Lue keskustelun säännöt.
Mies juonut 6 pitkää maitolasia (3dl) punaviiniä
Aco
24.04.2020 |
Tämä tunnin aikana. Uskotteko että tympäisee. Kuulemma lasillisen vain ottaa rentoutuakseen
Kommentit (22)
Pullo viinaa menee niin, ettei kukaan edes tiedä minun ottaneen. Miehesi on Jumalan asialla!
M 48
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos pystyy vetämään 2,5 pulloa viiniä ilman, että se tuntuu ja näkyy missään, niin on kyllä aika densa. Ja pitää kyllä aloittaa tilanteesta, ettei ole edellisen illan pohjia lainkaan, mutta hyvä toleranssi.
Olen ollut aikamoisessa alkoholikoukussa, nykyisin en juo. Mutta siis voin sanoa, että pystyin juomaan helposti pullollisen viiniä ilman että kukaan sitä rekisteröi. Join siis pahimmillaan kotona salaa. Mutta en tunnissa. Ehkä kahdessa tunnissa max. Silloin oli toleranssi jo tosi kova. Tunsin kuitenkin olevani hiprakassa, mutta osasin kontrolloida käytöstä ja juttujani. Kyllä mulla kaksi pulloa meni helposti viikonloppuna illassa, mutta kyllä se jo kuitenkin näkyi. Eikä sitä juotu tunnissa vaan tyyliin neljässä tunnissa.
Jos joku oikeasti juo 2,5 pullollista viiniä tunnissa ja on vielä ihan tolkuissaan, niin ihmettelen.
Oletko ap nyt varma noista määristä kuitenkaan? Eipä se sitä tietty muuta eikä paranna, mutta kunhan ihmettelen.