'ASENNUSKALJAT'? Juoko miehesi ihan oikeasti kaljaa kun teette sisustushommia?
Tai juotko itsekin?
Onko tämä joku ihan oikea käsite...
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Kaikki tollaiset asennus-, siivous- ja ties mitkä kaljat on vain tekosyitä juoda. Ongelmajuojat keksii niitä pilvin pimein.
Mitä tarkoitat tekosyyllä? Mikä olisi oikea syy juoda?
Tietysti aina juodaan asennuskaljat tai lonkerot. Miten muuten niitä kalusteita kootaan?
Juon jos huvittaa.
Paskaako se sulle kuuluu ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Minä juon yhden 0,33l asennuskaljan kyllä jos kasaan huonekaluja tai tapetoin tai vastaavaa. Ja siis nainen olen, 43v.
Miksi tuo litramäärä piti ilmoittaa
Heh heh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juon yhden 0,33l asennuskaljan kyllä jos kasaan huonekaluja tai tapetoin tai vastaavaa. Ja siis nainen olen, 43v.
Sai omassa mielessään hetken tuntea olevansa muita parempi. Kun juo siis vain 0,33l oluen, eikä mitään rapajuoppojen 0,5l, saatika vielä rappiollisempaa pinttiä =D
Heh heh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juon yhden 0,33l kaljan josta jätän pohjat, n 0,03l lavuaarille. Tai 0,25l joskus. Kerran join 0,5 litrasen. Huhhuh. Yhdesti join yhden 0,33l ja yhden 0,5l.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ei juo olutta lainkaan, ei asennustöissä eikä muutenkaan.
Että semmoinen ihme-epeli meillä. Alapeukkusade alkaa tästä, kun eihän kukaan usko, että sellaista miestä oikeasti olisi.
Miehesi taitaa olla homoseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ei juo olutta lainkaan, ei asennustöissä eikä muutenkaan.
Että semmoinen ihme-epeli meillä. Alapeukkusade alkaa tästä, kun eihän kukaan usko, että sellaista miestä oikeasti olisi.
Miehesi taitaa olla homoseksuaali.
😂
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Kaikki tollaiset asennus-, siivous- ja ties mitkä kaljat on vain tekosyitä juoda. Ongelmajuojat keksii niitä pilvin pimein.
Olin viime vuonna 1 kerran humalassa, olenko ongelma juoja jos joskus on ihan kiva ottaa pari asennus kaljaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies juo imurointikaljaa, ja voin sanoa että ärsyttää mutta en sano mitään, kunhan imuroi. Imurointi suoritetaan lauantaisin juuri ennen saunaa. Täytyy kyllä sanoa, että imuroi tarkemmin kuin minä, jaksaa siirrellä huonekaluja ja kurkotella kaappien alustat.
Hänen vanhempansa, sisaruksensa ja sisarusten täysi-ikäset lapsetkin ovat tuollaisia asennuskalja tyyppisiä. Auton remppa, aidan rakennus, pihatalkoita, aina kaljaa. Eli lienee sukuvika, koska omassa lähipiirissä ei kyseistä tapaa ole.
Miksi se ärsyttää, jos kuitenkin hoitaa homman eikä örvellä kännissä? Mitään kännissä tehtyjä sekasotkuja en ymmärrä, mutta tuskin kukaan reippaasti humaltuu muutamasta kaljasta... Se vain rentouttaa mukavasti.
Samalla periaatteella matkassa. Aivan se ja sama kuinka homma tapahtuu (asianmukaisesti) kunhan se tapahtuu. Kaikilla tuntemillani autoja ruuvaavilla ihmisellä on säkkikaupalla tyhjiä tölkkejä hallin nurkassa.
Kyllä alkonarkilla pitää olla aineita kun sisustaa.
Kyllä normaaliin sisustamiseen kuuluu ne pari kaljaa.
Kyllä mies juo, ihan hommasta riippuen 1-5 asennuskaljaa, eikä haittaa yhtään! Ei meillä joka päivä mitään asennettavaa ole edes :D Itsekin juon täällä jonkin mainitsemaa imurointikaljaa, tai viiniä :D vihaan imurointia ja noin se sujuu rattoisammin. Imuroinnin suoritan yleensäkin perjantai-iltana töistä tultuani, ja tosiaan pari annosta sitä alkoholia siinä imuroinnin lomassa menee. Imuroidaan miehen kanssa vuoroviikoin. Muut kotityöt hoidan minä kokonaan, mies taas kaikki noi asennushommat.
Ihan työssäkäyviä 3 lapsen vanhempia ollaan. Mielestäni alkoholinkäyttöä voi normalisoida näinkin, ei se oo mikään iso juttu ottaa silloin tällöin pari kaljaa! Mitään ördäysjurreja ei vedetä, että ne jää siihen max 5 annokseen meillä. Kun vietetään lapsivapaata aikaa, yhdessä tai kumpikin omassa kaveriporukassaan ulkona, voidaan ehkä jopa humalaan asti juoda ja käydä baarissa, eikä sekään tee meistä alkoholisteja.
Meillä on myös pyykinpesukaljat ja tiskauskaljat. Ruohonleikkuukaljoista ja imurointikaljoista puhumattakaan.
Meillä jää aina siihen pariin eli kahdeksaan keppanaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies juo, ihan hommasta riippuen 1-5 asennuskaljaa, eikä haittaa yhtään! Ei meillä joka päivä mitään asennettavaa ole edes :D Itsekin juon täällä jonkin mainitsemaa imurointikaljaa, tai viiniä :D vihaan imurointia ja noin se sujuu rattoisammin. Imuroinnin suoritan yleensäkin perjantai-iltana töistä tultuani, ja tosiaan pari annosta sitä alkoholia siinä imuroinnin lomassa menee. Imuroidaan miehen kanssa vuoroviikoin. Muut kotityöt hoidan minä kokonaan, mies taas kaikki noi asennushommat.
Ihan työssäkäyviä 3 lapsen vanhempia ollaan. Mielestäni alkoholinkäyttöä voi normalisoida näinkin, ei se oo mikään iso juttu ottaa silloin tällöin pari kaljaa! Mitään ördäysjurreja ei vedetä, että ne jää siihen max 5 annokseen meillä. Kun vietetään lapsivapaata aikaa, yhdessä tai kumpikin omassa kaveriporukassaan ulkona, voidaan ehkä jopa humalaan asti juoda ja käydä baarissa, eikä sekään tee meistä alkoholisteja.
5 annosta kuulostaa hurjan paljolta!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 annosta kuulostaa hurjan paljolta!?
No, ehkäpä pienelle hoikalle naiselle se olisi suht paljon, mutta eipä tuommoiselle 190cm satakiloiselle miehelle se oo mitään ;)
T. Tuo nro 60 jonka mies saattaa juoda "jopa" ne viisi asennuskaljaa
Kyllä juo, varsinkin jos kyseessä joku ei niin miellyttävä homma joka olisi pakko hoitaa. Yleensä mies suostuu hoitamaan sen jos on asennuskaljaa.
Toisten alkoholinkäyttö ilmeisesti vain on parempaa kuin toisten...
Kuinkas tästä tulikin taas yhtymäkohta erääseen toiseen aiheeseen, liittyen todennäköisesti samoihin henkilöihin =DD