Rikkaan miehen löytämisen vaikeus?
Monet varkkaalta vaikuttavista julkkiksista ovatkin oikeasti ulosotossa, joten heihin ei kannata panostaa. Olen hehkeä ja hyvännäköinen (paljon seuraajia instassa), joten ansaitsen jotain parempaa. Mikä olisi helpoin tapa päätellä miehen omaisuus-arvo parisuhdemarkkinoilla?
Kommentit (122)
Rikas=matala profiili kirjoitti:
Itse tunnen joitakin Suomen rikkaimpia ihmisiä jollain tavoin. Näillä miehillä on puolisoina ihan tavalliset ja tavallisen näköiset naiset. Toki monet naiset ovat nättejä ikäisekseen ja hoidettuja (eivät edes tätä kaikki). Jos mies itse on koulutettu, hänellä on myös koulutettu puoliso. En tiedä ketään todella rikasta miestä, joka olisi instatyrkyn kanssa. Ihan tavallisen nättien, fiksujen naisten kanssa ovat kimpassa nämä vanhan ja uuden rahan miehet.
Instatyrkkyjen kanssa seurustelee useimmiten nämä julkkismiestyrkyt, jotka esittävät rikasta, mutta eivät sitä ole tai tulot joku 100 000 vuodessa. Toki verotuloissa ei ole koko totuus (omaisuus, omaisuus ulkomailla piilossa).
Niinpä. Fiksu mies haluaa useimmiten fiksun kumppanin. Pystyy erottamaan tyrkyt rahanhimoiset .
Etsi mies ulkomailta. Suomessa on kourallinen rikkaita, ja niistäkin suurin osa on suomenruotsalaisia. Ei ne mitään Insta-beibeä halua. Amerikassa voisi lykästää paremmin. Siellä on enemmän yrittämällä rikastuneita, eikä ne välttämättä halua mitään akateemista uranaista. Feminiinisellä olemuksella ja ulkonäöllä pääsee pitkälle.
n32 kirjoitti:
No minulla on miehenä yliopistoprofessori. Ja perinteiset iskukeinot toimi hyvin häneen....
Proffat ovat vasemmistolaisia pätkätyöläisiä. Työt voivat loppua pätkän jälkeen. Eivät ole edes hirveän hyvätuloisia.
Vanhan rahan ihmiset taas pariutuvat keskenään ja instassa oleminen on jokaiselle oikeasti rikkaalle täysin turn off.
Vierailija kirjoitti:
Etsi mies ulkomailta. Suomessa on kourallinen rikkaita, ja niistäkin suurin osa on suomenruotsalaisia. Ei ne mitään Insta-beibeä halua. Amerikassa voisi lykästää paremmin. Siellä on enemmän yrittämällä rikastuneita, eikä ne välttämättä halua mitään akateemista uranaista. Feminiinisellä olemuksella ja ulkonäöllä pääsee pitkälle.
Tätä Amerikka-juttua minäkin suosittelen ap:lle. Suomalaiset oikeasti rikkaat eivät missään nimessä halua instababyä eikä mitään isompaa esillä oloa. He esiintyvät Suomessa matalalla profiililla ja omaisuus on piilossa ulkomailla. Suomalainen rikas mies suosii hillitympää tyyliä hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Tuntemani rikasta miestä jahtaavat ovat kyllä liikkeellä ihan tosissaan.
Kaikki mahdolliset juhlapyhät hankkiudutaan sellaiseen paikkaan juhlimaan (eli etsimään ), missä sellaisia on mahdollista tavata.
Juhannuksena esim jollain kulkuvälineillä, mieluiten vaikka vuokraveneellä esim Nauvon. Pyöritään siellä ja saattaapa jotain matoa koukkuun osua. Kesällä muutenkin saaristoon ja jopa Ahvenanmaalle, satamiin ja rantaravitoliihin, pukeutuneena ehdottoman tasokkaasti.
Hiihtolomat, pääsiäinen, laskettelemaan.
Harrastamaan tennistä.
Verkottoityva pyrkyri-tuttava sanoi suoraan, että pelaa golfia vain siksi että siellä on mahdollisuus tutustua hyödyllisiin suhteisiin.
Että kyllä sun pitää ottaa urakka tosissaan, ja tehdä ihan selkee suunnitelma.
Ei pidä missään nimessä sortua mihinkään rokki- eikä taitelijapiireihib, yliopiston pätkä-tutkijat pitää kiertää kaukaa!
Fokus, siskoseni, fokus!
Jos haluaa kovatuloisen miehen, kannattaa ollaitse samanlainen uranainen tai sitten joku hoivaava kotitalousihminen. Useimmat tuntemani ovat niitä samanlaisia, kovatuloisia koulutettuja naisia. Kaksi paria tunnen, joissa naisella on joku kotitaloustutkinto, ovat ammattimaisia kodinhengettäriä. Instabene ei siis ole se oikea tapa, jos ap ei omaa koulutusta jne itse. Olisi parempi pysyä hyvännäköisenä, mutta ruveta joksikin kotitalousihmeeksi. Kokki, lastenhoitaja tms.
Itellä on omaisuus muutaman millin ja tulot noin 200000 tonnia vuoteen. Asun pöndellä ja ajan Toyotalla. En myöskään juo ja olen melko hiljainen.
Ei ole naiset ikinä lähestyneet ja väittäisin että pillun saantikin vaatii minulta keskivertoa enemmän töitä.
Suosittelen minäkin USA:sta jotain paksua pötkylää ja miljonääriä kalastelemaan. Niiden mielestä Skandinavia on tyylikästä ja eksoottista eikä näytä niin epätoivoiselta kuin thaikku-Filippiino-venäjä-morsian.
Huonona puolena on sitten pystyä sietämään sitä tietämättömyyden, keskiluokkaisuudrn, rahanpalvonnan yhdistelmää, vaikka elintaso toki kohdillaan.
Tapasin kerran Meksikon kalliissa rantakohteessa sellaisen ukkelin. Oli aikuisen poikansa kanssa lomalla. Kummallakin sellainen laardikroppa että huhuh. Pojalla oikein kunnollista, kuoppaista selluliittia reidet muhkuroilla, vaikka ikää varmaan 30v.
Ukko alkoi heti kertomaan suoraan rahasummia, mitä tienaa vuodessa, mulle, täysin tuntemattomalle ihmiselle!? Rahasta puhuminen on täysin epähienoja, saatika alkaa omia tulojaan vieraille ihmisille kertomaan.
Englannistakin voisi jonkun rikkaan löytää, ei yläluokkaa mutta niiden nousukkaita. Nekin pitää skandinaavista vaaleutta eleganttina.
Vierailija kirjoitti:
Katso verotiedot. Sulle siis käy joku luonteeltaan ihan hemmetin mulkku, mutta kunhan on vain rikas?
Käyhän miehillekin mikä vaan kunhan se on kaunis :p
Monet nuoremmat rikkaat ei näytä sitä ulospäin, etenki jos on toisen polven rikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Itellä on omaisuus muutaman millin ja tulot noin 200000 tonnia vuoteen. Asun pöndellä ja ajan Toyotalla. En myöskään juo ja olen melko hiljainen.
Ei ole naiset ikinä lähestyneet ja väittäisin että pillun saantikin vaatii minulta keskivertoa enemmän töitä.
Ainoa kiinnostava asia listassasi on, että et juo alkoholia (olettaen ettet myöskään käytä kannabista tms. päihteitä). Päihteetöntä miestä on vaikeaa löytää. Oletko ollut deittisivustoilla ja etsinyt päihteetöntä kumppania?
Sosialismissa ei ole rikkaita miehiä. On täällä Suomessa jotain perijöitä suomenruotsalaisissa suvuissa, mutta niilläkin ollut jo 100 vuotta omaisuus kiinni osakkeissa ja jääkaapissa vain tonnikalaa, ne vain säästää seuraavalle sukupolvelle ja käy huorissa. Yrittäjät täällä kaikki verottajan syömiä. Suosittelen, että suuntaat kroppasi aasian tai lähi-idän markkinoille. Siellä on paljon oikeasti rikkaita, paljon rikkaampia, mitä täällä kaikki yhteensä. Lue esim. Harroldsin vaimosta, tai monesta muusta köyhästä tytöstä, kenellä käynyt onni rakkaudesta rajojen ulkopuolella. Täällä sinulle ei ole mitään. Muista rakastua kuitenkin, koska muuten elämästä voi tulla aika kauheaa❤️😊🙏Good luck🙏
Kilpailu on kovaa kun muillakin on samanlaisia aikeita kuin ap:lla. Helsingin yössä tullut nähtyä rajujakin tappeluita pullea lompakkoisesta ehdokkaasta 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naiset ikinä lähestyneet ja väittäisin että pillun saantikin vaatii minulta keskivertoa enemmän töitä.Ainoa kiinnostava asia listassasi on, että et juo alkoholia (olettaen ettet myöskään käytä kannabista tms. päihteitä). Päihteetöntä miestä on vaikeaa löytää. Oletko ollut deittisivustoilla ja etsinyt päihteetöntä kumppania?
Olin Suomi24 treffeissä ja tinderissäkin, kummastakin todella huonot kokemukset. Tinderissä tuli vähän osumia ja yäittäisin että hommat kaatui siellä viimeistään siihen kun en ryyppää.
Suomi24 stä tuloksena oli vain muutama kontakti itseäni yli 10 vuotta vanhempiin naisiin, omat aloitteeni ei kelvanneet.
Kumppanini lopulta löytyi osittain tutusta varatusta naisesta jota autoin työjutuissa.
Oliskohan yritysjuridiikka sellainen ala, jota ap:n kannattaisi lähteä opiskelemaan? Juristit tienaa hyvin ja yritysjuridiikan alalla työskentelevä voi työn kautta tutustua varakkaisiin yrittäjiin tai muihin uratykkeihin. Ja jos ei natsaisi, niin ainakin olisi ne omat tulot kohdillaan eikä tarvitsisi etsiä itselleen elättäjää.
Toinen hyvä vaihtoehto päästä varakkaiden kanssa tekemisiin olisi rahoituspainotteinen KTM-tutkinto ja eteneminen varainhoitajaksi johonkin yksityispankkiin.
Eikö ihmiset kuitenkin tavallisimmin pariudu opiskeluaikana? Jos ap ei ole opiskeluvuosina onnistunut pariutumaan jonkun lupaavan nuorenmiehen kanssa, niin eiköhän tämä peli ole jo pelattu.
Tietämättäni ihastuin varakkaaseen mieheen ja hän minuun. Ei kertonut varallisuudestaan ennenkuin havaitsi etten todellakaan ole golg digger, jota en olekkaan. Raha on roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan yritysjuridiikka sellainen ala, jota ap:n kannattaisi lähteä opiskelemaan? Juristit tienaa hyvin ja yritysjuridiikan alalla työskentelevä voi työn kautta tutustua varakkaisiin yrittäjiin tai muihin uratykkeihin. Ja jos ei natsaisi, niin ainakin olisi ne omat tulot kohdillaan eikä tarvitsisi etsiä itselleen elättäjää.
Toinen hyvä vaihtoehto päästä varakkaiden kanssa tekemisiin olisi rahoituspainotteinen KTM-tutkinto ja eteneminen varainhoitajaksi johonkin yksityispankkiin.
Eikö ihmiset kuitenkin tavallisimmin pariudu opiskeluaikana? Jos ap ei ole opiskeluvuosina onnistunut pariutumaan jonkun lupaavan nuorenmiehen kanssa, niin eiköhän tämä peli ole jo pelattu.
Noi haistaa noin kilometrin päästä nuo juristit ja ktm tyypit, jotka etsii rikkaita miehiä.
Ainakin tuntemani rikkaiden vaimot on jotain tyyliin opettajia ja sossuja, ja tosiaan rikkaat miehet menee naimisiin nuorina. Mielestäni niiden avioliitot on rakkausavioliittoja, ne mitä olen nähnyt, ja rikkaista miehistä, niin ne ei edes eroa, niistä pysyy tutkitusti ekassa avioliitossa yli 97%.
Ne kuolisi varmaan nauruun jostain instabeibeistä, ja ne on itse tosiaan aika räjähtäneen näköisiä vanhoissa autoissaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Sulla olisi jo jotkut saksa/usa milj. kolkuttamassa ovelle, jos olisit oikeasti kuuma + paljon seuraajia instassa.
Instaseuraajat ei tarkoita mitään. Mun yhdellä kaverilla on tuhansia seuraajia ja ei ole ulkoisesti kovin kummonen. Fitnessiä harrastaa ja naamalla kilo meikkiä. Kropaltaan sellainen persjalkainen ja tasapaksu (ei kurveja). Somehuomion avulla kuitenkin luulee olevansa jotain erityistä. Tulee myötähäpeä hänen instaa selatessa. Lähes tulkoon pelkkiä selfieitä omasta naamasta/kropasta. Ei osaa edes poseerata nätisti vaan naamalla sellainen irvistys. Jos en tuntisi, luulisin kyseessä olevan heikkolahjainen jälkeenjäänyt ihminen.
Ja ei, en ole kateellinen nainen. Olen mies, en myöskään katsele "sillä silmällä" koska olen homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla olisi jo jotkut saksa/usa milj. kolkuttamassa ovelle, jos olisit oikeasti kuuma + paljon seuraajia instassa.
Instaseuraajat ei tarkoita mitään. Mun yhdellä kaverilla on tuhansia seuraajia ja ei ole ulkoisesti kovin kummonen. Fitnessiä harrastaa ja naamalla kilo meikkiä. Kropaltaan sellainen persjalkainen ja tasapaksu (ei kurveja). Somehuomion avulla kuitenkin luulee olevansa jotain erityistä. Tulee myötähäpeä hänen instaa selatessa. Lähes tulkoon pelkkiä selfieitä omasta naamasta/kropasta. Ei osaa edes poseerata nätisti vaan naamalla sellainen irvistys. Jos en tuntisi, luulisin kyseessä olevan heikkolahjainen jälkeenjäänyt ihminen.
Ja ei, en ole kateellinen nainen. Olen mies, en myöskään katsele "sillä silmällä" koska olen homo.
Tuolta voi katsoa miltä nuo oikeasti näyttää ilman filttereitä-
https://www.reddit.com/r/Instagramreality/
Paras oli se joku jättilihava nainen, joka muokkaa itseään pieneksi ja laihaksi aasialaiseksi, ja miehet oikeasti elättää sitä kuvitellen sen olevan joku seksikäs laiha aasialaisnainen.
Hassu ajatus. Että niinkuin menisin naimisiin miehen omaisuuden kanssa. Sitten se olisikin hvetin saita ja tekisi tietysti avioehdon. Kyttäisi etten vain liho tai rupsahda. Saisi pelätä koska se vaihtaa nuorempaan, sehän saa kenet vaan rahoineen vaikka olisi vanha ja ruma kuin apina. Hah. Siinäpä hauskaa piisaisi.