Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaisen pitää siis tulla toimeen omillaan, mutta hyvin toimeentulevia ja ahkeria pitää veronmaksajien tukea

Vierailija
25.04.2020 |

Niinkö? Eli jos ihminen on onnistunut tienaamaan hyvin ja pärjäämään, on ok ottaa näille tavallisen palkansaajan veroista vielä lisää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kärjistettyä.

Kyllä minä ymmärrän, että ihminen joka maksaa veroja, myös toivoo verorahoille vastinettakin, eikä niin että kaikki vaan tungetaan köyhien auttamiseen.

Vai mitä haet takaa?

Vierailija
2/3 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kärjistettyä.

Kyllä minä ymmärrän, että ihminen joka maksaa veroja, myös toivoo verorahoille vastinettakin, eikä niin että kaikki vaan tungetaan köyhien auttamiseen.

Vai mitä haet takaa?

Sitä, että verorahoja menee paljon hyvävelikerhoon.

Hyviä:

-tilapäinen työttömyysturva mutta en hyväksy vapaaehtoista pysyvää työttömyyttä - miten tulkitaan en tajua

- investointiavustukset ok, kohtuullisessa määrin. Ei mitään "mä teen ehkä joskus jotain, joten tartten satatonnia"

Verorahoilla pitäisi mm. pitää kunnossa teitä ja kaikenlaista julkista yhteistä löytyy, mihin niitä pitää käyttää.

En tiedä mikä maa olisi vähiten korruptoitunut. Suomi ei missään nimessä ole, se on paskapuhetta. Norja tai Islanti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei verorahoja pidä maksaa sen takia, että odottaa niille vastinetta koko rahan edestä. Kyllä se on niin, että yhteinen hyvinvointi on kaikkien hyvinvointia. mitä enemmän köyhiä, sitä kurjempi katukuva, varkaudet lisääntyy yms.

Ja kyllä ne hyvätuloiset käyttävät esim. teitä, joita rakennetaan verovaroilla. Hyötyvät yhtälailla veroista sairastaessaan, sairaalamaksut olisivat paljon korkeammat, jos ei olisi verovaroilla tuettua sairaalahoitoa. Ja heilläkin on oikeus valita julkinen terveysasema, eivät vaan halua. Moni kulttuurijuttu on tuettua, julkinen liikenne on tuettua, kirjastot jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän