun rauha kaduille.
Vierailija kirjoitti:
Jos koronaa ei saada aisoihin, eikä rokotusta keksitä - ei näitä kokoontumisia voi oikeasti ikinä enää pitää, sehän on selvä.
Ja kuka tietää, ettei niin käy? Nythän on jo todettu ne kaikki lupaavat rokotteet täysin tehottomaksi, joista niin kovasti on kohkattu.
Oletko vähän tyhmä? Voitaisiinhan, homma menisi vain niin, että tällä karsittaisiin luonnonvalintaa. Koronaselviytyjät jäävät jatkamaan sukua, ei siinä missään rajoituksissa eleltäis. Kuka se sinunkin ruokasi maksaisi, nii? Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mtä ihmettä tarkoitat???Eihän näillä kummallakaan ole mitään yhteyttä Ap:n aloitukseen.
Onhan nimenomaan. Ei mikään demokraattinen hallitus tuollaista päätöstä tekisi.
Kunhan samalla lopetetaan teatteri, elokuvanäytökset, ooppera, toritapahtumat, sirkus, muutkin konsertit, ja muut vastaavat yleisötapahtumat.
Siis eikö koskaan ikinä saa mitään kivaa olla?? Pitääkö elämä olla vain työ, ti ja to lenkki tuulipuvussa, ja möllöttäminen kotona? Pitääkö koko elämä olla sellaista että nyt olen vakava, olen suorittaja aikuinen?
ETTEKÖ YMMÄRRÄ ETTÄ TERVEYDELLE SE ON PELKÄSTÄÄN TERVELLISTÄ JUHLIA TAI TEHDÄ HAUSKOJA ASIOITA?
Maailmansodan aikana perhe, yhteisöllisyys ja juhlat olivat elintärkeitä ihmisille jotta ne kestivät sitä ankeeta arkea.
Mitä suomalaiset taas tekevät? Möllöttävät yksin kotona, tunkevat ittensä roskaa ja masentuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nimenomaan. Ei mikään demokraattinen hallitus tuollaista päätöstä tekisi.
SDP on ainoa aseellisen kapinan aloittanut puolue suomessa. Se on sitä parempaa demokratiaa kun punikit nostaa päätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä tässä on "tavallisten ihmisten ihannointia" ja fasismia kohtaan kaipautta? Sinullako?
Ei minulla ainakaan, ne ovat minulle kauhistuksia. Ap
No oletko vähän tyhmä luullessasi, että jos rokotetta ei keksitä tai immuniteettia synny, niin etteikö elämä jatkuisi normaalisti ennen pitkää? Onko tupakkatuotteet kielletty? Tai liikenne? Tai kausiflunssat? Se ois aivan sama tilanne silloin. Se ois vaan tosi kätevää, kun kaikki heikot kuolisivat pois vahvojen tieltä.
Se olisi jo lähellä Paratiisia. Olisi aina rauhallista ja mukavan siistiä.