Yksinhuoltajan työmahdollisuudet
Onko muilla yh vaikeuksia saada töitä, tai pitää työpaikka?
Olen jo muutaman vuoden ollut enemmän tai vähemmän töissä, mutta koskaan se ei ole johtanut koeaikaa pidemmälle.
on paljon lasten asioita joita pitää hoitaa, puheterapiaa sairastumisia jne.
tietenkään ei voida vuorotella, koska olen aivan yksin lasten kanssa. 5 ja 8v lapset.
Ainakaan kokoaikatyö ei helposti sovi jos on lasten kanssa yksin, vaikka haluaisinkin.
Kommentit (3)
Ei mun hyväpalkkaista asiantuntijatyötä viety, vaikka ex-mies päätti poistua minun ja lasten elämästä.
Johtuisiko työllistymisvaikeutesi muista asioista? Saitko pidettyä töistä kiinni ennen lapsia?
Puheterapiaan saat taksikyydin lapselle kyllä. Haet vain sen kyydin terapiaan liittyen.
Lapsen sairastaessa: meillä 8-vuotias potee nuhat itsekseen, kun olemme töissä. Soitetaan välillä kotiin, että kaikki ok. 4-vuotias tietysti vielä vaatii vanhemman kotonaoloa, kun sairastaa.
Töihin vain. Haastattelussa msinitset sivulauseessa perheen, jos kysytään. Yksinhuoltajuudesta et mainitse.
Sinulla pitää olla hoitaja varalla koeajalla. Jos lapsi sairastuu niin soitat sille. Joku nuori opiskelija tai useampi. Niin minä tein. Kun lapset kasvaa pitää jättää kotiin yksin jos ovat vain vähän kipeenä. Pitää esiintyä kuin olis ihan niinkuin muut ja että kaikki työt hoituu. T totaaliyh ja vakitöissä