Rikkaan miehen löytämisen vaikeus?
Monet varkkaalta vaikuttavista julkkiksista ovatkin oikeasti ulosotossa, joten heihin ei kannata panostaa. Olen hehkeä ja hyvännäköinen (paljon seuraajia instassa), joten ansaitsen jotain parempaa. Mikä olisi helpoin tapa päätellä miehen omaisuus-arvo parisuhdemarkkinoilla?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämättäni ihastuin varakkaaseen mieheen ja hän minuun. Ei kertonut varallisuudestaan ennenkuin havaitsi etten todellakaan ole golg digger, jota en olekkaan. Raha on roskaa.
Mutta voisiko rikas nainen ihan sattumalta rakastua köyhään mieheen?
Katso Madonna.
Voisiko rikas suomalainen nainen rakastua ihan sattumaltä köyhään suomalaiseen mieheen?
No mitäpä luulisit?
Vierailija kirjoitti:
No niin kaikki onnen onkijat. Nyt kannattaa tutustua uusimman Talouselämän juttuun. Sen mukaan vuonna 2019 Suomeen tuli 117 yrityskauppa miljönääriä, joista suurin osa oli miehiä. Luku voi olla oikeasti suurempikin, sillä osa yrityskaupoista ulkomaille on tehty niin, että ostaja maksaa 5-10v aikajänteellä vuosittain joko nousevaa tai laskevaa summaa myyjälle.
Joka tapauksessa lehdessä on lista ja esittely jokaisesta 117 henkilöstä. Sieltä vaan sopivaa katsomaan ja matoa koukkuun.
Oli tosi vähän naisia tuolla listalla verrattuna miehiin. Se vähän yllätti. Ja miehistä moni oli keski-ikäisiä. Ei nappaa sen ikäiset hirveästi.
Muutama kolmekymppinen mies listalla toki oli, mutta heillä onkin sitten varaa valita minkä ruusun poimivat.
Siinähän sitä sitten arvottaa elämänsä, että onko onnellisempi materian keskellä näennäisesti suhteessa, vai köyhempänä aidossa suhteessa?
Jos on yksin, niin yksinäisyyttä kestää paremmin rikkaana kuin köyhänä. Silloin on aina "toimintatonnit" käytössä ja voi tehdä melkein mitä huvittaa.
biologia hukassa kirjoitti:
tiedän kokemuksesta että rikkaat miehet vaativat enemmän kuin
perus alistuvat jampat, ole siis varovainen mitä toivot ja haaveilet.
Paras olisi kun itse keskittyisit varallisuuden kartottamiseen
ja jättäisit elätti-haaveet muualle
Rikkailla miehillä/naisilla on erilaisempi tapa selata deittisivuja. Tavikset koittaa hakea tunnetta ja kemiaa, varakkaat kokonaisvaltaista elämystä. Osa voi olla todella valikoivia eli hakevat kuoren lisäksi tietyn äö:n sekä koulutustaustan omaavia sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Rikkailla miehillä/naisilla on erilaisempi tapa selata deittisivuja. Tavikset koittaa hakea tunnetta ja kemiaa, varakkaat kokonaisvaltaista elämystä. Osa voi olla todella valikoivia eli hakevat kuoren lisäksi tietyn äö:n sekä koulutustaustan omaavia sinkkuja.
”osa” oikeastaan todella valtava osa. Koulutetut miehet ovat kiristäneet vaatimuksiaan ja jopa amispohjaisilla on äärettömän pinnalliset ja kovat vaatimukset. Jopa läskit miehet vaatii sen, ettei nainen ole kiloakaan ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämättäni ihastuin varakkaaseen mieheen ja hän minuun. Ei kertonut varallisuudestaan ennenkuin havaitsi etten todellakaan ole golg digger, jota en olekkaan. Raha on roskaa.
Mutta voisiko rikas nainen ihan sattumalta rakastua köyhään mieheen?
Katso Madonna.
Voisiko rikas suomalainen nainen rakastua ihan sattumaltä köyhään suomalaiseen mieheen?
Onhan niitäkin ollut. Harvemmin haluavat mitään nurkassa sirkuttavaa. Itsevarmat, sporttiset ja karismaattiset miehet vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”osa” oikeastaan todella valtava osa. Koulutetut miehet ovat kiristäneet vaatimuksiaan ja jopa amispohjaisilla on äärettömän pinnalliset ja kovat vaatimukset. Jopa läskit miehet vaatii sen, ettei nainen ole kiloakaan ylipainoinen.
Senpä vuoksi tapailin toissa kesänä raksamiehiä. Töiden takia jäänyt vähemmälle. Sain jopa kosintoja muodoistani huolimatta.
Sinä kesänä mulla oli aikaa mennä iltapäivisin odottamaan töistä vapautuvia miehiä ja harva pisti pahakseen päiväkahvi kutsua ;)
Jos itselläni olisi miljoonia käytettäväksi kaiken maailman huvitteluun, varmasti niin myös tekisin. 2000 euron vuorokausi hintaan saa jo mielettömän upeita naisseuralaisia ympäri Eurooppaa. Jos vaikka joka viikko investoisi tähän, niin se olisi vuodessa vasta pari sataa tuhatta kuluineen.
Ja oikeasti rikkaana en todellakaan haluaisi mitään parisuhdetta, vaan juurikin panna maailman kauneimpia naisia mitä rahalla saa.
Naisten ei kannata luulla, että kaikki rahamiehet edes etsii naista rinnalleen. He kun voivat ostaa itselleen monenlaisia nautintoja juuri silloin kun haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senpä vuoksi tapailin toissa kesänä raksamiehiä. Töiden takia jäänyt vähemmälle. Sain jopa kosintoja muodoistani huolimatta.
Sinä kesänä mulla oli aikaa mennä iltapäivisin odottamaan töistä vapautuvia miehiä ja harva pisti pahakseen päiväkahvi kutsua ;)
päivä kahvi kutsu
päivä kahvikutsu
Vierailija kirjoitti:
Etsi mies ulkomailta. Suomessa on kourallinen rikkaita, ja niistäkin suurin osa on suomenruotsalaisia. Ei ne mitään Insta-beibeä halua. Amerikassa voisi lykästää paremmin. Siellä on enemmän yrittämällä rikastuneita, eikä ne välttämättä halua mitään akateemista uranaista. Feminiinisellä olemuksella ja ulkonäöllä pääsee pitkälle.
USA:ssa kilpailu menestyneistä miehistä on todella kovaa koska maa on ikäänkuin haaveiden kohde miljoonille naisille ympäri maailman. Siksi nuoret ja vähän ikääntyneemmätkin naiset vaeltavat sinne valtavin massoin yötä päivää taistelemaan unelmien prinssistä.
En muista mikä oli ohjelman nimi, mutta joitain vuosia sitten tuli telkkarista ohjelma, jossa rikkaat jenkkimiehet ja nuoremmat kaunottaret solmivat suhteita.
Siitä jäi mieleen, kuinka yhden parin kohdalla solmittiin ihan kirjallinen sopimus siitä, mitä velvotteita naisella oli saamansa "viikkorahan" vastikkeeksi. Sopimukseen oli kirjattu, että vähintään 2 suihinottoa ja 2 yhdyntää viikossa piti olla. Lisäksi naisen piti pitää muotonsa kunnossa ja olla edustava. Oli siinä sitten jotain muitakin juttuja, mutta nuo nyt jäi mieleen.
Mies tietysti kustansi kaiken elämisen ja ylläpidon sopimuksen mukaan. Se "viikorahakin" oli joku ihan tolkuton tyyliin 50 000 dollaria viikossa, jolla nainen sai tehdä ihan mitä huvitti.
Itse en tietysti tuollaiseen pystyisi, mutta onhan noita tytön hupakoita ollut maailman sivu, joille tuo ei ole mikään ongelma. Rikkailla on yleensä myös valtaa ja he sitä myös käyttävät tavalla tai toisella.
Kannattaa teeskennellä, että miehen jutut ovat kiinnostavia ja kuunnella häntä keskittyneesti.
Jos mies uskoo kertoneensa hyvän vitsin, kannattaa nauraa.
Sen verran voin todeta täältä sivusta, että vaikka rikkaat ihmiset eivät välttämättä tee avioeroa, niin uskollista se meininki ei todellakaan ole. Rouvaksi kun alkaa niin tietää mitä on tulossa. Se vain sitten hyväksytään ja niellään. Tai jos ei hyväksy niin sitten erotaan ja jäädään tyhjän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos itselläni olisi miljoonia käytettäväksi kaiken maailman huvitteluun, varmasti niin myös tekisin. 2000 euron vuorokausi hintaan saa jo mielettömän upeita naisseuralaisia ympäri Eurooppaa. Jos vaikka joka viikko investoisi tähän, niin se olisi vuodessa vasta pari sataa tuhatta kuluineen.
Ja oikeasti rikkaana en todellakaan haluaisi mitään parisuhdetta, vaan juurikin panna maailman kauneimpia naisia mitä rahalla saa.
Naisten ei kannata luulla, että kaikki rahamiehet edes etsii naista rinnalleen. He kun voivat ostaa itselleen monenlaisia nautintoja juuri silloin kun haluavat.
Eiköhän aika moni maailman miljonäärimiehistä toimi juuri noin. Vaimo voi olla kotona lasten kanssa, mutta hektisen bisnesmaailman vastapainoksi ostetaan kaunottaria silloin tällöin hetken huvitukseksi.
Valtaosa keskituloisista miehistä voi tuollaisesta vain haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aika moni maailman miljonäärimiehistä toimi juuri noin. Vaimo voi olla kotona lasten kanssa, mutta hektisen bisnesmaailman vastapainoksi ostetaan kaunottaria silloin tällöin hetken huvitukseksi.
Valtaosa keskituloisista miehistä voi tuollaisesta vain haaveilla.
Keskituloinen saattaa sijoittaa kerralla hyvään. Useimmat kuitenkin haluaa puolisokseen toisen keskituloisen/rahaa tuovan. Pidemmän päälle on äärimmäisen raskasta tuoda leipää pöytään täysin yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran voin todeta täältä sivusta, että vaikka rikkaat ihmiset eivät välttämättä tee avioeroa, niin uskollista se meininki ei todellakaan ole. Rouvaksi kun alkaa niin tietää mitä on tulossa. Se vain sitten hyväksytään ja niellään. Tai jos ei hyväksy niin sitten erotaan ja jäädään tyhjän päälle.
Niinpä. Itse tiedän tapauksen pääkaupunkiseudulta, jossa miljonääri mies puolijulkisesti piti h oria mukanaan milloin missäkin. Samaan aikaan vaimo tiesi asiasta.
Lopulta kyseinen mies vielä maksoi rouvalleen nuoremman miehen rakastajaksi, jottei vaimon tarvinnut täysin kuihtua pois.
Outoa menoa mielestäni, mutta tuollaista se voi olla miljonäärien kerhossa. Mielummin olen aika tavallisessa parisuhteessa normaalilla järjellä varustetun ihmisen kanssa. Ja rahat elämiseen saan työnteosta.
Kumpi kolmesta? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kesänä mulla oli aikaa mennä iltapäivisin odottamaan töistä vapautuvia miehiä ja harva pisti pahakseen päiväkahvi kutsua ;)päivä kahvi kutsu
päivä kahvikutsu
Sitä voit miettiä.
Päiväkahviseuraa (nyt jopa puhelin hyväksyi tuon) jos noin haittaisi pieni virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu ajatus. Että niinkuin menisin naimisiin miehen omaisuuden kanssa. Sitten se olisikin hvetin saita ja tekisi tietysti avioehdon. Kyttäisi etten vain liho tai rupsahda. Saisi pelätä koska se vaihtaa nuorempaan, sehän saa kenet vaan rahoineen vaikka olisi vanha ja ruma kuin apina. Hah. Siinäpä hauskaa piisaisi.
Näin siinä yleensä käy. Siksi en ymmärrä miksi joillain naisilla on niin hirveä pakkomielle rahaan, itse olen mielummin vaikka yksin kuin ottaisin miehen, jonka kanssa joutuisin aina miettiä etten liho tai vanhene. Miettikää nyt jotain Elon Muskin naista Grimes, siinä on kanssa yksi elävä kuollut. En kestäisi elää ruokavaliolla, mikä vahingoittaisi sisäelimiäni vain että saisin rikkaan miehen.
Oppia ikä kaikki. Parikymppisenä mua suoraan sanottuna kiinnosti kahiseva heräsin todellisuuteen kuullessani eronneen edustusrouvan tarinan. Oltiin heitetty ulos keskellä talvea ja mies huusi yhteisille lapsille ettei äiti enää pääse kotiin. Aivan hirveää! Ex kiristi tuloillaan ja oli päättänyt erottaa äidin lapsistaan 😭
Sukulaiset asuvat erittäin vauraalla alueella. Siellä on ollut useampi avioero, jossa vaimo on heitetty ulos talosta ja avioliitosta. Näillä ex-vaimoilla ei ole ollut omaa varallisuutta. Ammattina on ollut olla kotiäiti, lasten kasvettua kotirouva.
Avioehto on turvannut miehen omaisuuden. Vaimo on näissä tapauksissa jäänyt tyhjän päälle. Kannattaa oikeasti miettiä, lähteekö tavoittelemaan hienostoelämää.
Miehen päätöksestä voi menettää kotinsa. Lasten huoltajuus menee helpommin miehelle, koska lapset voivat jäädä asumaan isän kotiin. Ystävillä on taipumus kadota, varsinkin jos ovat olleet miehen mukana tulleita jne.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu ajatus. Että niinkuin menisin naimisiin miehen omaisuuden kanssa. Sitten se olisikin hvetin saita ja tekisi tietysti avioehdon. Kyttäisi etten vain liho tai rupsahda. Saisi pelätä koska se vaihtaa nuorempaan, sehän saa kenet vaan rahoineen vaikka olisi vanha ja ruma kuin apina. Hah. Siinäpä hauskaa piisaisi.
Näin siinä yleensä käy. Siksi en ymmärrä miksi joillain naisilla on niin hirveä pakkomielle rahaan, itse olen mielummin vaikka yksin kuin ottaisin miehen, jonka kanssa joutuisin aina miettiä etten liho tai vanhene. Miettikää nyt jotain Elon Muskin naista Grimes, siinä on kanssa yksi elävä kuollut. En kestäisi elää ruokavaliolla, mikä vahingoittaisi sisäelimiäni vain että saisin rikkaan miehen.
Oppia ikä kaikki. Parikymppisenä mua suoraan sanottuna kiinnosti kahiseva heräsin todellisuuteen kuullessani eronneen edustusrouvan tarinan. Oltiin heitetty ulos keskellä talvea ja mies huusi yhteisille lapsille ettei äiti enää pääse kotiin. Aivan hirveää! Ex kiristi tuloillaan ja oli päättänyt erottaa äidin lapsistaan 😭
Sukulaiset asuvat erittäin vauraalla alueella. Siellä on ollut useampi avioero, jossa vaimo on heitetty ulos talosta ja avioliitosta. Näillä ex-vaimoilla ei ole ollut omaa varallisuutta. Ammattina on ollut olla kotiäiti, lasten kasvettua kotirouva.
Avioehto on turvannut miehen omaisuuden. Vaimo on näissä tapauksissa jäänyt tyhjän päälle. Kannattaa oikeasti miettiä, lähteekö tavoittelemaan hienostoelämää.
Miehen päätöksestä voi menettää kotinsa. Lasten huoltajuus menee helpommin miehelle, koska lapset voivat jäädä asumaan isän kotiin. Ystävillä on taipumus kadota, varsinkin jos ovat olleet miehen mukana tulleita jne.....
Monet ulkomailta muuttaneet vaimot haluaa mennä oman turvallisuutensa nimissä töihin. Joukkoon mahtuu noitakin sekä kotimaisissa että ulkomaisissa vaimoissa mitkä jää kotiin. Kotiin jäämisessä piilee suuri vaara, ellei omaa omia (palkka)tuloja.
Kyllä minä tavoittelen rikasta miestä, joka yhteisestä sopimuksesta elättää minua ihan siitä hyvästä, että saa minut. Vastapainoksi en aio pihtailla tai olla muutenkaan hankala. Puuhastelisin mieluusti omien intressien parissa päivisin ennemmin, kuin olisin vakituisessa työssä.
Toki miehen pitää olla ulkoisesti viehättävä ja älliä päässä. Ikäeroa ei saisi olla liikaa. Olen nyt 26-vuotias ja vielä on aikaa löytää kriteereihin sopiva mies.
Köyhänä miehenä en kyllä alkaisi edes tuollaiseen suhteeseen.
M38