Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaan miehen löytämisen vaikeus?

Vierailija
25.04.2020 |

Monet varkkaalta vaikuttavista julkkiksista ovatkin oikeasti ulosotossa, joten heihin ei kannata panostaa. Olen hehkeä ja hyvännäköinen (paljon seuraajia instassa), joten ansaitsen jotain parempaa. Mikä olisi helpoin tapa päätellä miehen omaisuus-arvo parisuhdemarkkinoilla?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hääppöistä, jos vain 117 miljonääriä tuli vuoden aikana. Luulisi, että Suomen kokoisessa maassa heitä voisi tulla useampikin.

Onnea vaan niille, jotka noita miljonäärejä metsästää. Siinä joutuu itsekin tekemään kovan työn ollakseen niin houkutteleva, että kelpaa heille. Ei saisi olla tyhjäpää, mutta pitäisi olla kaunis. Ja pitäisi sietää noiden ukkojen menemisiä. Yrityspuolen menestyjät harvemmin ovat kotona viihtyvää sakkia. 

Vierailija
62/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vinkkiä tuosta Talouselämän jutusta siskolleni. Hänelle kelpaa vain hyvän näköinen rikas mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkomaalainen miljonääri kelpaa, niin tee haku itsestäsi rosebrides sivustolle. Siellä joutuu kilpailemaan aikamoisten kaunottarien kanssa paikasta auringossa. 

Vierailija
64/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata etsiä liian rikasta miestä. Kokemuksesta voin sanoa, että osoittautuvat melko varmasti itsekkäiksi pyrkyreiksi. Siinä nainen on vain kiiltokuvana rinnalla vailla omaa ja arvostettua roolia. 

65/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gold-digger kirjoitti:

Verotiedot ovat julkisia. Katselet sieltä suurituloisia. Kannattaa kiinnittää erityisesti huomiota, että pääomatulot ovat suuria.

Muista kuitenkin, että niille on muitakin ottajia. Kannattaa pitää ulkonäkö kuosissa ja olla himokas myös huonoina päivinä.

Näinhän sitä voi luulla, mutta esim. verotiedoissa listattu sukulaiseni on oikeasti veloissa ja puilla paljailla. Komea pääomatulo on tullut edellisvuoden maakaupoista, joista menee myös jäätävä jäännösvero.

Vierailija
66/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata etsiä liian rikasta miestä. Kokemuksesta voin sanoa, että osoittautuvat melko varmasti itsekkäiksi pyrkyreiksi. Siinä nainen on vain kiiltokuvana rinnalla vailla omaa ja arvostettua roolia. 

Sama täällä. Olen ollut tuollainen ”edustusvaimo”. Kaikki kamalaa pönötystä ja kulissia. Kun leikkiin lähdet mukaan, myyt sielusi paholaiselle.

Tällä hetkellä olen onnellisesti lähihoitajamiehen kanssa. Kultaisempaa miestä saa hakea

Vierailija
67/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietämättäni ihastuin varakkaaseen mieheen ja hän minuun. Ei kertonut varallisuudestaan ennenkuin havaitsi etten todellakaan ole golg digger, jota en olekkaan. Raha on roskaa.

Mutta voisiko rikas nainen ihan sattumalta rakastua köyhään mieheen?

Vierailija
68/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämättäni ihastuin varakkaaseen mieheen ja hän minuun. Ei kertonut varallisuudestaan ennenkuin havaitsi etten todellakaan ole golg digger, jota en olekkaan. Raha on roskaa.

Se on eri asia.

69/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialistisessa maassa on miesten todella vaikea rikastua. Nykyään rikastuminen vaatii nuoleskelua ja rikollisuutta, ennen siihen riitti suuri määrä työtä ja ahkeruutta. Nykyään on niin paljon säädöksiä, sääntelyitä ja haittatekijöitä, että ahkera yrittäjä voi lähinnä kääriä taskurahoja, ja sellaisia miehiä toki on. Mutta enää ei kengänkiillottajasta nouse tehdaspohattaa pelkällä ahkeruudella.

Sosialismi kurjistaa ja passivoi. Kun kaiken saa kelasta ja yrittämisen kynnys on todella korkea, ei miehet rikastu. Ja sehän koko systeemi tarkoituskin on. Valtaa pitävät eivät halua hankalia uusia Trumppeja maailmaan. Ja toki Trump aloitti elämänsä rikkaana, mutta totuus on myös se, että silloin oli vielä mahdollisuus rikastua ryysyistä pelkällä ahkeruudella. 

"In reality, they aren't after me, they are after you... I am just in the way!" - Donald J. Trump

USA:n vaalihuijaus, melkein 2h aihetodisteita videolla:
https://unshackledminds.com/epic-voter-fraud-compilation-all-election-t…
kuvaajana:
https://assets.lifesitenews.com/images/made/images/remote/https_www.lif…

Valtamedia valehtelee, on sosialistinen ja puolueellinen. Myös Fox NEWS kuuluu valtamediaan, vaikka kerääkin rahat pois konservatiiveilta pitämällä kanavallaan muutamaa mielipidetoimittajaa.

Kohtuullisia valtamedioita:
Sky News Australia
https://www.youtube.com/user/SkyNewsAustralia
New York Post
https://nypost.com/
Boston Herald
https://www.bostonherald.com/

Vaihtoehtomedioita:
NewsmaxTV
https://www.youtube.com/channel/UCx6h-dWzJ5NpAlja1YsApdg
Unschackled Minds
https://unshackledminds.com/

Vierailija
70/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun pitäis olla rikas, että olisi saumaa instagram-kaunottareen? Eikö tavallinen mies hyvällä luonteella riitä?

Vierailija
71/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso Madonna.

Vierailija
72/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mun pitäis olla rikas, että olisi saumaa instagram-kaunottareen? Eikö tavallinen mies hyvällä luonteella riitä?

Samanlaisia IG naisia näkyy Venäjällä ja Baltiassa. Kustanna kotona oleminen samalla kun käyt duunissa niin irtoaa varmasti.

Vierailija
73/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu ajatus. Että niinkuin menisin naimisiin miehen omaisuuden kanssa. Sitten se olisikin hvetin saita ja tekisi tietysti avioehdon. Kyttäisi etten vain liho tai rupsahda. Saisi pelätä koska se vaihtaa nuorempaan, sehän saa kenet vaan rahoineen vaikka olisi vanha ja ruma kuin apina. Hah. Siinäpä hauskaa piisaisi.

Näin siinä yleensä käy. Siksi en ymmärrä miksi joillain naisilla on niin hirveä pakkomielle rahaan, itse olen mielummin vaikka yksin kuin ottaisin miehen, jonka kanssa joutuisin aina miettiä etten liho tai vanhene. Miettikää nyt jotain Elon Muskin naista Grimes, siinä on kanssa yksi elävä kuollut. En kestäisi elää ruokavaliolla, mikä vahingoittaisi sisäelimiäni vain että saisin rikkaan miehen.

Vierailija
74/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi elämässään menestynyt mies tyytyisi johonkin instatyrkkyyn, kun tarjolla on myös laatunaisia?

Topi Sukari valitsi instatyrkyn.

Vierailija
75/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todella hyvä luonne kun noin pinnallinen olet.. ja jos mies pitää itseään tavallisen näköisenä niin se tarkoittaa, että olet ruma, koska miehet aina luulee liikoja itsestään.

Vierailija
76/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas=matala profiili kirjoitti:

Itse tunnen joitakin Suomen rikkaimpia ihmisiä jollain tavoin. Näillä miehillä on puolisoina ihan tavalliset ja tavallisen näköiset naiset. Toki monet naiset ovat nättejä ikäisekseen ja hoidettuja (eivät edes tätä kaikki). Jos mies itse on koulutettu, hänellä on myös koulutettu puoliso. En tiedä ketään todella rikasta miestä, joka olisi instatyrkyn kanssa. Ihan tavallisen nättien, fiksujen naisten kanssa ovat kimpassa nämä vanhan ja uuden rahan miehet.

Instatyrkkyjen kanssa seurustelee useimmiten nämä julkkismiestyrkyt, jotka esittävät rikasta, mutta eivät sitä ole tai tulot joku 100 000 vuodessa. Toki verotuloissa ei ole koko totuus (omaisuus, omaisuus ulkomailla piilossa).

Varmaan myös tiedät, että käyvät panemassa näitä instatyrkkyjä? Nämä miehet joilla on rahaa ja valtaa myös käyttävät niitä. Ja saavat mitä haluavat.

Vierailija
77/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kokemuksesta että rikkaat miehet vaativat enemmän kuin

perus alistuvat jampat, ole siis varovainen mitä toivot ja haaveilet.

Paras olisi kun itse keskittyisit varallisuuden kartottamiseen

ja jättäisit elätti-haaveet muualle

Vierailija
78/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu ajatus. Että niinkuin menisin naimisiin miehen omaisuuden kanssa. Sitten se olisikin hvetin saita ja tekisi tietysti avioehdon. Kyttäisi etten vain liho tai rupsahda. Saisi pelätä koska se vaihtaa nuorempaan, sehän saa kenet vaan rahoineen vaikka olisi vanha ja ruma kuin apina. Hah. Siinäpä hauskaa piisaisi.

Näin siinä yleensä käy. Siksi en ymmärrä miksi joillain naisilla on niin hirveä pakkomielle rahaan, itse olen mielummin vaikka yksin kuin ottaisin miehen, jonka kanssa joutuisin aina miettiä etten liho tai vanhene. Miettikää nyt jotain Elon Muskin naista Grimes, siinä on kanssa yksi elävä kuollut. En kestäisi elää ruokavaliolla, mikä vahingoittaisi sisäelimiäni vain että saisin rikkaan miehen.

Oppia ikä kaikki. Parikymppisenä mua suoraan sanottuna kiinnosti kahiseva heräsin todellisuuteen kuullessani eronneen edustusrouvan tarinan. Oltiin heitetty ulos keskellä talvea ja mies huusi yhteisille lapsille ettei äiti enää pääse kotiin. Aivan hirveää! Ex kiristi tuloillaan ja oli päättänyt erottaa äidin lapsistaan 😭

Vierailija
79/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso Madonna.

Voisiko rikas suomalainen nainen rakastua ihan sattumaltä köyhään suomalaiseen mieheen?

Vierailija
80/122 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo täällä kapitalistitkin elää erinlaisilla tuilla jotka eivät

riitä oikein mihinkään, euron ollessa mitä on arvoltaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi