Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 27-vuotias nainen enkä ole koskaan kokenut vauvakuumetta

Vierailija
25.04.2020 |

En ole myöskään koskaan haaveillut perhe-elämästä.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni nainen :)

Vierailija
2/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olisi kyllä hölmöä langeta siihen perinteiseen perheen muottiin kun nykyään saa elää yksinkin ja kehittää itseään koko elämän ajan.

Vierailija
4/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei mullakaan ollut koskaan vauvakuumetta, mutta silti odotan jo kolmatta lasta. Ei niitä lapsia psykoosissa kannatakaan tehdä.

Vierailija
5/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

N28

Vierailija
6/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miettii millaisessa maailmassa elämme niin en kyllä halua ketään tänne pakottaa. Suurinta rakkautta syntymättömiä sieluja kohtaan on olla pakottamatta heitä tänne kärsimään.

Vierailija
7/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään.

Vierailija
8/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole kokenut vauvakuumetta, aloin pitää vauvoista vasta kun sain oman syliin. En kyllä edelleenkään välitä muista.

Vierailija
9/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäinen olen ja viime kuukausina kuume on iskenyt. Selittämätön olo kyllä, ihan oikeasti fyysisesti tuntuu siltä, että tarvitsisi syliinsä vauvan. Itku tulee kun näkee vaikka ulkoilevan lapsiperheen, tuota minäkin haluan... Eli ehkäpä nyt olisi oikea aika tehdä lapsi.

Vierailija
10/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia. Minullekin tuli vauvakuume vasta 35-vuotiaana.

Vierailija
11/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti olisi kyllä hölmöä langeta siihen perinteiseen perheen muottiin kun nykyään saa elää yksinkin ja kehittää itseään koko elämän ajan.

Perhe-elämä ei sitten ilmeisesti kehitä ihmistä ollenkaan?

Vierailija
12/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 47 ja mulla ei ole ikinä ollut vauvakuumetta.

Vierailija
13/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän eläimistä kuin ihmisistä.

Vierailija
14/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole välttämätön. Ei mullakaan ole koskaan ollut.

N41, tytär 19.

Vierailija
15/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se yleensä tulekaan ennen kuin on rakastunut mieheen ja sen myötä tulee halu saada lapsi hänen kanssaan. Noin yleisesti naiset ei halua lapsia. Siinä ei ole mitåån modernia vaan niin on aina ollut. Läpi aikojen on esim keinolla millå hyvällä lopetettu ei-toivottu raskaus. Monet naiset tykkää seksistä mutta ei halua lapsia.

Vierailija
16/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole ikinä ollut vauvakuumetta, lapset lähinnä ällöttävät ja inhottavat. Ne haisevat, lähmäävät kaiken tahmaisilla käsillään, kirkuvat ja rääkyvät ilman syytä, ja vauvoista pulppuaa eritteitä molemmista päistä. Syvin inho on 0-5-vuotiaita kohtaan.

En usko että tulen hankkimaan lapsia kun tämä asenne on niin syvään juurtunut.

N26

Vierailija
17/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Aikalailla inhoan lapsia. N37

Vierailija
18/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lapsen hankkimisessa käyttämään enemmän järkeä, kuin vauvakuumetta. Ensimmäinen lapseni sai alkunsa ehkäisystä huolimatta, toisen kohdalla saattoi olla vauvakuumetta. Halusin toisen lapsen, esikoiselle sisaruksen. Näin on hyvä eikä mitään vauvakuumetta tai mitään muitakaan tuntemuksia kolmanteen lapseen ole.

En ymmärrä vauvakuumeiliijoita, joiden on "pakko saada vauvoja" tai "tulee jos on tullakseen, kaikki otetaan vastaan". Usein jossain vaiheessa alkaa itku, kun elämä on niin vaikeaa ja kallista suurperheenä. Toim huom, nykyään jo kolmelapsiset perheet lasketaan suurperheeksi.

Vierailija
19/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole koskaan ollut enkä ainakaan toistaiseksi osaa kuvitella itseäni äitinä ollenkaan.

Vierailija
20/71 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haha olen myös 27-vuotias, ja sama kokemus minulla ja tyyliin kaikilla ystävilläni 😂

Et ole mitenkään uniikki. Harvinaisempaa se vauvakuume on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän