Mies juonut 6 pitkää maitolasia (3dl) punaviiniä
Tämä tunnin aikana. Uskotteko että tympäisee. Kuulemma lasillisen vain ottaa rentoutuakseen
Kommentit (22)
2,5 pulloa siis. Jos ei ole sikapäissään niin ammattilainen on!
Olen todella surullinen puolestasi. Hae apua itsellesi, älä jää katsomaan tuollaista.
Osta ensi kerralla oma tonkka itsellesi, muuten jäät ilman.
Siis tunnissa?! Humalahan ei tunnetusti tule juodessa vaan vasta juomisen jälkeen, eli puolen tunnin kuluttua sen miehen pitäisi olla aivan kauheassa kännissä. Jos ei ole, on todellakin syytä huoleen. Myös siinä tapauksessa huolestuisin, jos tuota tapahtuu useamminkin.
Pro !
Zinc
Respectiä !
Mä olen juonut joskus 4 plo viiniä illan aikana, mutta, että 2,5 plo tuntiin on jo suoritus !
Viiniä maitolasista....helmiä sioille.🙄
Ei ole edes kännissä muuten, mutta höpöttää koko ajan typeriä tokaisuja. Ottaa päivittäin. Oli juuri käymässä kesäpaikassa pari viikkoa ja sanoin että ryyppää siellä. Tietää etten voi sietää enää tuota. Heti kun tuli kotiin laatikko aukesi.
On kova. Harjoitus tekee mestarin.
Itse join eilen 6x3dl omatekoista omena kotiviintä 6 tunnin aikana ja sammuin. Tymäkkää tavaraa.
Viinilaseja on, mutta ovat niin pieniä että ottaa isoon lasiin, että voi sanoa että vain muutaman lasin viiniä ottaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes kännissä muuten, mutta höpöttää koko ajan typeriä tokaisuja. Ottaa päivittäin. Oli juuri käymässä kesäpaikassa pari viikkoa ja sanoin että ryyppää siellä. Tietää etten voi sietää enää tuota. Heti kun tuli kotiin laatikko aukesi.
Tuota... Ne typerät tokaisut ovat juuri sitä känniä. Mä tiedän, olen alan miehiä.
Jätä sika.
Hänen kestokyky on jäätävä. Parhaimpina iltoina menee kossu, 10 kaljaa ja monta viinilasillista päälle. Eikä sammu, ei lähellekään
Jos ei miehes oo Sulle vittumainen tai väkivaltainen niin miksi Te naiset nostatte haloon jos mies joskus rentoutuu?
On se, haastaa riittää ihan hulluilla jutuilla. Ämmittelee yms
Vierailija kirjoitti:
Jos ei miehes oo Sulle vittumainen tai väkivaltainen niin miksi Te naiset nostatte haloon jos mies joskus rentoutuu?
Jos mies on humalassa tai krapulassa seitsemänä päivänä viikossa jatkuvasti niin siitä ei juuri iloa ole. Missä vaiheessa kerkeäisi hoitaa osaansa hommista. Tuossa tilassa se tekee kumppanistaan omaishoitajan, ei tasa-arvoisen kumppanin.
Rentoutuminen on asia erikseen.
No sitten ymmärrän Sua.Yritä keskustella kun se on selvinpäin.Aika moni suomimies on ihana selvinpäin, mutta viina saa pirun irti.
Ihan juoppo. Päivittäin?