Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä aikuisia naisia, jotka tuhlaavat aikaansa tämän tollopalstan toljottamiseen

Vierailija
24.04.2020 |

Eikö teillä ole mitään järkevää tai kehittävää tekemistä?

Kommentit (44)

1/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys... Mitä muuta kuin toljottamista?..

Mutta hei, teen myös paljon muutakin esim. viestittelen tällä palstalla muille ja autan heitä, jos voin.

Kaikkea hyvää sulle : )

Vierailija
2/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt ei ole muutakaan tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole järkevää tekemistä:( Yritän pysyä poissa täältä kun tämä palsta aiheuttaa ahdistusta ja masennusta, mutta aina tänne palaan.

Vierailija
4/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs itse olet täällä?

Vai tarkoitatko että palsta on vain nuorten?

Vierailija
5/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet aikuinen mies?

Vierailija
6/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä just olin tulossa kysymään, että mitä hel viettiä luuhaat täällä, mene siivoamaan, pöljäke.

Vierailija
7/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään järkevää tai kehittävää tekemistä.

Vierailija
8/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrohan ap, mitkä ovat omat motiivisi täällä notkumiseen?

Vierailija
9/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Silti en voi pysyä erossa 😟

Vierailija
10/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole. Pesen ikkunat vasta huomenna.

Vierailija
11/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tarpeellista, ettei ole mitään järkevää.

Vierailija
12/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin ajan voisi käyttää tekemällä työjuttuja.

Vierailija
13/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Hävettää myöntää jääneensä jumiin tällaiseen tyhjäntoimittamiseen.

Olen varma, että täällä käy myös poliitikkoja ja toimittajia.

Vierailija
14/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä palsta alunperin ollut nimenomaan aikuisille naisille. Ja meidän tämä pitäisi ottaa takaisin itsellemme. Jonnet voivat mennä jonnekin nuorten palstoille.

Siihen tarvittaisiin kuitenkin yhteistyötä. Sitä, että kaikki jonne-avaukset (jänniskilttispuhuitkoannoitkoikäero jne) vaiettaisiin kuoliaaksi ja ilmoitettaisiin asiattomaksi. Kerta toisensa jälkeen. Ja tehtäisiin avauksia asioista, joista aikuisen perheenäidit ja -isät keskustelevat: kodeista, kodinkoneista, puutarhanhoidosta, kotitöistä, parisuhteesta, vapaa-ajasta jne.

Uskon, että muutamassa viikossa jonnet tylsistyisivät kuoliaiksi ja lähtisivät muualle.

En itse kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi sinkkumies tulee tälle palstalle. Mitä hän täältä hakee?

N 57, palstalla kausittain vuodesta 2001 alkaen

Vierailija
15/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kuin sinä?

Vierailija
16/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä mitä hirmutöitä on jäänyt tekemättä kun pahimmin häiriintyneet sekopäät on höyrynneet täällä eikä esim. kunnallispolitiikassa? Tai Business Finlandissa?

Vierailija
17/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Hävettää myöntää jääneensä jumiin tällaiseen tyhjäntoimittamiseen.

Olen varma, että täällä käy myös poliitikkoja ja toimittajia.

Niin käy. Ja lauluntekijöitä, jotka tekevät lauluja tästä palstasta. Ja blogin kirjoittajia, jotka kirjoittavat vastineita täällä kirjoitettuun ;)

Vierailija
18/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana täytyy sanoa että oli aivan eri maailma ennen nettiä!

Nyt on erityisen ilahduttavaa, kun puhutaan toisen kunnioittamisesta, rajoista ja vapaasta tahdosta. Että jokaisella on ihmisarvo, oikeus omaan elämään.

Meitä vanhempia naisia kasvatettiin pelolla, ei saanut olla omia mielipiteitä tai edes omaa tahtoa. Poikia pidettiin arvokkaampia, kuten yhä monissa kulttuureissa.

Ahdistelusta vaiettiin. Päädyttiin suhteisiin alistavien kanssa. Se mitä nykyään puhutaan narsismista, niitä esimerkkejä löytyy, mutta silloin sitä ei ymmärretty, ei sitten yhtään! (Päinvastoin radiossa kuulutettiin Eino Leinon Hymyilevä Apolloa, "ei paha oo kenkään ihminen" vaikka ne jotka on pahaa kokeneet tietää että pahoja on). Nykyään ainakin joku uskoo.

Jospa olisi nuorena ollut se tieto mikä nyt on, olisi osattu sanoittaa asioita, ei olisi mennyt elämä hukkaan jonkun ilkeän miehen kiusattavana. Ei silloin kukaan sanonut että jätä se sika.

Täällä on monia hyviä aiheita, ainoa mikä ihmetyttää, että alusta poistaa fiksuja ketjuja. Olen seurannut myös Tiede-palstaa, mutta tämä on käytännönläheisempi.

Tuntikausia ei tietenkään tarvisi selailla, kuten moni asia tämä on "hyvä renki mutta huono isäntä".

Vierailija
19/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Kauhea pätemisen ja itsensä korostamiseen tarve heillä tuntuu olevan, sen olen palstalla huomannut.

Vierailija
20/44 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitten pitäisi olla? Tiedätkö jonkun paremman paikan?