Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin vain kadota/lakata olemasta. Tässä maailmassa ei ole enää mitään mua varten.

Vierailija
26.04.2020 |

Eikä minulla ole tälle maailmalle mitään annettavaa. Voisinpa vaan kadota ja lakata olemasta.
Olen vammainen riesa kaikille eikä mikään voi mua parantaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tai kuuntele avaruusdokumentteja. Et ehkä avaruuteen pääse, mutta mieli ainakin laajenee. Enkä nyt vitsaile, vaan oikeasti siellä on mielenkiintoisia juttuja.

Vierailija
2/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile huumeita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ajatella aina että mitä on itsellä annettavaa, eikä sitä mitä on itselle tarjottavana.

Minä olen vammaisten avustaja, ja pelkästään vamma ei kyllä ole mikään syy sille ettei ihminen saa tai anna mitään.

Vierailija
4/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ajatella aina että mitä on itsellä annettavaa, eikä sitä mitä on itselle tarjottavana.

Minä olen vammaisten avustaja, ja pelkästään vamma ei kyllä ole mikään syy sille ettei ihminen saa tai anna mitään.

Ei minulla ole mitään annettavaa kuten aloituksessa kerroin.

Ap

Vierailija
5/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään elämällä ole mitään merkitystä isossa mittakaavassa. Jokainen voi yrittää löytää omalle elämälleen merkityksen, toisilta se onnistuu paremmin, varmaankin vaatii vähän narsistisen persoonallisuuden tosin. 

Vierailija
6/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli se että on jatkuvasti jotain annettavaa ja otettavaa on ainoa syy miksi elää?

Vierailija
7/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun korona on ohi niin käyppä kuule bingossa ja päivätansseissa, molemmissa on tosi hauskaa ja bingosta jos sattuu voitto tulemaan niin on kokopäivän hyvä olo

Vierailija
8/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli se että on jatkuvasti jotain annettavaa ja otettavaa on ainoa syy miksi elää?

No nykymaailmassa kyllä, esim. työpanos. Lisäksi vammaisia tuottamattomia yksilöitä ei katsota hyvällä.

Ap

Vierailija
9/9 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvä! Heipat ap:lle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä