Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideittikysymys, johon toivoisin kerrankin asiallisia vastauksia naisilta

Vierailija
25.04.2020 |

Elikkä naisen kanssa viestitelty pitkään, sitten tavattu kerran tässä vähän aikaa sitten. Julkisella paikalla tavattiin ja päiväaikaan, käveltiin vain. Ei ollut paljon muita ihmisiä, mutta sen verran kuitenkin, että oltiin ihmisten keskellä tietyllä tavalla. Kateltiin näyteikkunoita ja juteltiin, en ole ihan varma menikö treffit hyvin vai huonosti. Naisella tuntui olevan kiire johonkin tapaamiseen sukulaisen kanssa, joka sinänsä kuulosti ihan oikealta jutulta, mutta mistä näitä tietää... Teitten erotessa halattiin, ja nainen sanoi haluavansa tavata uudestaan.

Noo-o, tässä viikolla sitten kyselin että olisiko kiinnostusta tavata uudestaan, ja vastaus oli epäselvä tyyliin "ehkä en tiiä miten on aikataulut ja millainen sää". Ajattelin että kivakiva, no ei sitte. Laitoin vastauksena jonkun "no katotaan muutaman päivän päästä uusiksi" tyylisen jutun.

Tämän jälkeen en ole oma-aloitteisesti enää aloittanut viestittelyä hänelle. En ymmärrä miksi viestittelisin hänelle, kerta seurani ei oikeasti kelvannut.

Omituista on kuitenkin se, että nainen lähettelee minulle viestejä. Olen kyllä vastannut hänelle, mutta en ole aloittanut viestittelyä, enkä ehdottanut enää tapaamista uusiksi. Mitä tämä meinaa, että nainen lähettelee viestejä edelleen? Haluaako nainen oikeasti oikein kääntää veistä haavassa vielä että enpäs lähekään kanssasi mihinkään mutta muistuttelen itsestäni? Vai mitä tämä on? Olisi todella kiva kuulla nettideittailijanaisilta, että mitä järkeä tässä on ja mihin tällä pyritään.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituisia on jotkut (?) naiset. Minäkin viestittelin erään kanssa ja sitten yllättäen tämä soitti eräs ilta. Mielestäni tuon pitäisi olla aika selkeä merkki että jokseenkin kiinnostaa, siinä sitten kysyin että käytäisiinkö kahvilla ja sieltä tuli varmaan pariksi seuraavaksi viikoksi kauheaa menoa aivan joka päivälle. Jeeeppjepp... ei sitten

Kiinnosti, mutta jokin puhelun aikana sai mielen muuttumaan 😊

Vierailija
42/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän laittelisi viestejä, jos yhtään ei kiinnostaisi.

Niin, se olisi laittanut estoon.

Luulen sen haluavan kiihdyttää apta jahtaamaan, sen takia pitää vieläkin yhteyttä, itse en suostuisi tuollaiseen, siirry ap seuraavaan, eli next.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiiii!! Hei mies hyvänen mies hei! Tänä aikana, missä elämme, naisen eteen tulee paljon vaihtoehtoja, kun hän on jossain aktiivisena. Myöskin voi olla ja toivottavasti on monta muutakin asiaa elämässä, kuin deittailu! Minun neuvoni sinulle on, että jos olet kiinnostunut, pyydä uudestaan treffeille ja tunnustele rauhassa, mitä tapahtuu. Ei yksien treffien perusteella voi mies tai nainenkaan hirveitä päätellä, ellei ne treffit sitten ole hirveät. Yksien treffien jälkeen naisella ei myöskään ole vielä mitään velvollisuuksia sinua kohtaan. Ei edes sellaista, etteikö hän saisi tapailla muitakin. 

"Tapailla muita". No ei tarvitse sitten minua tapailla. Hyvästi

Vierailija
44/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti naisen viestittely sulle jatkuu koska hänellä ajottain tylsää/kaipaa juttuseuraa/itsetunnon buustausta. Muuten tuskin kiinnostaa enempiä. Next!

Jep, nainen todennäköisesti pitää sinua varalla. Tämä on yleistynyt niin miesten, naisten kuin useiden ihmisten kavereiden keskuudessa. Pidetään sitä kilttiä ihmistä (mies/nainen/ihan sama) varalla, että jos sattuisi tulemaan parempaa tarjolle.

Todennäköisesti hän ei uskalla sopia sinun kanssa toisia treffejä suorilta koska viestittelee samaan aikaan yhden/useamman miehen kanssa jotka ovat hänen tasonsa yläpuolella --> hän pitää sinua siis varalla, koska jos vaikka häntä onnistaisikin itseään parempi tasoisen kanssa.

Pysy kaukana tällaisista ihmisistä, niin naisista kuin miehistä. Kavereinakin ovat vain opportunisteja.

Vierailija
45/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä toteutui se pitkään kirjoittelun riski, eli live ei vastaa mielikuvia? Ei tarvi olla huonompi tai parempi, vaan eri. 

Itse en nettideittaile, mutta mulle toimisi kyllä "Oisko sulla kiinnostusta vielä tavata?" ja jos mökeltäisin jotain epämääräistä, niin "Mites joku toinen aika? Mikä sulle sopis?". Huom. konkretia. Ja siitä se sitten lähtee tai ei. 

nainen sivusta

Vierailija
46/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyvapaa ketju. Pitäisikö olla heti into piukeana tapaamassa. Muuten pelaa, leikkii, pitää varalla, viestittää, koska on tylsistynyt ja mitä muuta?

Entäpä jos ihan aidosti on "en tiedä" kannalla? Jos nainen itse oma-alotteisesti viestittää, katsoisin toiset tai kolmannetkin treffit, jos sellaiset tulee. Jos sen jälkeen on, että "kattellaan", niin sitten sitä ei kiinnosta.

Vierailija
47/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan älyvapaa ketju. Pitäisikö olla heti into piukeana tapaamassa. Muuten pelaa, leikkii, pitää varalla, viestittää, koska on tylsistynyt ja mitä muuta?

Entäpä jos ihan aidosti on "en tiedä" kannalla? Jos nainen itse oma-alotteisesti viestittää, katsoisin toiset tai kolmannetkin treffit, jos sellaiset tulee. Jos sen jälkeen on, että "kattellaan", niin sitten sitä ei kiinnosta.

Unohdit vaan sen olennaisimman, eli miten tämä pari pääsee katselemaan ne seuraavat treffit ;) 

Vierailija
48/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että osa naisista on nykyään jo raiskaussyytteitä nostamassa ja lähestymiskieltoja hakemassa, jos mies vielä ottaa yhteyttä naisen "kattellaan" vastauksen jälkeen.

Mitä miehen pitäisi tehdä, jos samassa tilanteessa osa naisista tarkoittaa sillä samaa kuin sinä, ja osa naisista tarkoittaa että hankin feministiasianajajan vetämään sinut oikeudessa tuomiolle, jos vielä "kattelet" sen jälkeen kun olen sanonut "kattellaan"?

Höpöhöpö. Aloittaja ei ole työntämässä lerssiään postiluukusta. Ja tyhmempikin juristi tajuaa, että jos puheluita on tullut "jopa" yhden käden sormilla laskettava määrä, viikon välein, ja nainen ei ole missään kieltänyt ottamasta yhteyttä, niin joopa joo. 

Vierailija
49/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaisia viestejä se lähettelee? Oletteko puhuneet tapaamisesta uudelleen, vai Mistä päättelet ettei hän enää halua tavata? Se että yhtenä kertana on ollut huono sää, ei tarkoita ettei halua ikinä enää tavata, jos kuitenkin selvästi haluaa edelleen pitää yhteyttä. Ehkä se säätilan pohdinta oli hetkellistä epävarmuutta, tai ihan vain säätilan pohdintaa.

Vierailija
50/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituisia on jotkut (?) naiset. Minäkin viestittelin erään kanssa ja sitten yllättäen tämä soitti eräs ilta. Mielestäni tuon pitäisi olla aika selkeä merkki että jokseenkin kiinnostaa, siinä sitten kysyin että käytäisiinkö kahvilla ja sieltä tuli varmaan pariksi seuraavaksi viikoksi kauheaa menoa aivan joka päivälle. Jeeeppjepp... ei sitten

Kiinnosti, mutta jokin puhelun aikana sai mielen muuttumaan 😊

Joo ja siihenhän ei nykyajan nirppanokkien kanssa paljoa vaaditakaan.

Vierailija
51/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoittelen usein aikani kuluksi. Onko se todellakin kiellettyä? Vai pitääkö aina olettaa, että toinen on niin seurankipeä, että ylitulkitsee tilanteen? En tietenkään jatka viestittelyä, jos toinen ei vastaa, mutta ap:han vastaa tälle naiselle. Todennäköisesti keskustelu on semmoista mitäs olet touhunnut, mites töissä ym., eli ap ruokkii itse keskustelua eikä nosta kissaa pöydälle. Miksi tämä olisi naishenkilön vika?

Jos haluat kirjoitella vain aikasi kuluksi, niin deittisaittien ja sovellusten sijaan suosittelen vaikkapa suomi24-chatteja.

Vierailija
52/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että osa naisista on nykyään jo raiskaussyytteitä nostamassa ja lähestymiskieltoja hakemassa, jos mies vielä ottaa yhteyttä naisen "kattellaan" vastauksen jälkeen.

Mitä miehen pitäisi tehdä, jos samassa tilanteessa osa naisista tarkoittaa sillä samaa kuin sinä, ja osa naisista tarkoittaa että hankin feministiasianajajan vetämään sinut oikeudessa tuomiolle, jos vielä "kattelet" sen jälkeen kun olen sanonut "kattellaan"?

No tuollaisen tyypin ei kannatakaan ottaa naiseen yhteyttä. Edes sitä yhtä kertaa. Elät harhoissa.

Vierailija
53/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit vaan sen olennaisimman, eli miten tämä pari pääsee katselemaan ne seuraavat treffit ;) 

Jompi kumpi ehdottaa treffejä ja ne joko tulee tai sitten ei. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
54/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kaverina, mutta deitit ei kiinnosta. Ihan selvä juttu.

Vierailija
55/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millaisia viestejä se lähettelee? Oletteko puhuneet tapaamisesta uudelleen, vai Mistä päättelet ettei hän enää halua tavata? Se että yhtenä kertana on ollut huono sää, ei tarkoita ettei halua ikinä enää tavata, jos kuitenkin selvästi haluaa edelleen pitää yhteyttä. Ehkä se säätilan pohdinta oli hetkellistä epävarmuutta, tai ihan vain säätilan pohdintaa.

Näin. Ap:n reaktio kuulostaa aika jyrkältä ja sellaiselta, että tulkitsee tilannetta yli.Toisaalta merkki siitä, että ap saattaa olla mies, joka ottaa nokkiinsa herkästi ja tuntee tulevansa torjutuksi, jos toisella on vähänkin omaa elämää. 

Vierailija
56/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Ap:n reaktio kuulostaa aika jyrkältä ja sellaiselta, että tulkitsee tilannetta yli.Toisaalta merkki siitä, että ap saattaa olla mies, joka ottaa nokkiinsa herkästi ja tuntee tulevansa torjutuksi, jos toisella on vähänkin omaa elämää. 

Sitä se kuules teettää, kun tarpeeksi kokee torjumista. Mutta mitäpä sinä sellaisista tietäisit.

Vierailija
57/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet viestittelykaverina mukavaa seuraa, mutta naamatusten jotenkin ärsyttävä, väsyttävä tai ahdistava? Liikaa iholla kenties? Koko ajan hellimässä, halailemassa, pussailemassa "ihan vain herrasmiehenä ja ystävänä"?

Minulla on (ollut) muutamia miehiä kavereina, joiden kanssa on ihan kiva kysellä ja kertoa kuulumisia viestitse, mutta heidän kanssaan naamatusten oleminen on hyvin ahdistavaa.

1) Jutut pysyvät viesteissä ihan asiallisina, mutta IRL nähdessä jutuissa on koko ajan se_ksi/p*llu/nusnus/tms.-vivahde, ja koko ajan vihjailee jotain se_ksiin liittyvää ja virnuilee. Mitään ei voi hänelle sanoakaan ilman että jokainen asia olisi jotenkin seksuaalinen ja hän alkaa taas virnistellä hehe ja ehe ehe -tyyliin vink vink ;) Ja koko ajan pyrkii halailemaan, hiplaamaan, olemaan lähellä, jne. Se jatkuva hiplailu on ärsyttävää. Koko ajan hipaisee naamaani, esim. nenänpäätä, poskea, huulta, tms. Ja hymyilee tai virnuilee. Ja kun sanon, että lopeta, niin virnuilee, ja hiplaa lisää. Ja kun otan siitä hiplaavasta sormesta kiinni ja väännän kun pelkkä asiasta rumasti sanominen ei riitä, hän suuttuu. Hän myös saattaa yhtäkkiä hyökätä kimppuun ja halata. Ja kun vaistomaisesti tönäisen hänet voimalla pois, hän loukkaantuu.

2) On koko ajan lääppimässä ja iholla. Ei sentään joka asiaa väännä se_ksiin ja hiplaa koko aikaa. Mutta se perässä kulkeminen, jatkuva halailu "kun me ollaan niin hyviä ystäviä" -tyyliin on RA-SIT-TA-VAA!! Jos esim. potkaisen jalan johonkin ja sanon "au" ja jatkan matkaa, hän juoksee perässä halailemassa ja paijaamassa "Oi voi, ei kai sattunut? Kävikö kipeää? Ei kai käynyt pahasti? Sattuuko vielä? Kävikö kovin kipeää?" Samalla halaillen, silittäen ja paijaten. Todella ärsyttävää. Ja siis ei käynyt kipeää, enkä korvaani lotkauttanut slle että löin varpaan, mutta kaveri haluaa paijata minua koko ajan ja tekee sen millä tekosyyllä tahansa.

3) Puhuu tauotta, keskeyttää ja puhuu päälle. EI kuuntele yhtään mitä hänelle sanoo, kyselee hirveästi asioita mutta yhteenkään kysymykseen ei kuuntele vastausta. Puhuu vain omiaan ja keskeyttää. Ei pidä turpaansa kiinni hetkeäkään. Jos hänelle tulee joku juttu mieleen minkä haluaa sanoa, se tulee suusta ulos vaikka huutamalla, kunhan saa sanottua asiansa juuri silloin. Ei voi odottaa. Minulle on opetettu että päällepuhuminen ja keskeyttäminen on epäohteliasta, ja kun hän keskeyttää sanomani lauseen jo seitsemännen kerran kohdassa "Joo, mutta minulla", niin enpä minä sitä lausetta enää kahdeksatta kertaa viitsi toistaa kun en saa kertaakaan sanoa sitä loppuun asti. Tämä henkilö myös on jatkuvasti kiinni perseessäni (ja muutenkin iholla), joten hän on todella ahdistavaa seuraa. Koko ajan silittelee käsivarttani "onpa sulla sileä iho, eikö sulla enempää karvat kasva käsissä?", sitten silittääkin jo solisluutani "Nämä luut yleensä menee pyöräilijöillä poikki jos kaatuu" ja sitten silittääkin jo kaulaani tai poskeani ja ihmettelee, miksi revin hänen käteni irti minusta. Ja joka välissä puristelee persettäni "Onko sulla selkä jumissa? Voin hieroa" ja sitten hierookin jo pakaroitani. Vaikka en ole pyytänyt mitään hierontaa, saatan seisoskella keittiössä selin häneen ja katsella ikkunasta ulos. On yrittänyt laittaa kättä housuihini etupuolelta "ihan vain ystävänä" ja sitten suuttunut, kun ei kelpa minulle edes juttuseuraksi.

Jokainen noista on sietämätön IRL, mutta viestittelykavereina ihan ok. Mutta en ole noiden kanssa viitsinyt viestitellä aikoihin, kun alkoi jokainen tyyppi niin ärsyttää lopulta...

Ehä sinä olet samanlainen? Ihan ok keskustelukvari viestittelemällä kun ei muutakaan tekemistä ole, mutta IRL olet sietämätön, joten hän ei halua tavata.

Vierailija
58/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vahvaa drama queeniä mieheltä.

Vierailija
59/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimittelenpäs miestä tässä taas akaksi kun drama queeneilyhän on akkojen touhuja niiiii ja tosimieshän ei ole mikään akkamies niiii lällällääää

Vierailija
60/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimittelenpäs miestä tässä taas akaksi kun drama queeneilyhän on akkojen touhuja niiiii ja tosimieshän ei ole mikään akkamies niiii lällällääää

Tosimies ei ensinnäkään viestittelisi pitkään ennen ensimmäistä tapaamista. Kyllä tässä on lähdetty hakoteille jo aivan aloitusmerkistä lähtien.

Ja pelimies, pelimies olisi tapaamistorjuntaan todennut kylmästi, että ehdota sinä sitten aikaa ja paikkaa, kun haluat tavata. Sen jälkeen ei olisi pelimiehestä kuulunut, jos ei nainen ehdota tapaamista.

Selvä peli ja turhat murheet pois.