Pääset hotelliaamiaiselle. Saat ottaa viittä asiaa. Mitä ne ovat?
Kommentit (1262)
Erikoiskahvi, hapanjuurisämpylä, hyvä kinkku, paprika ja hedelmät.
Tuoremehu, kanamuna tai kala, pekoni, sämpylä ja siihe kasvikset, minulle ei aamupuuro maistu.
Kahvi
tuoremehu / shotti esim. inkivääri / smoothie
kananmuna mustapippurilla ja suolalla
tuoreita hedelmiä ja marjoja
Monivilja/ siemenleipä + voi ja salaattia, tomaattia ja paprikaa / hummusta.
Paahtoleipää, juustoa, oivariinia, kahvia ja lasi vettä.
Kahvi, kahvi, kahvi, kahvi, kahvi.
Tuliko viisi täyteen.
Kahvi, toinen kahvi ja kolmas kahvi. Vesi ja kananmunakokkeli.
Kahvi, mehu, munakokkeli, leipä päällisillä, pekonia.
Kahvi,sämpylä lisukkeineen,tuoremehu,muroja.
Kahvi, pekonit, paistettu kananmuna, tuore appelsiinimehu, puuro
Vihannekset, marjat ja hedelmät, vesi ja kahvi.
Kahvi, appelsiinituoremehu, hedelmäsalaatti, paahtoleipää, hummusta
(ottaisin vielä chiavanukasta ja kasviksia leivälle, kiitos!)
Ja vettä!
Puuro, kahvi, pekoni, tuore leipä, tomaatti
Tuoremehu, munakokkeli, jogurtti marjoilla ja kaakao.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi, tuoremehu, kaurapuuro jos on veteen keitetty, marjoja, leipä, paprikaa.
Usein hotelliaamiaisella ei vegaaneille tuon lisäksi paljon muuta olekaan.
Eikä tarvitse ollakaan. Nytkin on vegepaskaa tarjolla ihan liikaa, koko ajan saa olla tarkkana ettei vahingossa ota lautaselle jotain tofua tai härkistä tai jotain muuta imitaatiosontaa.
Miksi suurin osa mainitsee kahvin, onko se joku riippuvuus.
Kysymys oli tehty korona-ajan alkumetreillä, jolloin hotellien aamiaisbuffeteista sai vain haaveilla.
Appelsiinimehu, pekoni,lihapullat, nakit, juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suurin osa mainitsee kahvin, onko se joku riippuvuus.
On.
viittä parasta paikallista olutta, kitoooos!
Puuro, tee, jugurtti, marjoja, vohveli tai jokin paikallinen erikoisuus.