Miksei koskaan puhuta siitä, miten paljon kasvissyöjät piereskelevät
Ihan normaalia tietenkin, koska ruokavalio sisältää yleensä paljon kaasuja paksusuolessa tuottavia kasviksia. Mutta ei se hääviä ole asua vegaanin kanssa yhdessä. Tiedän tämän omasta kokemuksesta.
Kommentit (15)
Miksi HitIer oli sitten kasvissyöjä?
Vierailija kirjoitti:
Oli tyhmä pierupää.
Itse olin joskus 13vuotta enimmäkseen kasvissyöjänä, harvoin joskus kalaa tai munia. En juuri piereskellyt eikä kaasut haisseet.
Nyt oon taas sekasyöjä ja vatsa pörisee koko ajan, se käy jopa tukalaksi. Ja se haju on kammottava, lihansyöjät tuottaa metaania paljon enemmän.
Kai mun elimistö tottui sulattamaan kasvisruuan paremmin tai sit se on aina ollut luonnollisempaa mulle.
Yleensä kypsennetyt kasvikset ei pistä pörisemään.
Kuka tahansa alkaa muodostamaan kaasua jos ei ole tottunut syömään jotain, turha syyttää vaain kasviksia.
Lihansyöjä mieheni piereskelee kyllä paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Hitlerillähän oli paha pieremisongelma, joka ei ainakaan vähentynyt kasvissyönnistä.
Hän rupesi kasvissyöjäksi kun joku sukulaistyttö teki itsemurhan. Näin olen lukenut.
En oikein ymmärrä, miksi siitä pitää puhua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä luulet kaasukammioidean tulleen?
Vierailija kirjoitti:
Itse olin joskus 13vuotta enimmäkseen kasvissyöjänä, harvoin joskus kalaa tai munia. En juuri piereskellyt eikä kaasut haisseet.
Nyt oon taas sekasyöjä ja vatsa pörisee koko ajan, se käy jopa tukalaksi. Ja se haju on kammottava, lihansyöjät tuottaa metaania paljon enemmän.
Kai mun elimistö tottui sulattamaan kasvisruuan paremmin tai sit se on aina ollut luonnollisempaa mulle.
Yleensä kypsennetyt kasvikset ei pistä pörisemään.
Kuka tahansa alkaa muodostamaan kaasua jos ei ole tottunut syömään jotain, turha syyttää vaain kasviksia.
Voi kultapieni, kun liha ei tuota metaania ollenkaan. Entsyymit hajottavat lihan, bakteerit hajottavat kasvikset. Jälkimmäinen tuottaa niitä kaasuja.
Papuja,
Liota
Piere
Keitä
Piere
Liota+keitä lisää
Piere
t. Pierre
Miksi ja missä siitä sitten pitäisi puhua? Helsingin sanomien pääkirjoituksessa? A-studiossa?
Kyllähän kasvissyöjien piereskely on puheenaiheena ihan top vitosessa ainakin koulutettujen keskuudessa. Ja jos vähän salakuuntelee muiden höpinää busseissa tai uimahallin pukkarissa niin melkein päivittäin kuulee tästä aiheesta pohdintaa ja kauhisteluja. Mä oon viimes tänään skypettänyt siskon kanssa ja heti kun saatiin alta pois pakolliset lasten kuulumiset me siirryttiin puhumaan kasvissosekeiton aiheuttamasta pieretyksestä. Siinä se 20min meni joutuisasti kun vertailtiin tietoja.
Niinpä. Metaani on yksi voimakkaimmin vaikuttavista kasvihuonekaasuista. Paljon pahempi kuin hiilidioksidi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja missä siitä sitten pitäisi puhua? Helsingin sanomien pääkirjoituksessa? A-studiossa?
Siellä missä puhutaan kasvissyönnistä ylipäätään. Jos Hesari hehkuttaa kasvissyöntiä, niin voi varmaan mainita myös niitä negatiivisia puolia, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Lihansyöjä mieheni piereskelee kyllä paljon enemmän.
Ensinnäkin, sun mies ei varmasti ole lihansyöjä. Hän on sekasyöjä. Toiseksi, hän syö enemmän kuin sinä, joten suoraa vertausta teidän välillänne ei voi tehdä.
Itse olen etupäässä carnivore nykyään. Olis varmaan moni missi kateellinen mun suolen toiminnalle. Ei juuri kaasuja synny. Kertoo vaan sen et ehkä se vegaanius ei oo se ideaalein juttu ihmiskeholle..