Terveystaloon soittaminenkin on kallista!
Jonotuskin on maksullista ja kalliit puhelumaksut sinne! Ihmettelin yritysnumeromaksujen kalleutta viime puhelinlaskussani ja olin joutunut soittamaan Terveystaloon, kun työterveys on siellä. Tiedänpä tuonkin nyt kantapään kautta!
https://www.terveystalo.com/fi/asiakkaalle/asiakaspalvelu-ja-yhteystied…
Kommentit (41)
Puhelun hinta on 8,35 snt/puhelu + 19,33 snt/min + mpm/pvm. Jonotus on maksullista."
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkahan nämä aina maksaa.
Ei ole työpuhelinta omassa käytössä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole!??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole!??
Lopetä typerät kysymykset.
Eipä nappaa enää koko pulju. Kokenut työterveyslääkäri jäi eläkkeelle ja jäljelle jäävät ovat sekundaa, jotka eivät muualle pääse. Osa myös itärajan takaa ja ne on huonoimpia. Ap
KOK-PS-Kristilliset-RKP ovat antaneet vuosittain sinne 500 milj tukea. En ihmettele kun osakkeenomistajat kiittävät ja pokkaavat. Ja kansa maksaa kun ei pääse itse hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole!??
Ei ole työnantaja hankkinut!! (Idari)
Itse soitan aina työpuhelimella. Miksi et sinäkin?
Vierailija kirjoitti:
Soita työpaikan laskuun.
Miten jos on kotona ja ei ole ole työpuhelinta olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse soitan aina työpuhelimella. Miksi et sinäkin?
🤪
Vierailija kirjoitti:
Soita työpaikan laskuun.
Huoh! Yksi 20 v vanha yhteiskännykkä keskellä kahvihuonetta. En ala siinä vaivojani soittamaan. Niin,olen julkisella puolella ja siellä ei ole omaa työkännykkää jokaiselle. Uskokaa tai älkää. Ap
Työpuhelimella minäkin olen tarvittaessa soittanut, ja on vielä joku 'oma numero' mihin voi soittaa. Numero ei ole sama mikä Terveystalon sivuilla, vaan työpaikan työterveys-osiossamainittuna, että soitot numeroon xxx joka menee suoraan (johonkin, en tiedä mihin?) tuolla ei juuri jonoa ole ollut.
Useimmiten hoidan kyllä asiat sovelluksesta/chatista suoraan, helppoa ja nopeaa.
Vierailija kirjoitti:
Työpuhelimella minäkin olen tarvittaessa soittanut, ja on vielä joku 'oma numero' mihin voi soittaa. Numero ei ole sama mikä Terveystalon sivuilla, vaan työpaikan työterveys-osiossamainittuna, että soitot numeroon xxx joka menee suoraan (johonkin, en tiedä mihin?) tuolla ei juuri jonoa ole ollut.
Useimmiten hoidan kyllä asiat sovelluksesta/chatista suoraan, helppoa ja nopeaa.
Työpaikassani ei tuo soittaminen onnistu tosiaan yhteispuhelimella eikä ole mitään erityisnumeroita todellakaan. Ap
Soita työpuhelimella kuten muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Soita työpuhelimella kuten muutkin.
Yrität näköjään ärsyttää vaan.😂
Meillä ainakin firman luurin saa ottaa kotiin ja soittaa sillä.