Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä otan joskus kuumana kesäpäivänä yhden siiderin vaikka olen lapsen kanssa. onko teistä väärin?

Vierailija
17.07.2006 |

en tietenkään humallu tms, istun kotona terassilla ja lapsi leikkii hiekkiksellä vieressäni. se on vaan joskus todella rentouttavaa... kun mietin että kyllähän monissa keskieuroopan maissa juodaan lounaalla viiniä niin ei kai yhdessa siiderissä ole mitään pahaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä vastuuntuntoinen aikuinen juoda mitä vaan haluaa, kyse on vain siitä että huolehtii velvollisuutensa.

Itse olemme jo monta kertaa tänä kesänä käyneet erilaisilla terasseilla istumassa yhden oluen ajan, lapsille limua tai jäätelöä. Ei se terassi tai olut kenestäkään tee kyvytöntä vanhempaa.

Huvittaa joskus kun täällä vaahdotaan terasseista niin kuin ne olis jotain paheiden pesiä, niissäkin on eroja!

Vierailija
2/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan toinen juttu jos kyse on ruokaravintolan tai kahvilan terassista, mutta kaljaterassilla istuvat vanhemmat ja lastenvaunut on ikävä näky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en tietenkään humallu tms, istun kotona terassilla ja lapsi leikkii hiekkiksellä vieressäni. se on vaan joskus todella rentouttavaa... kun mietin että kyllähän monissa keskieuroopan maissa juodaan lounaalla viiniä niin ei kai yhdessa siiderissä ole mitään pahaa?

Vierailija
4/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi siideri on juoma siinä missä muutkin janojuomat. Tota en taas ymmärrä enkä hyväksy että ottaa kolme.

Vierailija
5/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis mielestäni humallu, en edes pieneen hiprakkaan ; )

Vierailija
6/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis nouse päähän paljon ja kykenen huolehtimaan lapsesta. olin joku nro..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi