Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on sitä kuuluisaa kemiaa niin onko ihmisessä olemassa mitään virhettä joka olisi turn-off?

Vierailija
24.04.2020 |

Seksuaalisesti. Esim. huonot hampaat.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä! Työpaikalleni tuli 25-vuotias nuori mies, ja aika pian kävi naurettavan selväksi että olimme kuin tehty toisillemme: huumori, kirjamaku, musiikkimaku, kaikki natsasivat. Aloin jo varovasti harkita mahdollisuutta avioliiton ulkopuoliselle suhteelle hänen kanssaan, kun selvisi että hän on rasisti.

Kaikki tunteet katosivat sen siliän tien.

Hei nuo sun ra sisti jutut käy koko ajan tyhmemmiksi. Jos näin edes olisi hae sitten ulkomaalainen mies ja huomaat ra sismia sielläkin. Valtaosa suomalaisista miehistä on ra sisteja vaikka eivät tuo sitä julki.

""Aloin jo varovasti harkita mahdollisuutta avioliiton ulkopuoliselle suhteelle hänen kanssaan, kun selvisi että hän on rasi sti.""

Tyypillinen..

mies52v

Vierailija
42/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot hampaat, kyllä. Samoin ilkeys ja epärehellisyys.

Seksi vaatii hyvää hygieniaa ja suurta luottamusta.

Joo en voi kyllä kuvitella minkään maailman kemian pelastavan sitä, että toinen haisee, on ilkeä ja/tai epärehellinen.

Exälläni oli tutustuessamme pääläki kalju ja sivuilla tukkaa, nolot stigu-rillit jne., mutta niinpä vaan hurahdin häneen aivan totaalisesti. Ja miinuspeukuista välittämättä kerronpa vielä senkin, että oli naimisissa, kun häneen rakastuin. En voinut itsekään käsittää, mitä tapahtui. Mies oli mua 10 vuotta vanhempikin, eikä tosiaan mikään unelmien rinssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisessa tällainen asia voi olla jokin, mikä paljastuu vasta seksin yhteydessä. Eka seksipartnerini totesi seksin jälkeen ettei ole kemiaa, joten ilmeisesti syy oli jokin tällainen. Sen verran kovasti kolahti kuulla tuossa kohtaa, joten jäänee myös vikaksi partneriksi. Olettaakseni jonkinlaista kemiaa ennen seksiä oli kokenut, muuten tuskin olisi halunnut kanssani sänkyyn. Ehkä kokemattomuus ja siitä johtuva osaamattomuus ja epävarmuus, ehkä kroppa ei alastomana miellyttänytkään tms. Totta puhuakseni en edes halua tietää.

Todennäköisesti eka partnerisi halusi vain seksiä eikä mitään oikeaa kemiaa ollutkaan. Eli sinussa ei ollut muuta vikaa kuin menit kusipään kanssa sänkyyn. Parempi onni ensi kerralla.

No, on käynyt mielessä tämäkin. Luuletko että tuollaisen kokemuksen jälkeen haluaa kokeilla kenekään kanssa uudelleen? Ei todellakaan.

Vierailija
44/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä menee raja siinä mitä saa anteeksi ollakseen haluttava toiselle osapuolelle. Esimerkkinä, en tykkää pälvikaljusta miehellä, mutta eräällä johon ihastuin, sellainen oli. No, kyllä minä sen huomasin ja tietysti olisi paremman näköinen ilman, mutta ei se kiinnostusta vienyt.

ap

Pälvikalju on sairaus, joka voi tulla naisellekin. Saako mies hylätä naisen peruukin vuoksi entä ylipainoisen naisen eli jos nainen on valehdellut painonsa?

No kai sitä nyt saa "hylätä" kenet tahansa, minkä tahansa syyn takia, jos kokee sen itselleen kynnyskysymykseksi. Joo, et ehkä saa kirkkainta kruunua muilta ihmisiltä, jos dumppaat kumppanisi, kun hän vaikkapa sairastuu vakavasti, mutta ei kenenkään velvollisuus ole olla toisen kanssa, jos ei enää halua, oli syy haluttomuuteen mikä tahansa.

Taidat olla sellainen "kiltti" mies, jonka mielestä miehillä on oikeus seksiin ja naisilla on velvollisuus sitä kaikille miehille tarjota.

Vierailija
45/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisessa tällainen asia voi olla jokin, mikä paljastuu vasta seksin yhteydessä. Eka seksipartnerini totesi seksin jälkeen ettei ole kemiaa, joten ilmeisesti syy oli jokin tällainen. Sen verran kovasti kolahti kuulla tuossa kohtaa, joten jäänee myös vikaksi partneriksi. Olettaakseni jonkinlaista kemiaa ennen seksiä oli kokenut, muuten tuskin olisi halunnut kanssani sänkyyn. Ehkä kokemattomuus ja siitä johtuva osaamattomuus ja epävarmuus, ehkä kroppa ei alastomana miellyttänytkään tms. Totta puhuakseni en edes halua tietää.

Todennäköisesti eka partnerisi halusi vain seksiä eikä mitään oikeaa kemiaa ollutkaan. Eli sinussa ei ollut muuta vikaa kuin menit kusipään kanssa sänkyyn. Parempi onni ensi kerralla.

No, on käynyt mielessä tämäkin. Luuletko että tuollaisen kokemuksen jälkeen haluaa kokeilla kenekään kanssa uudelleen? Ei todellakaan.

Tämä on tietysti ihan kokonaan oma valintasi. Seksiä ei ole pakko harrastaa mikäli ei halua ja sinkkuna on ok olla. Jos muuta haluat kannattaa käsitellä noita ongelmia vaikkapa jossain terapuassa.

Vierailija
46/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka ihana mies (tai vaikka nainen, samapa se sille) ja täydellinen, niin jos hän nukkuu suu auki ja hengittää sitä hönkää minun kasvoilleni öisin niin en voisi jatkaa hänen kanssaan. En voi elää elämääni niin, että joka kerta kun kumppani kääntää kylkeä minuun päin herään siihen yökuolan hönkäykseen ja olen pakotettu kääntämään kylkeä poispäin vaikka olisin juuri maannut itseni turraksi niin päin. On vuosien kokemus ja never again. Silppuisilla yöunilla ei tule suhteesta mitään ja toisaalta mitä järkeä siinäkään on että pitäisi nukkua eri huoneissa tai sängyissä. Minkäpä itse sille mahdan, että tuo on asia johon herään (ja joka on kuvottavaa).

Vierailija
47/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies tuoksui väkevästi tulehdukselta, en pystynyt enää tapaamaan. En tiedä vaikka hänellä olisi ollut jokin tulehdus. Liippaa vähän kalman hajua, mutta miedompi.

Geneettinen samankaltaisuus. Kalma oli osuva vertaus. Itse haistoin päällimmäiseksi ne voimakkaat hajut, mutta se kalma tosiaan haisi siellä pohjalla. Ei ihme kun oli vastenmielistä.

Vierailija
48/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tietysti ihan kokonaan oma valintasi. Seksiä ei ole pakko harrastaa mikäli ei halua ja sinkkuna on ok olla. Jos muuta haluat kannattaa käsitellä noita ongelmia vaikkapa jossain terapuassa.

Jep, oma valinta. Terapia ei takaa etteikö voisi törmätä kusiaisiin jatkossakin, joten sille ei ole tarvetta. Ainut toimiva ratkaisu on pysytellä yksin.

Vierailija
49/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks h-lvetissä sitä puolisoa pitäis koko ajan haluta? Eihän se ole pitkässä avioliitossa edes mahdollista, kuin aniharvoilla.

Tuntuu että toiselle asetetaan nykyään ihan älyttämiä ja ylitsepääsemättömiä kriteerejä - kuitenkaan ne puhujat eivät näe omia vikojaan.

Vierailija
50/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi kuinka ihana mies (tai vaikka nainen, samapa se sille) ja täydellinen, niin jos hän nukkuu suu auki ja hengittää sitä hönkää minun kasvoilleni öisin niin en voisi jatkaa hänen kanssaan. En voi elää elämääni niin, että joka kerta kun kumppani kääntää kylkeä minuun päin herään siihen yökuolan hönkäykseen ja olen pakotettu kääntämään kylkeä poispäin vaikka olisin juuri maannut itseni turraksi niin päin. On vuosien kokemus ja never again. Silppuisilla yöunilla ei tule suhteesta mitään ja toisaalta mitä järkeä siinäkään on että pitäisi nukkua eri huoneissa tai sängyissä. Minkäpä itse sille mahdan, että tuo on asia johon herään (ja joka on kuvottavaa).

Ole sit joko sinkku forever, tai nuku erillisissä makuuhuoneissa.

Vierailija
51/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka ihana mies (tai vaikka nainen, samapa se sille) ja täydellinen, niin jos hän nukkuu suu auki ja hengittää sitä hönkää minun kasvoilleni öisin niin en voisi jatkaa hänen kanssaan. En voi elää elämääni niin, että joka kerta kun kumppani kääntää kylkeä minuun päin herään siihen yökuolan hönkäykseen

😅😅😅

Sori, ei mahda mitään. T. Yökuolaaja

Vierailija
52/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin lapsena pienimmätkään viittaukset alkoholiongelman suuntaan saavat minun kiinnostukseni hyytymään. Erästä ihanaa miestä tapailin muutaman viikon ajan, kunnes eräänä normaalina tiistaina hän soitti minulle umpikännissä keskellä päivää. Siihen loppui se juttu. Tämänkin jälkeen sain häneltä kännipuheluita, halusi mennä naimisiin ja vaikka mitä. Luovutti onneksi lopulta.

Vierailija
53/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai, villi vaihtoehto numero kolme, en virittele seurustelusuhdetta kuin vain suu kiinni nukkuvien ihmisten kanssa. Heitäkin kuitenkin on, ehkä jopa enemmän kuin suu auki nukkuvia.

Vierailija
54/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi kuinka ihana mies (tai vaikka nainen, samapa se sille) ja täydellinen, niin jos hän nukkuu suu auki ja hengittää sitä hönkää minun kasvoilleni öisin niin en voisi jatkaa hänen kanssaan. En voi elää elämääni niin, että joka kerta kun kumppani kääntää kylkeä minuun päin herään siihen yökuolan hönkäykseen

😅😅😅

Sori, ei mahda mitään. T. Yökuolaaja

Juu, eipä mitään. :) Eihän me sille mitään mahdeta miten me ollaan kun ollaan taju kankaalla unessa. (poislukien ehkä laihduttamisesta aiheutuva kuorsauksen loppuminen mutta noin niinku muuten)

Vierailija
55/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai, villi vaihtoehto numero kolme, en virittele seurustelusuhdetta kuin vain suu kiinni nukkuvien ihmisten kanssa. Heitäkin kuitenkin on, ehkä jopa enemmän kuin suu auki nukkuvia.

"Joo tapasin maailman ihanimman miehen ja sovimme toisillemme täydellisesti, mutta en voi sille mitään että se nukkuu suu auki (asia mille kukaan ei voi mitään). Nyt tapailen vähän semmosta kakkosluokan Perttiä joka nukkuu suu kiinni. Sanon Pertille joka päivä "sori se Make ois kaikessa ollu ihanampi kuin sä, mut ONNEKS sä sentään nukut suu kiinni".

VMP. Ei ihme, että kukaan ei kohta kelpaa kellekään, kun kriteerit on tuota lajia.

Lisäksi: sä oot itsekin unessa yöt. Mikä estää nukkumasta eri huoneissa? Ei se parisuhdetta pilaa, monet työssäkäyvät joutuvat tekemään kaikenlaisia ratkaisuja.

Vierailija
56/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joo tapasin maailman ihanimman miehen ja sovimme toisillemme täydellisesti, mutta en voi sille mitään että se nukkuu suu auki (asia mille kukaan ei voi mitään). Nyt tapailen vähän semmosta kakkosluokan Perttiä joka nukkuu suu kiinni. Sanon Pertille joka päivä "sori se Make ois kaikessa ollu ihanampi kuin sä, mut ONNEKS sä sentään nukut suu kiinni".

VMP. Ei ihme, että kukaan ei kohta kelpaa kellekään, kun kriteerit on tuota lajia.

Lisäksi: sä oot itsekin unessa yöt. Mikä estää nukkumasta eri huoneissa? Ei se parisuhdetta pilaa, monet työssäkäyvät joutuvat tekemään kaikenlaisia ratkaisuja.

Kuten jo ensimmäisessä viestissäni kerroin, minä herään tahtomattani joka kerta siihen kun joku alkaa unissaan hengittää suu auki päin kasvojani . Tämä tapahtuu monta kertaa yössä. Onko järkeä olla parisuhteessa, jossa ei pysty nukkumaan kunnon yöunia? Kaipaan parisuhteelta vierekkäin nukkumista ja siksi en erillisiä vuoteita tai huoneita haluaisi. Miksipä en siis valitsisi sellaista kumppania, jonka kanssa tämä onnistuu ilman että herään useita kertoja yössä? Kyse on kuitenkin vain tästä yhdestä asiasta. Vietämme elämästämme kolmasosan nukkuen, joten totta kai on tärkeää onko tämä aika laadukasta vai sirpaleista.

Niin niitä kriteerejä on erilaisia. Myöskin täydellinen, ihana mies menisi vaihtoon jos hän haluaisi lapsia. Ei olisi oikea ihminen minulle. Suututtaako sekin sinua että en valitsisi häntä? Varmasti sinullakin on joku yksittäinen kriteeri kumppanillesi, josta et voisi tinkiä.

Vierailija
57/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että jos kemiaa on niin että ainakaan mikään ulkoinen voisi olla turn off. Vaikea nähdä että se kemia edes pääsisi syntymään jos toisessa olisi joku kovin pahasti vialla.

Siinä tapauksessa sinä ja minä ymmärrämme kemialla eri asioita. Kemia on minusta jotain alkukantaista, puhtaasti biologista. Sitä voi tuntea myös ehdokkaaseen jossa on niin pahoja vikoja, ettei suhdetta tai edes seksiä kuitenkaan käytännössä voi edes ajatella. Esimerkiksi joskus joku niljakas pelimies saattaa käsittämättömästä syystä sytyttää, mutta järki ja sosiaalinen stigma sanoo hell no.

Vierailija
58/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tätä aggressiota, joka muiden ihmisten parisuhdetoiveista täällä aina herää. Kyllä jokainen saa toivoa kumppaniltaan ihan mitä haluaa, vaikka torvensoittotaitoja, karvaisia polvitaipeita ja kaislahametta. Jos vaatimuksia on liikaa voi jäädä yksin, sehän lienee kaikille kriiteerin asettajille itsellekin selvää. Ei kenelläkään ole mitään subjektiivista oikeutta parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kriteereihin ei kuulu. Minullakin on kyömy nenä, pieni leuka ja lyhyet sääret. Ei minulla ole saumaa niihin miehiin jotka havittelevat mallin näköistä kumppania eikä se ole minun oma vikani. En minä silti räyhää täällä, että miksi pitäisi olla suora nenä ja siro kroppa, toivottavasti kaikki kaunista naista haluavat miehet kuolee yksin.

Vierailija
59/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopimaton ominaishaju.

Kyllä, ihmisen haju on tärkeä parinvalinnassa!

Jos ei tykkää toisen tuoksusta, hommasta ei tule mitään.

Silloinhan ei ole kemiaa alunperinkään.

Etkö ymmärtänyt aloitusta?

Siinä kysyttiin, että mitä jos kemiaa on, niin voiko sen lisäksi olla muita tekijöitä, jotka vievät kiinnostuksen.

Sanoisin, että alussa se kemia ratkaisee, mutta ajan mittaan ne järkiominaisuudet tulevat tärkeämmiksi ja johtavat siihen, että kiinnostus häviää tai ei ole riittävää vaakakupissa.

Vierailija
60/67 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tätä aggressiota, joka muiden ihmisten parisuhdetoiveista täällä aina herää. Kyllä jokainen saa toivoa kumppaniltaan ihan mitä haluaa, vaikka torvensoittotaitoja, karvaisia polvitaipeita ja kaislahametta. Jos vaatimuksia on liikaa voi jäädä yksin, sehän lienee kaikille kriiteerin asettajille itsellekin selvää. Ei kenelläkään ole mitään subjektiivista oikeutta parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kriteereihin ei kuulu. Minullakin on kyömy nenä, pieni leuka ja lyhyet sääret. Ei minulla ole saumaa niihin miehiin jotka havittelevat mallin näköistä kumppania eikä se ole minun oma vikani. En minä silti räyhää täällä, että miksi pitäisi olla suora nenä ja siro kroppa, toivottavasti kaikki kaunista naista haluavat miehet kuolee yksin.

Tietenkin saa toivoa ihan mitä haluaa, ei muilla siihen pitäisi olla mitään sanomista. Mutta se ärsyttää, kun jotkut alkavat ihan oikeasti jopa tapailemaan sellaisia ihmisiä, jotka eivät alun alkaenkaan heidän kriteereihinsä istu. Esim. halutaan se mallimittainen nainen, mutta silti ajankuluksi/säälistä/jostain muusta yhtä typerästä syystä treffaillaan naista, joka eivät tätä kriteeriä täytä eivätkä itseä millään tasolla viehätä. Se on todella mulkkumaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä