Rikkaan miehen löytämisen vaikeus?
Monet varkkaalta vaikuttavista julkkiksista ovatkin oikeasti ulosotossa, joten heihin ei kannata panostaa. Olen hehkeä ja hyvännäköinen (paljon seuraajia instassa), joten ansaitsen jotain parempaa. Mikä olisi helpoin tapa päätellä miehen omaisuus-arvo parisuhdemarkkinoilla?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi mies ulkomailta. Suomessa on kourallinen rikkaita, ja niistäkin suurin osa on suomenruotsalaisia. Ei ne mitään Insta-beibeä halua. Amerikassa voisi lykästää paremmin. Siellä on enemmän yrittämällä rikastuneita, eikä ne välttämättä halua mitään akateemista uranaista. Feminiinisellä olemuksella ja ulkonäöllä pääsee pitkälle.
Tätä Amerikka-juttua minäkin suosittelen ap:lle. Suomalaiset oikeasti rikkaat eivät missään nimessä halua instababyä eikä mitään isompaa esillä oloa. He esiintyvät Suomessa matalalla profiililla ja omaisuus on piilossa ulkomailla. Suomalainen rikas mies suosii hillitympää tyyliä hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Minä löysin amerikkalaisesta miljonäärisuvusta hyvän miehen ja olin keski-ikäinen, ylipainoinen ja erittäin hyvin koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Helposti, katso että se on vanhaa rahaa.
Muistat vain että sen top 0.1% perässä on joku muukin, joten sinun pitää myös olla sitä top 0.1%
Tom Bradyyn vaadittiin Gisele Bündchen
Eipä kukaan ole perässä vaikka olen 0.1% eikä ulkonäössä ole vikaa. Tai no, on yksi mutta se on ulkomaalainen.
Suosittelen lukemaan esim Talouselämä tai optio lehtiä. Niistä löytyy juttuja rikkaista miehistä, joista osa on vieläpä sinkkuja. Tuollaiseen oikeasti rikkaaseen ja menestyneeseen yrittäjään kun pääsee kiinni, niin hyvä.
Yleensä ne reissaavat ties missä pitkin vuotta, ja tätä hyvittääkseen naisilleen, he myös auliisti avaavat lompakkonsa. Voit siis hyvällä tuurilla saada itsellesi paljon käyttörahaa ja omaa aikaa tehdä niillä mitä haluat.
Raha ei näy. Tai jos näkyy, niin huomaamattomasti. Siksi rikasta miestä on hankala löytää, niitä instarikkaita korviaan myöten velkaisia kyllä riittää.
eiköhän joku jethro ole enemmän sun tasoa ap
Selvitä miehen nettovarallisuus. Varat miinus velat. (Ei ne isot tulot, vaan menot)
Esim. Case
Hieno auto. Rahoitusyhtiön leasingviritys
Iso talo. Pankin omaisuutta (ainakin 20v)
Törsäilevä elämän tyyli.
Luottokortti, pikavippi, ulosotto, maksamattomia laskuja ja kulutusluottoa. Velkaa velan perään. Rikas ei tarvitse +10 💳 . Yksi musta kortti riittää.
Hienoja juhlia ja tilaisuuksia, kissanristijäisiä..
ilmaislipuilla, firman piikkiin ja frendien vipillä, lue pummilla.
Myös öö- luokan julkkis tai joku puuhastelia taiteilija, kirjailija,poliitikko ex-urheilija... Käy.
Monet rikkaat ovat todellisuudessa pihejä. Voivat asua huolppeasti mutta muuten elellä laihasti. Sitäpaitsi ainakin perheyritysten vesat ovat paljon töissä ja vähän vapaalla. MIten ajattelit hyötyä miehen rikkauksista. Ne on kuitenkin testamentattu suvulle niin että miehen kuollessakin perit vain pienen osuuden.
Vierailija kirjoitti:
Hassu ajatus. Että niinkuin menisin naimisiin miehen omaisuuden kanssa. Sitten se olisikin hvetin saita ja tekisi tietysti avioehdon. Kyttäisi etten vain liho tai rupsahda. Saisi pelätä koska se vaihtaa nuorempaan, sehän saa kenet vaan rahoineen vaikka olisi vanha ja ruma kuin apina. Hah. Siinäpä hauskaa piisaisi.
Minä seurustelin muutaman vuoden varakkaan miehen kanssa, joka muuten oli tosi tarkka rahoistaan. Se ei minua haitannut, koska olen itse hyvätuloinen. Joskus vaan nauratti hänen itaruus vaikka rahaa ja omaisuutta oli vaikka kuinka paljon.
Ulostenäytteestä voi päätellä kaikenlaista, haluatko että lähetän omani?
Ainakin Helsingissä suomenkielisten varakkaiden sukujen lapset menevät aikalailla keskenään naimisiin jo opiskeluaikana. Liitot ovat yleensä pitkiä joten toiselle kierrokselle ei juuri ole tsäänssejä. Neuvona synny Munkkalaiseen johtajaperheeseen ja käy koulusi Munkassa niin mahdollisuutesi ovat hyvät. Sama pätee myös vaikka Haagaan, Meikkuun, Töölööseen, Pakilaan, ...
Pyydät tietenkin tiliotteet viimeiseltä kolmelta vuodelta. Pitää nähdä tulot mutta myös menot.
Helpommin löytyy jos olet itsekin varakas.
Menet rohkeasti tyrkylle sellaiselle saitille mistä muutkin ovat menneet hakemaan rikkaita miehiä. Näille sivuille laitetaan usein laadukkailla kameroilla otettuja kuvia erilaisissa tilanteissa kuten toimisto, ilta, arki ja vapaa-aika. Tavanomaisen liirumlaarum tekstin tilalle pistetään cv:n omainen kuvaus. Oletko oikeasti valmis ''hakemaan'' rikasta puolisoa? Siinä tapauksessa toivotan kovasti onnea sillä et tule olemaan ainoa siksi kehoitankin panostamaan kampaukseen, vaatteisiin sekä meikkiin jotka aiot pistää erilaisiin otoksiin.
Googlella pääset alkuun hakemalla rich huspand dating sites ja nähtävästi täällä näkynyt Rosebrides sivu on yksi näistä monista sivustoista joihin pystyy menemään esille.
1.Ensinnäkin proffat ei ole varakkaita
2.Toiseksi palkkatulolla ei Suomessa tule varakkaaksi
3.Varakkaat menevät kyllä yhteen mutta he eivät mene naimisiin
4.Jos he menevät naimisiin niin mukana tulee aina avioehto
5.Heillä on useita suhteita elämän aikana eli kumppanit vaihtuu matkalla
Et pääse Suomessa enää rikastumaan varakkaiden kustannuksella, tämä aika oli ja meni jo, viimeinenkin ryhmä eli jääkiekkoilijat, ovat alkaneet hoitamaan sopimuksiaan ammattilaisilla eli aviehto tulee aina. Monessa sivistysmaassa tämä tulee automaattisesti, "vain" Suomessa tämä pitää ymmärtää itse hoitaa.
Paras tapa sinulle saada mukava elämä on mennä kimppaan jonkun suomalaisen kanssa ja pysyä yhdessä loppuun asti, kaikki erot palauttaa takaisin alkupisteeseen, ja alkupisteestä on joka kerta vaikeampi ja vaikeampi nousta ylemmäs. Näin saat asunnon + kesämökin + auton + koiran + kissan + lapset + ulkomaan matkan kerran vuodessa, eli elintason johon pääsee vain 0,1% maailman ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi elämässään menestynyt mies tyytyisi johonkin instatyrkkyyn, kun tarjolla on myös laatunaisia?
Koska ne laatunaiset eivät kunnioita miehiä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
1.Ensinnäkin proffat ei ole varakkaita
2.Toiseksi palkkatulolla ei Suomessa tule varakkaaksi
3.Varakkaat menevät kyllä yhteen mutta he eivät mene naimisiin4.Jos he menevät naimisiin niin mukana tulee aina avioehto
5.Heillä on useita suhteita elämän aikana eli kumppanit vaihtuu matkalla
Et pääse Suomessa enää rikastumaan varakkaiden kustannuksella, tämä aika oli ja meni jo, viimeinenkin ryhmä eli jääkiekkoilijat, ovat alkaneet hoitamaan sopimuksiaan ammattilaisilla eli aviehto tulee aina. Monessa sivistysmaassa tämä tulee automaattisesti, "vain" Suomessa tämä pitää ymmärtää itse hoitaa.
Paras tapa sinulle saada mukava elämä on mennä kimppaan jonkun suomalaisen kanssa ja pysyä yhdessä loppuun asti, kaikki erot palauttaa takaisin alkupisteeseen, ja alkupisteestä on joka kerta vaikeampi ja vaikeampi nousta ylemmäs. Näin saat asunnon + kesämökin + auton + koiran + kissan + lapset + ulkomaan matkan kerran vuodessa, eli elintason johon pääsee vain 0,1% maailman ihmisistä.
Tai sitten lähtee suoraan hakemaan haluttua lopputulosta. Tietenkään mikään sivusto ei voi taata kenellekään varakasta puolisoa, mutta kuka kieltää silti yrittämästä? Vaikka päätyisikin lopulta jonkun keskituloisen/ylempää keskiluokkaa olevan kanssa pystyy kuitenkin lopulta toteamaan itselleen: tein voitavani ja siinä se, no hard feelings.
Vierailija kirjoitti:
Itellä on omaisuus muutaman millin ja tulot noin 200000 tonnia vuoteen. Asun pöndellä ja ajan Toyotalla. En myöskään juo ja olen melko hiljainen.
Ei ole naiset ikinä lähestyneet ja väittäisin että pillun saantikin vaatii minulta keskivertoa enemmän töitä.
Tulosi ovat vuodessa 200 000 000 ja omaisuus vain muutaman millin. Huonosti on sijoitettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä on omaisuus muutaman millin ja tulot noin 200000 tonnia vuoteen. Asun pöndellä ja ajan Toyotalla. En myöskään juo ja olen melko hiljainen.
Ei ole naiset ikinä lähestyneet ja väittäisin että pillun saantikin vaatii minulta keskivertoa enemmän töitä.Tulosi ovat vuodessa 200 000 000 ja omaisuus vain muutaman millin. Huonosti on sijoitettu...
Enkä usko koko tarinaan. Tuollaiset miehet on ajat sitten pistäneet hakulomakkeen Venäjälle/Aasiaan. Kerta Venäjällä päin saa 2000-3000e/kk palkkaa nauttiva sukat pyörimään naisten jaloissa, niin mitä sitten edellä mainittu. Joo, joo taasen :)
No niin kaikki onnen onkijat. Nyt kannattaa tutustua uusimman Talouselämän juttuun. Sen mukaan vuonna 2019 Suomeen tuli 117 yrityskauppa miljönääriä, joista suurin osa oli miehiä. Luku voi olla oikeasti suurempikin, sillä osa yrityskaupoista ulkomaille on tehty niin, että ostaja maksaa 5-10v aikajänteellä vuosittain joko nousevaa tai laskevaa summaa myyjälle.
Joka tapauksessa lehdessä on lista ja esittely jokaisesta 117 henkilöstä. Sieltä vaan sopivaa katsomaan ja matoa koukkuun.