Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideittikysymys, johon toivoisin kerrankin asiallisia vastauksia naisilta

Vierailija
25.04.2020 |

Elikkä naisen kanssa viestitelty pitkään, sitten tavattu kerran tässä vähän aikaa sitten. Julkisella paikalla tavattiin ja päiväaikaan, käveltiin vain. Ei ollut paljon muita ihmisiä, mutta sen verran kuitenkin, että oltiin ihmisten keskellä tietyllä tavalla. Kateltiin näyteikkunoita ja juteltiin, en ole ihan varma menikö treffit hyvin vai huonosti. Naisella tuntui olevan kiire johonkin tapaamiseen sukulaisen kanssa, joka sinänsä kuulosti ihan oikealta jutulta, mutta mistä näitä tietää... Teitten erotessa halattiin, ja nainen sanoi haluavansa tavata uudestaan.

Noo-o, tässä viikolla sitten kyselin että olisiko kiinnostusta tavata uudestaan, ja vastaus oli epäselvä tyyliin "ehkä en tiiä miten on aikataulut ja millainen sää". Ajattelin että kivakiva, no ei sitte. Laitoin vastauksena jonkun "no katotaan muutaman päivän päästä uusiksi" tyylisen jutun.

Tämän jälkeen en ole oma-aloitteisesti enää aloittanut viestittelyä hänelle. En ymmärrä miksi viestittelisin hänelle, kerta seurani ei oikeasti kelvannut.

Omituista on kuitenkin se, että nainen lähettelee minulle viestejä. Olen kyllä vastannut hänelle, mutta en ole aloittanut viestittelyä, enkä ehdottanut enää tapaamista uusiksi. Mitä tämä meinaa, että nainen lähettelee viestejä edelleen? Haluaako nainen oikeasti oikein kääntää veistä haavassa vielä että enpäs lähekään kanssasi mihinkään mutta muistuttelen itsestäni? Vai mitä tämä on? Olisi todella kiva kuulla nettideittailijanaisilta, että mitä järkeä tässä on ja mihin tällä pyritään.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nettideittaillut, mutta aloitusviestistä tuli mieleen että ehdotitko toiselle tapaamiselle jotain tiettyä tekemistä? Koska voihan se olla että häntä ei vaan se kävely niin sytyttänyt ja koki tylsäksi, ja tekisi mieluummin muuta. Ehkä hän nyt siellä kuulostelee että etenisikö asia kävelyistä joihinkin muihin asioihin? Kun kuitenkin viestittää sulle.

Jos mulle joku tuntematon ehdottaisi treffejä tai toista tapaamista, niin haluaisin kyllä tietää mitä hän tarkalleen ehdottaa. Miten muuten voisin vastata kiinnostaako, jos pelkkä "nähääx ja hengataax" ei houkuta.

Vierailija
22/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiiii!! Hei mies hyvänen mies hei! Tänä aikana, missä elämme, naisen eteen tulee paljon vaihtoehtoja, kun hän on jossain aktiivisena. Myöskin voi olla ja toivottavasti on monta muutakin asiaa elämässä, kuin deittailu! Minun neuvoni sinulle on, että jos olet kiinnostunut, pyydä uudestaan treffeille ja tunnustele rauhassa, mitä tapahtuu. Ei yksien treffien perusteella voi mies tai nainenkaan hirveitä päätellä, ellei ne treffit sitten ole hirveät. Yksien treffien jälkeen naisella ei myöskään ole vielä mitään velvollisuuksia sinua kohtaan. Ei edes sellaista, etteikö hän saisi tapailla muitakin. 

Helposti vaan jää nuo useiden tapailut päälle kun sen karkkkaupan makuun pääsee, kyllä minusta pitäisi senverran moraalia tässä touhussa olla että niillä yksillä treffeillä päättää kelpaako vai ei. En minä ainakaan sellaista huolisi, joka ekojen treffien jälkeen vielä miettii mutta silti samalla juoksee hässimässä ties ketä.

Heti tulee täältä etäältä sellainen tunne, että me emme ainakaan ole sopiva pari. 

Mistä sinä hässimiset tiedät? Treffeillä käyminen on ihan eri asia. Ja täältä ruudun toiselta puolelta on aika vaikea tietää, kun on vaikka nyt siellä tinderissä kymmenen tyyppiä kyselemässä, että hei mitä kuuluu ja miten sun päivä on mennyt. Miten niistä tietää, kuka voisi olla se sydämen valittu? Ja harvempi normaali ihminen heti ensimmäisillä treffeillä tietää, että tässä se nyt on se ihminen jonka kanssa menen naimisiin! Minusta se olisi pelottavaa. Tai itseasiassa - niin on tapahtunut, että on sanottu suunnilleen noin ja se on pelottavaa. Kun oikeasti ei tunneta vielä yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä sain tosta sellasen kuvan, että nainen haluaisi tavata mutta ei uskalla itse kysyä.

Vierailija
24/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vaan on nykyään tuollaisia. Minunkin naispuoleiset kaverit(olen itsekin nainen) on tuommoisia. "Jee oli ihanaa nähdä tänään, hei nähdään pian uudestaan. Meidän täytyy tehdä sitätätätota ja mennä paikkaa x" ja sitten se pian on joskus 6kk päästä :D Kuitenkin koko ajan viestittelevät. Kaikkii ehdotuksiin vastaus on "Joo tavataan mutta en nyt oo varma sopiiko huomenna/keskiviikkona/15.5."

Eli venytetään tapaamista jos jotain jännempää sattuisi ilmaantumaan. 

Eli tässä tapauksessa se on huono lähtökohta suhteelle. Nainen yrittää muita samaan aikaan.

Vierailija
25/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä sanoit, että katellaan muutaman päivän päästä. Se nainen odottaa nyt sitä uutta ehdotusta kun oot muutaman päivän katsellut. Siksi se ottaa yhteyttä, että sä tekisit aloitteen.

Vierailija
26/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh, nainen varmaan täällä kirjottelee, että miksi kiinnostunut mies muuttui kylmäksi. Mä ainakin haluan edetä hitaasti ja saatan sanoa, että katellaan ja olen silti kiinnostunut tapaamaan uudestaan, enkä tapaile muita. Olen ujo ja hitaasti lämpeävä nainen, meitäkin on, mutta odotas vaan, mitä täältä paljastuu, jos jaksat lämmitellä. Jos olet kiinnostunut, niin ehdotat tapaamista. Näin, ole hyvä.

Vierailija
27/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa ehkä että pyydät uudelleen? Tai sitten haluaa tutustua lisää juttelemalla... sanoisin että kysy vielä kerran tahdotko nähdä ja jos ette saa tapaamista sovittua niin ilmoita ettei sitten tarvitse olla yhteydessä.

Vierailija
28/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että ketjussa puolustellaan tuon naisen käytöstä. Kyllä tuossa tilanteessa pitäisi pystyä viestimään selkeästi, mitä haluaa.

Vierailija
29/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiiii!! Hei mies hyvänen mies hei! Tänä aikana, missä elämme, naisen eteen tulee paljon vaihtoehtoja, kun hän on jossain aktiivisena. Myöskin voi olla ja toivottavasti on monta muutakin asiaa elämässä, kuin deittailu! Minun neuvoni sinulle on, että jos olet kiinnostunut, pyydä uudestaan treffeille ja tunnustele rauhassa, mitä tapahtuu. Ei yksien treffien perusteella voi mies tai nainenkaan hirveitä päätellä, ellei ne treffit sitten ole hirveät. Yksien treffien jälkeen naisella ei myöskään ole vielä mitään velvollisuuksia sinua kohtaan. Ei edes sellaista, etteikö hän saisi tapailla muitakin. 

Helposti vaan jää nuo useiden tapailut päälle kun sen karkkkaupan makuun pääsee, kyllä minusta pitäisi senverran moraalia tässä touhussa olla että niillä yksillä treffeillä päättää kelpaako vai ei. En minä ainakaan sellaista huolisi, joka ekojen treffien jälkeen vielä miettii mutta silti samalla juoksee hässimässä ties ketä.

Heti tulee täältä etäältä sellainen tunne, että me emme ainakaan ole sopiva pari. 

Mistä sinä hässimiset tiedät? Treffeillä käyminen on ihan eri asia. Ja täältä ruudun toiselta puolelta on aika vaikea tietää, kun on vaikka nyt siellä tinderissä kymmenen tyyppiä kyselemässä, että hei mitä kuuluu ja miten sun päivä on mennyt. Miten niistä tietää, kuka voisi olla se sydämen valittu? Ja harvempi normaali ihminen heti ensimmäisillä treffeillä tietää, että tässä se nyt on se ihminen jonka kanssa menen naimisiin! Minusta se olisi pelottavaa. Tai itseasiassa - niin on tapahtunut, että on sanottu suunnilleen noin ja se on pelottavaa. Kun oikeasti ei tunneta vielä yhtään. 

Ja mistä sinä mitään tiedät, kun sulla on niitä mätsejä siellä kymmenittäin kinuamassa? Kaikilla ei ole noin hyvin asiat, joten sitten kun sellaisen mätsin saa niin tottakai siitä kiinnostaisi ottaa selvää kunnolla ja syö kyllä vähän ihmistä, jos se juoksee samalla muidenkin kanssa.

Vierailija
30/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä sinä mitään tiedät, kun sulla on niitä mätsejä siellä kymmenittäin kinuamassa? Kaikilla ei ole noin hyvin asiat, joten sitten kun sellaisen mätsin saa niin tottakai siitä kiinnostaisi ottaa selvää kunnolla ja syö kyllä vähän ihmistä, jos se juoksee samalla muidenkin kanssa.

Ihan samalla tavalla minäkin haluan tutustua kunnolla toiseen ihmiseen. Jos sulla on muita ideoita tähän seulomiseen, kuin useammat treffit ja sitä kautta hiljalleen tutustuminen, niin kerro ihmeessä. 

Vierailija
31/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että ketjussa puolustellaan tuon naisen käytöstä. Kyllä tuossa tilanteessa pitäisi pystyä viestimään selkeästi, mitä haluaa.

No hei, tää on mammapalsta ja täällä yleisesti puolustellaan naisia, mutta samoin tekevät miehet poljetaan maanrakoon. Parasta totutella siihen, eikä etenkään miehenä hätkähtää sukupuolisidonnaisesta peukutuspolitiikasta.

Vierailija
32/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on tylsää nii saatan lähettää kaikille tuntemilleni ihmisille viestin. Jos olen epätoivoinen nii kaikkiin numeroihin jotka on puhelimessa, vaikkei ois mitään halua kehitellä mitään. Silleen, et jos jotain edes tapahtuis

Vierailija
33/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai entisaikojen deittailuja, kun oltiin vaan 1 ja 1 eikä ollut mitään kylmiä karkkikauppameininkejä kuin nykyään. Silloin oli touhussa sellaista tiettyä romantiikkaa! Ikävä tulloo

Vierailija
34/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysele onko kiinnostusta nähdä, kun hän oli sinulle jo kertonut että on. Kysy suoraan ”lähdetkö aikana x paikkaan x”. Vastaukseksi tulee joko kyllä tai ei. Kyllä tai ei hyvällä syyllä ja vastaehdotuksella -> kiinnostaa tavata. Jos ei vastaus tulee kierrelle, ei ole kiinnostusta tavata.

Hän saattaa haluta tavata, mutta et ole ehdottanut tapaamista.

Vierailija
35/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kysele onko kiinnostusta nähdä, kun hän oli sinulle jo kertonut että on. Kysy suoraan ”lähdetkö aikana x paikkaan x”. Vastaukseksi tulee joko kyllä tai ei. Kyllä tai ei hyvällä syyllä ja vastaehdotuksella -> kiinnostaa tavata. Jos ei vastaus tulee kierrelle, ei ole kiinnostusta tavata.

Hän saattaa haluta tavata, mutta et ole ehdottanut tapaamista.

Ehdotin tiettyä tekemistä ja kahden päivän tarkkuudella, silloin kun tuossa viikolla hänelle asiaa ehdotin.

ap

Vierailija
36/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoittelen usein aikani kuluksi. Onko se todellakin kiellettyä? Vai pitääkö aina olettaa, että toinen on niin seurankipeä, että ylitulkitsee tilanteen? En tietenkään jatka viestittelyä, jos toinen ei vastaa, mutta ap:han vastaa tälle naiselle. Todennäköisesti keskustelu on semmoista mitäs olet touhunnut, mites töissä ym., eli ap ruokkii itse keskustelua eikä nosta kissaa pöydälle. Miksi tämä olisi naishenkilön vika?

Vierailija
37/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nettideittaile (syyt kerrottu tässäkin ketjussa), mutta itseäni ehkä häiritsee se, että miksi ihmiset deittailevat, jos heillä ei ole aikaa deittailla? Miksi ihmiset ovat jossain nettideittisovelluksessa, jos he eivät uskalla sanoa, että toinen kiinnostaa tai, että toinen ei kiinnosta? Sama ilmiö havaittavissa arkielämässäkin nykyään.

Vierailija
38/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap ole itsekään viestinyt selkeästi? Kysellyt vain epäselvää ”oisko kiinnostusta nähdä” (vrt. Nähdäänkö huomenna ja käydään luontopolulla ja lintutornilla?”) ja sen jälkeen vielä epäselvempi ”katellaan parin päivän päästä” (vrt. ”Kysyn sinulta sunnuntaina uudelleen, jos kiireesi ovat helpottaneet silloin”

Vierailija
39/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän laittelisi viestejä, jos yhtään ei kiinnostaisi.

Mä toimin samoin erään deittimiehen kanssa. On nykyinen avomieheni. 

Vierailija
40/74 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa edetä hitaasti...