Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

'ASENNUSKALJAT'? Juoko miehesi ihan oikeasti kaljaa kun teette sisustushommia?

Vierailija
25.04.2020 |

Tai juotko itsekin?

Onko tämä joku ihan oikea käsite...

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei remontteja ja sisustushommia kestä selvinpäin!

Vierailija
2/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä sisustushommista, mutta autoasennushommissa pitää kaljaa olla. Etenkin kun ollaan äijjäporukalla hommissa. Näin täällä pohjoisemmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin juo

Vierailija
4/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta sen jälkeen, ja yleensä ykköstä. Mä en juo,

Meillä ne "sisustushommat" on yleensä sellaisia pitkäkestoisia projekteja, jossa ensin puretaan reippaalla kädellä ja sitten rakennetaan. Semmoista harvemmin on, että vähän maalaillaan jotain.

Vierailija
5/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä sisustushommista, mutta autoasennushommissa pitää kaljaa olla. Etenkin kun ollaan äijjäporukalla hommissa. Näin täällä pohjoisemmassa.

Tuleeko asennuksista koskaan valmista?

Vierailija
6/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. 1-3 kpl

Vierailija
7/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei juo olutta lainkaan, ei asennustöissä eikä muutenkaan.

Että semmoinen ihme-epeli meillä. Alapeukkusade alkaa tästä, kun eihän kukaan usko, että sellaista miestä oikeasti olisi.

Vierailija
8/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennuskaljat tosiaan on enemmän autonrassaus hommiin. Jos on joku isompi prokkis jossa menee koko päivä niin kyllä siinä kaljaakin kuluu. Jos on joku pienempi homma kuten vaikka kesärenkaiden vaihto niin siitä selviää parilla tölkillä. Niin ja jos on joku vaativa homma niin pitäähän se suunnitella! Siinä menee äkkiä par kolme olutta jo suunnitellessa!

Vierailija
9/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapaan juoda siivouskaljan... klunk, klunk, klunk....

sujuu helpommin!

Vierailija
10/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies juo imurointikaljaa, ja voin sanoa että ärsyttää mutta en sano mitään, kunhan imuroi. Imurointi suoritetaan lauantaisin juuri ennen saunaa. Täytyy kyllä sanoa, että imuroi tarkemmin kuin minä, jaksaa siirrellä huonekaluja ja kurkotella kaappien alustat.

Hänen vanhempansa, sisaruksensa ja sisarusten täysi-ikäset lapsetkin ovat tuollaisia asennuskalja tyyppisiä. Auton remppa, aidan rakennus, pihatalkoita, aina kaljaa. Eli lienee sukuvika, koska omassa lähipiirissä ei kyseistä tapaa ole.

Vierailija
11/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että semmoinen ihme-epeli meillä. Alapeukkusade alkaa tästä, kun eihän kukaan usko, että sellaista miestä oikeasti olisi.

Onko sinun miehesi ainoa tuntemasi mies, joka ei juo olutta? Mä tunnen nimittäin useita.

Vierailija
12/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juodaan aina yhdessä asennuskaljaa kun jotain pitää tehdä. Se kuuluu asiaan.

Vierailija
13/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei muutama tölkki riitä. Meille tilataan kaljat tynnyreissä, mistä on imuletku miehen suupieleen jatkuvasti.

Sieltä hän vetäisee neuvoa-antavia pitkin päivää.

Vierailija
14/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies juo imurointikaljaa, ja voin sanoa että ärsyttää mutta en sano mitään, kunhan imuroi. Imurointi suoritetaan lauantaisin juuri ennen saunaa. Täytyy kyllä sanoa, että imuroi tarkemmin kuin minä, jaksaa siirrellä huonekaluja ja kurkotella kaappien alustat.

Hänen vanhempansa, sisaruksensa ja sisarusten täysi-ikäset lapsetkin ovat tuollaisia asennuskalja tyyppisiä. Auton remppa, aidan rakennus, pihatalkoita, aina kaljaa. Eli lienee sukuvika, koska omassa lähipiirissä ei kyseistä tapaa ole.

Miksi se ärsyttää, jos kuitenkin hoitaa homman eikä örvellä kännissä? Mitään kännissä tehtyjä sekasotkuja en ymmärrä, mutta tuskin kukaan reippaasti humaltuu muutamasta kaljasta... Se vain rentouttaa mukavasti.

Vierailija
15/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon yhden 0,33l asennuskaljan kyllä jos kasaan huonekaluja tai tapetoin tai vastaavaa. Ja siis nainen olen, 43v.

Vierailija
16/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko asennuksista koskaan valmista?

Yleensä tulee, mutta kiirettä ei pidetä. Ei se määränpää, vaan se matka.

Vierailija
17/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ainakin kittaan! 😃

Vierailija
18/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun miehesi ainoa tuntemasi mies, joka ei juo olutta? Mä tunnen nimittäin useita.

Kaljan maku tuskin miellyttää kaikkia. Itse en edes muista millaista se on.

Vierailija
19/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aloittaa kohta siivoamaan kotia, ja voisikin ketjun innoittamana pitkästä aikaa ottaa siivouskaljat :)

M35

Vierailija
20/79 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Kaikki tollaiset asennus-, siivous- ja ties mitkä kaljat on vain tekosyitä juoda. Ongelmajuojat keksii niitä pilvin pimein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi