Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaan miehen löytämisen vaikeus?

Vierailija
25.04.2020 |

Monet varkkaalta vaikuttavista julkkiksista ovatkin oikeasti ulosotossa, joten heihin ei kannata panostaa. Olen hehkeä ja hyvännäköinen (paljon seuraajia instassa), joten ansaitsen jotain parempaa. Mikä olisi helpoin tapa päätellä miehen omaisuus-arvo parisuhdemarkkinoilla?

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotiedot ovat julkisia. Katselet sieltä suurituloisia. Kannattaa kiinnittää erityisesti huomiota, että pääomatulot ovat suuria.

Muista kuitenkin, että niille on muitakin ottajia. Kannattaa pitää ulkonäkö kuosissa ja olla himokas myös huonoina päivinä.

Vierailija
2/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työssä hän on tällä hetkellä?Mikäon palkka? Onko ura nousujohteinen eli onko hänellä kysyntää työmarkkinoilla siellä ja täällä? Onko ammatti tulevaisuuden ammatti? Joo eikä mikään juhlissa juoksija, alkoholin lipittäjä eikä miesmissi, sellaiset on turhakkeita eikä siitä seuraa mitään hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys:puheliaat miehet on pahimpia, heidän sanatulvastaan suurin osa on täyttä paskaa. Asiaa miehen pitää puhua, muunlaiset on ihan out.

Vierailija
4/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso verotiedot. Sulle siis käy joku luonteeltaan ihan hemmetin mulkku, mutta kunhan on vain rikas?

Vierailija
5/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, katso että se on vanhaa rahaa.

Muistat vain että sen top 0.1% perässä on joku muukin, joten sinun pitää myös olla sitä top 0.1%

Tom Bradyyn vaadittiin Gisele Bündchen

Vierailija
6/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elämässään menestynyt mies tyytyisi johonkin instatyrkkyyn, kun tarjolla on myös laatunaisia?

Vierailija
7/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heititpä pahan. Et ole ajatellut lesboksi ryhtyä? On todennäköisempää löytää varakas nainen ja kummankin kääntyä lesboksi, kuin löytää tästä luvattujen loisten maasta mies joka edes kustantaa oman elämisensä.

Vierailija
8/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä työssä hän on tällä hetkellä?Mikäon palkka? Onko ura nousujohteinen eli onko hänellä kysyntää työmarkkinoilla siellä ja täällä? Onko ammatti tulevaisuuden ammatti? Joo eikä mikään juhlissa juoksija, alkoholin lipittäjä eikä miesmissi, sellaiset on turhakkeita eikä siitä seuraa mitään hyvää.

Töissä? Ura?

Luulin että nyt haettiin varakasta eikä duunaria.

Vierailija
9/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on miehenä yliopistoprofessori. Ja perinteiset iskukeinot toimi hyvin häneen....

Vierailija
10/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hehkeä enkä edes hyvännäköinen omasta mielestäni, mutta varakkaat miehet ovat aina olleet kiinnostuneita minusta. Ehkä johtuu hyväpalkkaisesta ammatistani. 

Vierailija
11/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun antaa omaisuuden vaikuttaa parinvalinnassa se on pohjimmiltaan vain itsensä myymistä, jollet itsekin ole kartanonomistaja. Mitä annat vastineeksi?

Miestä etsiessä saa ihastua toisen ominaisuuksiin, kuten vaikka siihen että hän vaikuttaa elämässä pärjäävältä ja menestyvältä . Mutta ei niihin sijoituksiin tai perämetsiin. Se potkaisee takaisin vielä joskus ja lujaa.

Vierailija
12/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävä totuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi elämässään menestynyt mies tyytyisi johonkin instatyrkkyyn, kun tarjolla on myös laatunaisia?

Liukas pillu ja antavainen mieli korvaa akateemiset opinnot.

Gisele Bündchenin (Tom Bradyn puoliso) vahvuus ei välttämättä ole akateeminen koulutus, silti hänellä menee varsin kelvollisesti.

Vierailija
13/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

n32 kirjoitti:

No minulla on miehenä yliopistoprofessori. Ja perinteiset iskukeinot toimi hyvin häneen....

Proffat harvemmin on varakkaita, osa kyllä tienaa ihan kohtuullisesti. 

Mutta uteliaisuudesta, onko teillä paljonkin ikäeroa ja miten tutustuit häneen? Oliko hän proffa jo silloin kun tutustuitte vai oletko pyydystänyt hänet jo aiemmin?

Vierailija
14/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun antaa omaisuuden vaikuttaa parinvalinnassa se on pohjimmiltaan vain itsensä myymistä, jollet itsekin ole kartanonomistaja. Mitä annat vastineeksi?

Miestä etsiessä saa ihastua toisen ominaisuuksiin, kuten vaikka siihen että hän vaikuttaa elämässä pärjäävältä ja menestyvältä . Mutta ei niihin sijoituksiin tai perämetsiin. Se potkaisee takaisin vielä joskus ja lujaa.

Ei kannata uskoa kaikkea netissä kirjoitettua todeksi.

Vierailija
15/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla olisi jo jotkut saksa/usa milj. kolkuttamassa ovelle, jos olisit oikeasti kuuma + paljon seuraajia instassa.

Vierailija
16/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

n32 kirjoitti:

Ei vissiin ole suomen kielen professori. 

Vierailija
17/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet rikkaalla. Etsi sellainen jolla on kohtalaisen hyvät tulot, talous kunnossa ja on raitis ja muutenkin mukava. Niitä on paljon enemmän kuin upporikkaita. Ethän vain hae itsetuntosi nostajaa.

Vierailija
18/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä oon!

Vierailija
19/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

n32 kirjoitti:

Puhuttiin rikkaista

Vierailija
20/122 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen joitakin Suomen rikkaimpia ihmisiä jollain tavoin. Näillä miehillä on puolisoina ihan tavalliset ja tavallisen näköiset naiset. Toki monet naiset ovat nättejä ikäisekseen ja hoidettuja (eivät edes tätä kaikki). Jos mies itse on koulutettu, hänellä on myös koulutettu puoliso. En tiedä ketään todella rikasta miestä, joka olisi instatyrkyn kanssa. Ihan tavallisen nättien, fiksujen naisten kanssa ovat kimpassa nämä vanhan ja uuden rahan miehet.

Instatyrkkyjen kanssa seurustelee useimmiten nämä julkkismiestyrkyt, jotka esittävät rikasta, mutta eivät sitä ole tai tulot joku 100 000 vuodessa. Toki verotuloissa ei ole koko totuus (omaisuus, omaisuus ulkomailla piilossa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi