Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideittikysymys, johon toivoisin kerrankin asiallisia vastauksia naisilta

Vierailija
25.04.2020 |

Elikkä naisen kanssa viestitelty pitkään, sitten tavattu kerran tässä vähän aikaa sitten. Julkisella paikalla tavattiin ja päiväaikaan, käveltiin vain. Ei ollut paljon muita ihmisiä, mutta sen verran kuitenkin, että oltiin ihmisten keskellä tietyllä tavalla. Kateltiin näyteikkunoita ja juteltiin, en ole ihan varma menikö treffit hyvin vai huonosti. Naisella tuntui olevan kiire johonkin tapaamiseen sukulaisen kanssa, joka sinänsä kuulosti ihan oikealta jutulta, mutta mistä näitä tietää... Teitten erotessa halattiin, ja nainen sanoi haluavansa tavata uudestaan.

Noo-o, tässä viikolla sitten kyselin että olisiko kiinnostusta tavata uudestaan, ja vastaus oli epäselvä tyyliin "ehkä en tiiä miten on aikataulut ja millainen sää". Ajattelin että kivakiva, no ei sitte. Laitoin vastauksena jonkun "no katotaan muutaman päivän päästä uusiksi" tyylisen jutun.

Tämän jälkeen en ole oma-aloitteisesti enää aloittanut viestittelyä hänelle. En ymmärrä miksi viestittelisin hänelle, kerta seurani ei oikeasti kelvannut.

Omituista on kuitenkin se, että nainen lähettelee minulle viestejä. Olen kyllä vastannut hänelle, mutta en ole aloittanut viestittelyä, enkä ehdottanut enää tapaamista uusiksi. Mitä tämä meinaa, että nainen lähettelee viestejä edelleen? Haluaako nainen oikeasti oikein kääntää veistä haavassa vielä että enpäs lähekään kanssasi mihinkään mutta muistuttelen itsestäni? Vai mitä tämä on? Olisi todella kiva kuulla nettideittailijanaisilta, että mitä järkeä tässä on ja mihin tällä pyritään.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin estot päälle. Mulla on nykyään nollatoleranssi noille "katellaan" vastauksille.

Jos naista kiinnostaisi yhtään niin ei vastaisi noin.

Vierailija
2/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laittaisin estot päälle. Mulla on nykyään nollatoleranssi noille "katellaan" vastauksille.

Jos naista kiinnostaisi yhtään niin ei vastaisi noin.

Näin minäkin ajattelen, että ei kiinnosta yhtään mitkään katellaan-naiset. En vaan voi käsittää miksi hän viestittelee edelleen. Onko tämä jotain next level vittuilua miehille vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti naisen viestittely sulle jatkuu koska hänellä ajottain tylsää/kaipaa juttuseuraa/itsetunnon buustausta. Muuten tuskin kiinnostaa enempiä. Next!

Vierailija
4/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään naista, kuka on tehnyt tällaista? Osaatko selittää mikä on ollut motivaatiosi silloin?

Vierailija
5/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia on jotkut (?) naiset. Minäkin viestittelin erään kanssa ja sitten yllättäen tämä soitti eräs ilta. Mielestäni tuon pitäisi olla aika selkeä merkki että jokseenkin kiinnostaa, siinä sitten kysyin että käytäisiinkö kahvilla ja sieltä tuli varmaan pariksi seuraavaksi viikoksi kauheaa menoa aivan joka päivälle. Jeeeppjepp... ei sitten

Vierailija
6/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet hänen mielestään ihan ok, mutta hän miettii, että riittääkö se ja kannattaisiko kerrankin tapailla henkilöä, joka ei ole ns. hänen tyyppiään.

Vierailija
7/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitää sinua varalla.

Mikäli ketään mielenkiintoisempaa kuin sinä, ei näköpiirissä ole, hän suostuu edelleen tapaamaan sinua.  Mutta muutoin ei.

Olet hänelle vaihtoehto joillekin muille, mutta kiinnostusta riittää sen verran että pysyt varahenkilönä.

Jos oisin sinä, unohtaisin naisen.

Ja paneutuisin täysillä uuden kumppanin etsimiseen. 

Usko pois, sinusta kiinnostuneita hyviä ja vapaita on tarjolla, enemmän kuin ikinä voisit edes arvata.

Vierailija
8/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella tuosta tulee se fiilis ettei ole oikeasti kiinnostunut, kaipaa juttuseuraa/huomiota. Voihan se tietysti olla niinkin ettei kehtaa itse ehdottaa tapaamista, kun kertaalleen ohitti ehdotuksen.

Vierailija
9/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä tyylisiä viestejä lähettelee? Esim?

Vierailija
10/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituisia on jotkut (?) naiset. Minäkin viestittelin erään kanssa ja sitten yllättäen tämä soitti eräs ilta. Mielestäni tuon pitäisi olla aika selkeä merkki että jokseenkin kiinnostaa, siinä sitten kysyin että käytäisiinkö kahvilla ja sieltä tuli varmaan pariksi seuraavaksi viikoksi kauheaa menoa aivan joka päivälle. Jeeeppjepp... ei sitten

Kuulostaa samanlaiselta vähän häiriintyneeltä naiselta kuin tämä minunkin tapaus. Jotain ihme leikkimistä...

ap

Vierailija
11/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin naiselta vielä suoraan kiinnostaako tavata vai ei. Jos ei tule selkeää vastausta, kyllä, ensi viikolla siihen ja siihen aikaan, paikassa x, kiitos ja näkemiin. Ei tarvitse arpoa.

Vierailija
12/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 3 tiivisti tämän täydellisesti. Itse valitettavasti toimin usein juuri noin. Ja kun toinen konkreettisesti ehdottaa tapaamista, niin minulle ei meinaa käydä millään. Se on ainoa selitys.

Vierailija
13/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hyvä, unohda tuollainen nainen.

Vapaita mielenkiintoisia ja sinulle sopivia naisia on tarjolla pilvin pimein.

Ei se riitä, että sinä olet kiinnostunut just tuosta naisesta, jos hän ei ole tarpeeksi innostuntu sinusta. 

Näitä epätoivoisia ihastumisia on nähty ja niitä on aina ollut ja tulee olemaan.

Hanki nainen joka on todella kiinnostunut sinusta ja sinä hänestä-

Vierailija
14/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiii!! Hei mies hyvänen mies hei! Tänä aikana, missä elämme, naisen eteen tulee paljon vaihtoehtoja, kun hän on jossain aktiivisena. Myöskin voi olla ja toivottavasti on monta muutakin asiaa elämässä, kuin deittailu! Minun neuvoni sinulle on, että jos olet kiinnostunut, pyydä uudestaan treffeille ja tunnustele rauhassa, mitä tapahtuu. Ei yksien treffien perusteella voi mies tai nainenkaan hirveitä päätellä, ellei ne treffit sitten ole hirveät. Yksien treffien jälkeen naisella ei myöskään ole vielä mitään velvollisuuksia sinua kohtaan. Ei edes sellaista, etteikö hän saisi tapailla muitakin. 

Vierailija
15/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - en sanoisi toisen käytöstä häiriintyneeksi. Eli toiselle mahdollinen suhde ei välttämättä ole niin tärkeää (vaikka netissä on), että ei tajua, että toisilla kovemmat odotukset. Elikkä olettaa, että toinenkin voi ottaa viestittelyn ihan hyväntahtoisena jutusteluna.

Vierailija
16/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä tyyppiä kaksi kertaa, ja toisen tapaamisen jälkeen skypessä hän torui / näpäytti minua, kun olin lähtiessäni todennut jotain "jep katellaan". Oli sinänsä kehittävää kuulla tuokin näkökulma, ja sinänsä mies osui oikeaan, että ei hän ollut siinä vaiheessa mielessäni mikään uuh jeah number one, jossa olisin halunnut määrätietoisesti roikkua.

Mutta omalta kohdaltani sanottakoon, että en ole mikään kovin flirtti tyyppi enkä ensi tapaamisilla ole ns miestensyöjä. En voi tuntematonta kohtaan asettaa niin varmoja tunteita, joten aloittelen kaverilliselta pohjalta. Mutta ennen kuin soimaatte; nettideitti ei ollut minulle leikkiä, vaan syksymmällä löysin sieltä poikaystävän, jonka kanssa asiat etenivät niin, että olemme olleet yhdessä 6 vuotta.

Vierailija
17/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät naisesta, kysy että onko intressejä vielä nähdä (koita esittää asia melko kepäesti, jos turhauma tai agressio paistaa läpi, niin naisen saa helposti peloteltua veke), kun hänen signaalinsa ovat sinusta sekavat. Jos rupeaa siinä jotain sönköttämään, että kattellaan, niin sitten unohda koko tapaus, ei kannata tuollaiseen käyttää aikaa tai energiaa jos ei kiinnosta.

Jotkut ihmiset tosin oikeasti kommunikoivat todella sekavasti, oliko nainen ujon tuntuinen? Itse olen saattanut sanoa jotain epämääräistä, kun olen hämilläni, stressaantunut tai ahdistunut tilanteesta, mutta en tuosta teidän keskustelusta kyllä sellaista kuvaa saa. Millaisia viestejä nainen on lähettänyt sinulle?

-N, en ole kyllä nettideittaillut pitkään aikaan

Vierailija
18/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiiii!! Hei mies hyvänen mies hei! Tänä aikana, missä elämme, naisen eteen tulee paljon vaihtoehtoja, kun hän on jossain aktiivisena. Myöskin voi olla ja toivottavasti on monta muutakin asiaa elämässä, kuin deittailu! Minun neuvoni sinulle on, että jos olet kiinnostunut, pyydä uudestaan treffeille ja tunnustele rauhassa, mitä tapahtuu. Ei yksien treffien perusteella voi mies tai nainenkaan hirveitä päätellä, ellei ne treffit sitten ole hirveät. Yksien treffien jälkeen naisella ei myöskään ole vielä mitään velvollisuuksia sinua kohtaan. Ei edes sellaista, etteikö hän saisi tapailla muitakin. 

Helposti vaan jää nuo useiden tapailut päälle kun sen karkkkaupan makuun pääsee, kyllä minusta pitäisi senverran moraalia tässä touhussa olla että niillä yksillä treffeillä päättää kelpaako vai ei. En minä ainakaan sellaista huolisi, joka ekojen treffien jälkeen vielä miettii mutta silti samalla juoksee hässimässä ties ketä.

Vierailija
19/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aikana on varmasti monella myös mielessä se että uskaltaako tavata lähemmissä merkeissä, vaikka ehkä haluaisikin. Ulkoilu vielä ehkä menee.

Vierailija
20/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti vaan jää nuo useiden tapailut päälle kun sen karkkkaupan makuun pääsee, kyllä minusta pitäisi senverran moraalia tässä touhussa olla että niillä yksillä treffeillä päättää kelpaako vai ei. En minä ainakaan sellaista huolisi, joka ekojen treffien jälkeen vielä miettii mutta silti samalla juoksee hässimässä ties ketä.

"Sori että oon myöhäs, kävin tos just DeittiJorma2435:n kaa panemas mut hei katotaas nyt miten meil menis nää tokat treffit!" tilannehan olisi aivan absurdi