Vuosien piina ohi! Haluton mies muuttui, ihmeitä siis todella tapahtuu!
Kaikille niille, jotka elävät seksittömissä suhteissa: älkää luopuko toivosta! Olin jo itsekin melkein luopunut siitä ja yrittänyt tottua ajatukseen loppuelämästä ilman seksiä, mutta eilen yhtäkkiä mieheni muuttui ihan täysin. Tunnusti että kaikki nämä vuodet syy oli hänessä ja hän tietää kuinka mä kärsin ja päätti että nyt hän muuttuu. En olisi voinut uskoa että näen tämän päivän, olen niin onnellinen nyt! Viimeksi harrastimme mitään intiimiä vuosia sitten, ehkä noin neljä vuotta sitten, en edes muista. Ero pyöri mielessä mutta rakastin miestäni liikaa ja nyt näen että se kannatti.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Mikä syy hänellä oli seksittömyyteen?
Milloin mikäkin, ei tee mieli, mä painostan, väsyttää, töitä... Lopetin sitten asiasta puhumisen, aloitteet ja kaiken, etten ahdistaisi häntä asialla.
Utelias. kirjoitti:
Mikä sai aikaan muutoksen?
En tiedä, mies vaan sanoi tajunneensa ettei niin voi jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin mikäkin, ei tee mieli, mä painostan, väsyttää, töitä... Lopetin sitten asiasta puhumisen, aloitteet ja kaiken, etten ahdistaisi häntä asialla.
Toivottavasti ei ole toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa samalta kuin meillä, mutta minä olen se selittelijä. Olen monet kerrat päättänyt, että nyt muutun ja kyllä se seksi voi olla kivaakin jne. Kerran pari "jaksan" ja sitten tulee taas pitkä tauko. :( En ole itseeni tyytyväinen tässä asiassa, toivottavasti teillä menee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa samalta kuin meillä, mutta minä olen se selittelijä. Olen monet kerrat päättänyt, että nyt muutun ja kyllä se seksi voi olla kivaakin jne. Kerran pari "jaksan" ja sitten tulee taas pitkä tauko. :( En ole itseeni tyytyväinen tässä asiassa, toivottavasti teillä menee paremmin.
Missä sä koet että se vika tai ongelma on? Sussa vai miehessäsi? Vai jossain muualla?
Aha, mielenkiintoinen tieto. No, Onnea nyt sit vaan kovasti paljon :)
Vierailija kirjoitti:
Aha, mielenkiintoinen tieto. No, Onnea nyt sit vaan kovasti paljon :)
Oli se kuitenkin sen verran mielenkiintoinen että klikkasit auki, luit, kirjoitit kommentin ja lähetit sen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä koet että se vika tai ongelma on? Sussa vai miehessäsi? Vai jossain muualla?
Minussa ihan varmasti enemmän. Ei vaan tee mieli.
Voi voi, eiköhän ole vain käynyt vieraissa ja nyt ei jaksa enää panostaa seuranhakuun. Muuten kuulostaa todella oudolta moinen muutos.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, eiköhän ole vain käynyt vieraissa ja nyt ei jaksa enää panostaa seuranhakuun. Muuten kuulostaa todella oudolta moinen muutos.
Ei ole käynyt vieraissa.
Oliko teillä sitten seksiä eilen?
Hän on ihastunut tai rakastunut toiseen.
Ehkä nyt viimeistään olis hyvä miettiä terapiaan menoa.
En usko, että tämä asia muuttuu pysyvästi, kun hän vaan päättää. Oliko hän myös vaan päättänyt, ettei seksiä ole? Oliko lopettamis päätöksen takana rangaistus sulle vai ...? Mies tuskin edes muistaa syytä, joka seksittömyyfen laukaisi.
Parisuhteessa 4 vuotta ilman seksiä on pitkä ja todella julmaa toista kohtaan. Itse en hyväksyisi ihan noin keveästi asiaa. Entäs jos hän taas päättää uudestaan toisin?
Minä miettisin sinuna, mikä muutti mielen ja mikä hänet sytytti. Ehkä jokin yllättävä ja hyvä kokemus.
Miehellä oli toinen ja nyt ei enää ole.