Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos synnyttää noin kuukauden ennen laskettua aikaa niin

Vierailija
03.07.2006 |

kauanko joutuu oleen sairaalassa? Supistellut paljon ja kohdunsuu auki ja terkkari vähän ennusteli että vauva voi syntyä koska tahansa. Kokoarvio oli viime viikolla noin 2400g.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoon jos joutuu pidemmäks aikaa jäämään sairaalaan. Miehellä loma elokuussa ja isyyslomaa ei viittis pitää sillon kun mä makaan sairaalassa.

Vierailija
2/5 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa oltiin 3 vrk, olisin päässy kotiin jo heti lastenlääkärin tutkittua vauvan kahen vuorokauden iässä, mutta jotenkin pelotti ajatus, joten jäin vielä sillon yheks yöks sairaalaan. Kaikkihan tietyst riippuu ihan vauvan voinnista ja siitä miten vauva rupeaa syömään. Oma vauva painoi syntyessään 3100g.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja eihän sun siellä tarvitse maata montaa päivää, jos oot kunnossa, vaikka vauvaa haluaisivatkin pitää esim. tiettyyn painoon asti tms.

Vierailija
4/5 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse synnytin 34+4 viikolla, lapsi oli 2.3 kiloa, sairaalassa hän joutui olemaan neljä viikkoa, vaikka mitään sairautta ei siis ollut, ei vain jaksanut syödä itse (annettiin nenä-mahaletkulla ruoka).

Kannattaa varautua pitempään sairaalassaoloaikaan, jotta ei ole hurja pettymys, jso lapsi ei pääsekään sinun kanssasi kotiin.

Vierailija
5/5 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hoitoon jos joutuu pidemmäks aikaa jäämään sairaalaan. Miehellä loma elokuussa ja isyyslomaa ei viittis pitää sillon kun mä makaan sairaalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä