Jos on sitä kuuluisaa kemiaa niin onko ihmisessä olemassa mitään virhettä joka olisi turn-off?
Kommentit (67)
Olen varmaan todella lapsellinen, mutta itselleni todellinen turn off olisi hirmuisen pieni penis. En voi sille mitään että iso kalu kiihottaa, pieni ei. En tiedä sitten jos ihan kaikki muut asiat olisivat täydellisesti...Ehkä tämänkin voisi hyväksyä jos on muuten erinomainen sängyssä.
Olen kokenut kerran ihan järjettömän kemian työkaverimiehen kanssa. Ihan kuin olisin tavannut itsestäni miespuolisen version. Kiinnostus loppui kuitenkin kuin seinään kun sain kuulla millainen naistennaurattaja ja peluri oli vapaalla. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tätä aggressiota, joka muiden ihmisten parisuhdetoiveista täällä aina herää. Kyllä jokainen saa toivoa kumppaniltaan ihan mitä haluaa, vaikka torvensoittotaitoja, karvaisia polvitaipeita ja kaislahametta. Jos vaatimuksia on liikaa voi jäädä yksin, sehän lienee kaikille kriiteerin asettajille itsellekin selvää. Ei kenelläkään ole mitään subjektiivista oikeutta parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kriteereihin ei kuulu. Minullakin on kyömy nenä, pieni leuka ja lyhyet sääret. Ei minulla ole saumaa niihin miehiin jotka havittelevat mallin näköistä kumppania eikä se ole minun oma vikani. En minä silti räyhää täällä, että miksi pitäisi olla suora nenä ja siro kroppa, toivottavasti kaikki kaunista naista haluavat miehet kuolee yksin.
Tietenkin saa toivoa ihan mitä haluaa, ei muilla siihen pitäisi olla mitään sanomista. Mutta se ärsyttää, kun jotkut alkavat ihan oikeasti jopa tapailemaan sellaisia ihmisiä, jotka eivät alun alkaenkaan heidän kriteereihinsä istu. Esim. halutaan se mallimittainen nainen, mutta silti ajankuluksi/säälistä/jostain muusta yhtä typerästä syystä treffaillaan naista, joka eivät tätä kriteeriä täytä eivätkä itseä millään tasolla viehätä. Se on todella mulkkumaista.
Joo kyllä, tämä on ihan totta. Viittasinkin lähinnä tuohon vastaväitemyrskyyn, jonka se suu auki nukkujia karsastava kirjoittaja sai. Osa riensi selittämään ettei se ole oma vika, ja joku kehoitti kirjoittajaa nukkumaan eri huoneessa tai pysymään sinkkuna. Miksi ihmeessä hän niin tekisi, jos kriteerit täyttäviä ehdokkaitakin löytyy? En minä ainakaan haluaisi suhdetta, jossa on jo alusta selvää ettei voida nukkua kainalokkain. Tämä ilmiö näkyy aika usein vastaavissa keskusteluissa. Joku toteaa, että haluaa/ei halua kumppanilta ominaisuutta x koska perustelu y. Tähän aletaan jankuttamaan vastaan ja keksimään mielikuvituksellisiakin tapoja, joilla tuon syyn y voisi kiertää. Minä en vaan ymmärrä näitä ihmisiä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan todella lapsellinen, mutta itselleni todellinen turn off olisi hirmuisen pieni penis. En voi sille mitään että iso kalu kiihottaa, pieni ei. En tiedä sitten jos ihan kaikki muut asiat olisivat täydellisesti...Ehkä tämänkin voisi hyväksyä jos on muuten erinomainen sängyssä.
Minulla sama juttu. Ja ei, minulla edes muut taidot ei kompensoisi vaikka olisi millainen prinssi. Minulle kaikki muu on ruokahalun kiihottamista ja yhdyntä on se pääruoka. Jos siihen ei ole riittävää välineistöä, niin juttu ei vaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkin! Siksi ex on ex vaikka kemiaa olikin.
Harva taitaa alkaa seurustella ihmisen kanssa joka on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Sopimaton ominaishaju.
Kyllä, ihmisen haju on tärkeä parinvalinnassa!
Jos ei tykkää toisen tuoksusta, hommasta ei tule mitään.
Mitäs jos ei ole hajuaistia?
Miksi ottaisin ulkomaalaisen rasistimiehen jos rasismi on mulle mieletön turnoff? Siis kaikki tuossa pojassa natsasi niin että huvitti, oli hyvän tuoksuinen ja meillä klikkasi heti ekasta päivästä niin että muutkin huomasivat. Oltaisiin varmaan oltu matkalla kohti dramaattisia ratkaisuja kunnes puff! Kaikki kiinnostuksen tunteet vaan lakkasivat. Ja hyvä niin.