Miksi kesällä on vain kiire
Tai ympärillä olevat ihmiset tekee siitä kiireen ... Kaikki haluaa nähdä ja koko ajan pitäisi olla menossa ja tekemässä "jotain kivaa"
Kommentit (14)
Ongelman syy on se, että kesä on niin lyhyt, että monet yrittävät ottaa siitä kaiken irti jopa oman levon uhraamalla.
Tiedän tunteen. Kaikkia pitäs nähdä, koko ajan olla muka jotain ohjelmaa... Ja varsinkin heinäkuussa tuntuu olevan turha yrittää järjestää mitään kovin kummoista, kun suurimmalle osalle ei käy.
Vaino ohjelmoi kesän täyteen kaikenlaista tekemistä.
En minä jaksa ainakaan koko ajan olla menossa.
Minun logiikkani on se, että syksyllä ja talvella on aikaa levätä.
Ymmärrän mitä tässä ajetaan takaa. Kesä on kuitenkin sitä aikaa, kun monet lomailee, halutaan tehdä reissuja, nähdä tuttuja. Mutta ei kaikkea vain silti ehdi.
Tämä kesä on eka kesä pitkään aikaa kun ei ole kiire mihinkään. Jouduin työttömäksikin ja nyt en liiku mihinkään koko kesänä. Rentoudun vaan takapihan terassillani ja sohvallani.
Ei mua ainakaan kukaan halua nähdä :D En ole edes puhunut kenenkään kanssa koko kesänä. Ihan on itseaiheutettu tuo sun ongelmasi.
Puheet on aina puheita. On mullakin tuttuja jotka aloittaa keväällä ne "kesällä sitten sitä ja tätä ja tota" annan mennä puheet korvasta ulos ja eihän noista mitään kuulu koko kesänä. Aikataulut menee aina ristiin.
Monet ajattelee, että just kesällä pitäs tehdä paljon ja koko ajan.
Ei meillä ollut muuta kiirettä kuin pojan häihin meno, noin pari tuntia suuntaansa autossa. Mennään kesä miten halutaan ilman kiirettä
Ei ehi vastaa ku on nii kiire!!